blokujÄ…ce tiroloty

Data: 2010-10-23 15:05:51
Autor: Pedro
blokujÄ…ce tiroloty
Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokują prawy i lewy pas przed przewężeniami, jadąc koło siebie równą prędkością?! Robić zdjęcia tablic i sytuacji(np byłem w połowie Tira który jechał na lewym pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy, dobrze że zostało dla mnie miejsca między jezdnia a barierką[trawnik]{A4 przewężanie przed Wrocławiem), gdzie wysłać?

Ja się pytam gdzie przy takich akcjach jest Inspekcja Transportu Drogowego, przecież te parówy nawołują się przez CB, więc wiadomo gdzie i co!

Data: 2010-10-23 16:03:45
Autor: MM
blokuj±ce tiroloty
Dnia 23-10-2010 o 15:05:51 Pedro <pedro@o2.pl> napisał(a):

Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokuj± prawy i lewy  pas przed przewężeniami, jad±c koło siebie równ± prędko¶ci±?! Robić  zdjęcia tablic i sytuacji(np byłem w połowie Tira który jechał na lewym  pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy, dobrze że zostało dla mnie  miejsca między jezdnia a barierk±[trawnik]{A4 przewężanie przed  Wrocławiem), gdzie wysłać?

Nie piekl się, często przed takimi zwężeniami jest znak zakazu  wyprzedzania, więc taki triol jedzie równo aby nie złamać prawa :P

Data: 2010-10-23 22:02:09
Autor: KiG
blokuj±ce tiroloty

Użytkownik "MM" napisał:

Nie piekl się, często przed takimi zwężeniami jest znak zakazu wyprzedzania, więc taki triol jedzie równo aby nie złamać prawa :P

Przecież zgodnie z konwencj± wiedeńsk± w takiej sytuacji to nie wyprzedzanie.

--
KiG

Data: 2010-10-23 22:54:34
Autor: MadMan
blokuj±ce tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 22:02:09 +0200, KiG napisał(a):

Nie piekl się, często przed takimi zwężeniami jest znak zakazu wyprzedzania, więc taki triol jedzie równo aby nie złamać prawa :P

Przecież zgodnie z konwencj± wiedeńsk± w takiej sytuacji to nie wyprzedzanie.

Podeprzyj czym¶. Je¶li przejeżdżasz obok jad±cego po tej samej drodze w
tym samym kierunku pojazdu to go wyprzedzasz. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-23 21:12:08
Autor: Jacek_P
blokujÄ…ce tiroloty
MadMan napisal:
Podeprzyj czymś. Jeśli przejeżdżasz obok jadącego po tej samej drodze w
tym samym kierunku pojazdu to go wyprzedzasz.

O ile w tym celu zmieniasz pas, a tu tak raczej nie było.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-24 07:53:27
Autor: MadMan
blokujÄ…ce tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 21:12:08 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

Podeprzyj czym¶. Je¶li przejeżdżasz obok jad±cego po tej samej drodze w
tym samym kierunku pojazdu to go wyprzedzasz.

O ile w tym celu zmieniasz pas, a tu tak raczej nie było.

Zmiana pasa nie ma dokładnie nic do manewru wyprzedzania. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-23 23:24:26
Autor: J.F.
blokujące tiroloty
On Sat, 23 Oct 2010 22:54:34 +0200,  MadMan wrote:
[...]

Nie wedlug konwencji. Ale jak przed blokujacym jest pusto, to juz wyprzedza :-)

J.

Data: 2010-10-23 23:50:14
Autor: KiG
blokuj±ce tiroloty

Użytkownik "MadMan"  napisał:

zgodnie z konwencj± wiedeńsk±

Podeprzyj czym¶.

Czego oczekujesz?

--
KiG

Data: 2010-10-24 07:53:44
Autor: MadMan
blokuj±ce tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 23:50:14 +0200, KiG napisał(a):

zgodnie z konwencj± wiedeńsk±

Podeprzyj czym¶.

Czego oczekujesz?

Wskazania artykułu :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-24 08:40:57
Autor: KiG
blokuj±ce tiroloty

Użytkownik "MadMan" napisał:

zgodnie z konwencj± wiedeńsk±

Podeprzyj czym¶.

Czego oczekujesz?

Wskazania artykułu :)

11.

--
KiG

Data: 2010-10-25 00:29:33
Autor: Adam Płaszczyca
blokuj±ce tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 22:02:09 +0200, KiG napisał(a):

Przecież zgodnie z konwencj± wiedeńsk± w takiej sytuacji to nie wyprzedzanie.

Tyle, że wytłumacz to durniowi z policji...

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2010-10-25 07:57:45
Autor: Massai
blokuj±ce tiroloty
Adam Płaszczyca wrote:

Dnia Sat, 23 Oct 2010 22:02:09 +0200, KiG napisał(a):

> Przecież zgodnie z konwencj± wiedeńsk± w takiej sytuacji to nie > wyprzedzanie.

Tyle, że wytłumacz to durniowi z policji...

Ja widziałem jednego geniusza, który w tv klarował że jak się rusza ze
¶wiateł trochę szybciej niż s±siad na pasie obok, to jest wyprzedzanie
na pasach i dalej na skrzyżowaniu...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-25 11:16:08
Autor: Jaroslaw Berezowski
blokuj±ce tiroloty
Dnia Mon, 25 Oct 2010 07:57:45 +0000, Massai napisał(a):

Ja widziałem jednego geniusza, który w tv klarował że jak się rusza ze
świateł trochę szybciej niż sąsiad na pasie obok, to jest wyprzedzanie
na pasach i dalej na skrzyĹĽowaniu...
.... co akurat w przypadku ruchu sterowanego swiatlami jest dozwolne jakby co :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-10-25 22:17:41
Autor: Adam Płaszczyca
blokuj±ce tiroloty
Dnia Mon, 25 Oct 2010 07:57:45 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

[...]

No bo jest. Tylko w wypadku ruchu kierowanego, to jest to dozwolone.

Data: 2010-10-25 23:39:49
Autor: Krzysiek Kielczewski
blokujÄ…ce tiroloty
On 2010-10-25, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

A dlaczego to jest wyprzedzanie? (i według których przepisów)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-27 20:41:57
Autor: Adam Płaszczyca
blokujÄ…ce tiroloty
Dnia Mon, 25 Oct 2010 23:39:49 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

[...]

PoRD, art. 2. ust. 28:
wyprzedzanie – przejeżdżanie [...] obok pojazdu [...] poruszającego się w
tym samym kierunku;

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' PĹ‚aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2010-10-27 22:14:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
blokujÄ…ce tiroloty
On 2010-10-27, Adam PĹ‚aszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Jeszcze uzasadnij dlaczego bardziej dynamiczne ruszanie nazywasz
przejeĹĽdĹĽaniem obok...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-23 17:17:04
Autor: J.F.
blokujące tiroloty
On Sat, 23 Oct 2010 15:05:51 +0200,  Pedro wrote:
Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokuj± prawy i lewy pas przed przewężeniami, jad±c koło siebie równ± prędko¶ci±?! Robić

Nigdzie nie dzwonic, a co robic - ustawic sie za takim i jechac az do
zwezenia. Mozesz pod nosem klac drogowcow ze tak wolno pracuja :-)

[...]

A co bedziesz po proznicy wysylal. Nastepnym razem zadzwon .. w bok
tira, potem na policje - 6 pkt go wychowa :-)

Ja się pytam gdzie przy takich akcjach jest Inspekcja Transportu Drogowego, przecież te parówy nawołuj± się przez CB, więc wiadomo gdzie i co!

A gdzie ma byc ? Tez utknela w korku :-)

No i co z tego ze wiadomo - tobie wolno jechac lewym, jemu tez wolno
jechac lewym, tobie sie spieszy, jemu sie spieszy nawet bardziej - ale
korek jest, nie przefruniecie. Jak sie zmowia przez CB to wladze beda juz kompletnie bezradne. No, moze by nawet cos poradzily jakby bardzo chcialy, ale co ty -
jestes choc kolega przewodniczacego zeby ci szybki przejazd zapewnic ?
:-)

J.

Data: 2010-10-26 11:32:37
Autor: Stefan
blokujące tiroloty
J.F. pisze:
[...]

Gorzej jak takie debilne zachowanie powoduje np. zablokowanie dwoch skrzyzowan wczesniej - bo korek dlugi.

--
http://www.listatima.pl/

Data: 2010-10-23 18:12:51
Autor: ToMasz
blokujÄ…ce tiroloty
Pedro pisze:
Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokują prawy i lewy
pas przed przewężeniami, jadąc koło siebie równą prędkością?!
jeżeli jesteś pewien ze to wykroczenie, to telefon/kamera, nakręć
filmik, i na dowolny komisariat. 30 minut i będziesz wolny, kierowca
dostanie mandat.

ToMasz

Data: 2010-10-23 17:40:36
Autor: Waldek Godel
blokujÄ…ce tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 18:12:51 +0200, ToMasz napisał(a):

jeżeli jeste¶ pewien ze to wykroczenie, to telefon/kamera, nakręć
filmik, i na dowolny komisariat. 30 minut i będziesz wolny, kierowca
dostanie mandat.

no chyba, że okaże się, że wcze¶niej przed tym zwężeniem był (jak to zwykle
bywa) zakaz wyprzedzania i mandat dostanie osoba filmuj±ca

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im

Data: 2010-10-23 17:53:43
Autor: Budzik
blokuj±ce tiroloty
Osobnik posiadaj±cy mail nospam@orangegsm.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

za co?

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę m±czkę kostn±. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2010-10-23 19:33:41
Autor: Gotfryd Smolik news
blokujÄ…ce tiroloty
On Sat, 23 Oct 2010, Waldek Godel wrote:

no chyba, że okaże się, że wcze¶niej przed tym zwężeniem był (jak to zwykle
bywa) zakaz wyprzedzania i mandat dostanie osoba filmuj±ca

  Ale chyba tylko pod warunkiem, że korekt w żadnym momencie nie staje?
(bo zakazu omijania nie wspomniano ;))

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-10-23 19:57:07
Autor: Jaroslaw Berezowski
blokuj±ce tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 17:40:36 +0100, Waldek Godel napisał(a):

no chyba, że okaże się, że wcześniej przed tym zwężeniem był (jak to
zwykle bywa) zakaz wyprzedzania i mandat dostanie osoba filmujÄ…ca
Za co? Przeciez nie wyprzedza. :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-10-23 19:11:26
Autor: Michał
blokuj±ce tiroloty
Pedro <pedro@o2.pl> napisał(a):
[...]

Trawnikiem brać, trawnikiem !

tak do 120km/h trawnikiem idzie jechać chwilę (trzęsie), i komp
uznaje że po¶lizg. ale na Tira wystarczy.

pozdrawiam.

Data: 2010-10-24 01:05:35
Autor: P_ablo
blokujÄ…ce tiroloty
Użytkownik "Pedro" <pedro@o2.pl> napisał w wiadomości news:i9umj9$1ob$2news.dialog.net.pl...

 Robić zdjÄ™cia tablic i sytuacji(np byĹ‚em w poĹ‚owie Tira ktĂłry jechaĹ‚ na lewym pasie i chciaĹ‚ mnie przytulić do lewej bandy,

Stanac przed nim, zablokowac i czekac az wysiadzie. Kiedy wysiadzie, spuscic konkretny wpierdol...

Z doswiadczenia wiem, ze to cykory. Sa odwazni tylko w szoferkach i nie sa zbytnio skorzy do bezposredniej konfrontacji
..
Generalnie trzeba im wybaczyc, pracuja za niewielkie pieniadze a robota porownywalna z robota w afrykanskich kopalniach diamentow... Typki bez specjalnych perspektyw na poprawe sytuacji ze wzgledu na kiepskie wyksztalcenie i brak ambicji.
Takie spoleczne wyrzutki, w 99% przypadkow wychowuja nie swoje dzieci - o czym prawdopodobnie wiedza - "przyzwyczajeni" do  brudu sa odrzucani przez wlasne zony (jesli je maja) w te nieliczne dni ktore spedzaja w domu...

Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny docierajacy do nich sposob...

--
Picasso

Data: 2010-10-24 11:12:32
Autor: J.F.
blokujące tiroloty
On Sun, 24 Oct 2010 01:05:35 +0200,  P_ablo wrote:
Użytkownik "Pedro" <pedro@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

I zarobic dwa latka bez zawiasow za  pobicie.

Poza tym najpierw trzeba go przefrunac, zeby zablokowac, i zrobic to
na tyle umiejetnie zeby ci pol samochodu nie rozwalil i twierdzil ze
to twoja wina :-)

Z doswiadczenia wiem, ze to cykory. Sa odwazni tylko w szoferkach i nie sa zbytnio skorzy do bezposredniej konfrontacji

Jak wiekszosc spoleczenstwa. Ci co sa odwazni i skorzy do konfrontacji
nazywani sa bandytami, gangsterami, dresiarzami, kibolami, a cykory
tylko wolaja "gdzie jest policja" :-)

[...]

Ty oczywiscie wiesz ze bedziesz prezesem i wlascicielem cwierci duzej
spolki gieldowej, bo takie masz ambicje. Napisz ile zarabiasz i czym
jezdzisz, a potem sie dowiedz ile spawacz zarabia.
Robota jak kazda inna - no, ma swoja specyfike, mozna to lubic i byc
zadowolonym, mozna sobie poszukac.
Takie spoleczne wyrzutki, w 99% przypadkow wychowuja nie swoje dzieci - o czym prawdopodobnie wiedza

Wiesz jaka jest w Polsce kolejka ludzi chetnych do adopcji ?
Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny docierajacy do nich sposob...

A rzekomo waszym celem jest jazda na zamek ? :-)

J.

Data: 2010-10-24 21:07:59
Autor: P_ablo
blokujące tiroloty
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7t7c61njc55bcel65lc0j29ah703rmp5a4ax.com...

I zarobic dwa latka bez zawiasow za  pobicie.

No za pierwszym razem problem pomijalny :)

Poza tym najpierw trzeba go przefrunac, zeby zablokowac, i zrobic to
na tyle umiejetnie zeby ci pol samochodu nie rozwalil i twierdzil ze
to twoja wina :-)

Jak w tym kawale : "... co jest dziadku - cofał i przywalił..." :)

tylko wolaja "gdzie jest policja" :-)

Moze taka lekka trauma spowoduje, ze nastepnym razem przemysli i nie bedzie blokowal...

Robota jak kazda inna

Nie jest jak kazda inna.
Sensem zycia przecietnego czlowieka (w tym i moim) jest rodzina - dzieci, zona. Co po zyciu ktore spedzasz w szoferce a zone slyszysz w sluchawce ? Co po zyciu kiedy nie widzisz jak dorastaja dzieciaki. Kogos kto poswiecil sie karierze mozna jeszcze jakos probowac zrozumiec ale krecenie kilometrow za kolkiem ciezarowki raczej kariera nazwac nie mozna...
Przytoczony spawacz ma 100 lepiej!

A rzekomo waszym celem jest jazda na zamek ? :-)

Powiedzmy, ze to drugozedny aspekt.
Nikt blokersom nie dal prawa do egzekwowania okreslonych zachowan.  Z jakiej racji uzurpuja sobie prawo do ustawiania pozostalych kierowcow ? Jak im zal dupe sciska, to niech tez jada tym lewym pasem.

Mi wystarczy, ze musze byc "mily" dla policjantow, urzednikow  itp bo inaczej utrudni± mi skutecznie zycie.

--
Picasso

Data: 2010-10-25 18:30:00
Autor: J.F.
blokujšce tiroloty
On Sun, 24 Oct 2010 21:07:59 +0200,  P_ablo wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
I zarobic dwa latka bez zawiasow za  pobicie.
No za pierwszym razem problem pomijalny :)

Liczysz na to ze za pierwszym razem beda zawiasy ? Nie musza byc.

tylko wolaja "gdzie jest policja" :-)
Moze taka lekka trauma spowoduje, ze nastepnym razem przemysli i nie bedzie blokowal...

Szybko przechodzi jak widzisz ze cie samochody mijaja, mijaja, a ty
stoisz.
Najwyzej namowi innego .. a potem wybiegnie mu pomoc.
I bedzie bil dlugo i zajadle, i to sie bedzie nazywala obrona
konieczna :-)

[...]

Rozne sa roboty. Najfajniejsza bylaby taka w ktorej wystarczy pracowac
godzine na tydzien :-P

Przytoczony spawacz ma 100 lepiej!

Przytoczony spawacz od miesiaca siedzi W Niemczech, bo tam jego firma
zdobyla intratny kontrakt. Inny informatyk jest 180 dni rocznie u
klienta, przedstawiciel handlowy jest na prowizji  itp.

Oczywiscie mozna tez byc kierowca smieciarki, czy ciezarowki z
chlebem, wygodna praca od 4 do 12, a potem z dzieciakami w domu ..

[...]

Ale ciekaw jestem co zrobicie jak juz ten zamek bedzie i bedzie sie
dalo go ominac. Bedzie sobie pluli w brode i zal wam bedzie d* sciskal
? :-)

J.

Data: 2010-10-27 23:22:08
Autor: P_ablo
blokuj?ce tiroloty
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3gbbc6pj82eu42q3du0qk43n24kc9mfren4ax.com...

Szybko przechodzi jak widzisz ze cie samochody mijaja, mijaja, a ty
stoisz.

Nikt nie zmusza...  zawsze moze pojechac wolnym do konca jesli przepisy (znaki) mu na to pozwalaja.

Najwyzej namowi innego .. a potem wybiegnie mu pomoc.
I bedzie bil dlugo i zajadle, i to sie bedzie nazywala obrona
konieczna :-)

Malo prawdopodobne a nawet gdyby, to na taka okolicznosc trzeba miec cos w zanadrzu ;)

[...]

Za caly zestaw place 80 eurocentow za km. Ile z tego jest dla kierowcy - 10 centow ?! Co to za pieniadze? Gdzie tu motywacja do takich wyrzeczen?
Ale domyslam sie... oni nie musza miec motywacji, to im pasuje bo to aspoleczne i chore typy.
Uzywasz CB ?
Jesli tak, to pewnie slyszales jak sie wyrazaja... Ponadto te ich ludowe madrosci sa tak zenujace, ze ja wytrzymalem z radiem cale 2 dni...  na tej podstawie mozna sobie wyrobic o nich zdanie

Ale ciekaw jestem co zrobicie jak juz ten zamek bedzie i bedzie sie
dalo go ominac. Bedzie sobie pluli w brode i zal wam bedzie d* sciskal
? :-)

Juz napisalem, ze w tych przypadkach jazda na zamek jest drugorzedna sprawa. Byle szoferak nie bedzie pokazywal mi w ten sposob co mam robic! Nikt mu nie dal do tego prawa i nie pisz, ze przeciez jedzie - tylko powoli, jego intencje sa jasne...

--
Picasso

Data: 2010-10-27 23:27:35
Autor: Cavallino
blokuj?ce tiroloty
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

[...]

Ja mam nieprzyjemno¶ć znać takich osobi¶cie (firma transportowa w rodzinie).
Niestety - to nie przypadek co słychać przez cb, oni naprawdę tacy s±.
Nie wszyscy oczywi¶cie, ale szansa że kto¶ ma więcej oleju jest zbliżona do szansy na szóstkę w totka.

Data: 2010-10-24 12:23:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
blokujÄ…ce tiroloty
W dniu 2010-10-24 01:05, P_ablo pisze:

Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny
docierajacy do nich sposob...

Problem tylko w tym, że swoim odreagowywaniem często ściągają zagrożenie na całe otoczenie.
TIRy na tory. Tyle, ĹĽe to niemoĹĽliwe przy naszym PeKaPie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-24 09:05:37
Autor: MH
blokujÄ…ce tiroloty
W dniu 2010-10-23 15:05, Pedro pisze:

To ja tak z innej beczki: ma ktos sposob na Litwinow? Zarowno tych wiekszych jak i mniejszych mobilkow? Czemu oni sa przekonani o bezkarnosci w naszym kraju i jezdza jak gdyby tutaj nie bylo zadnych zasad? To jakas taka litewska antypatia?

--
MH

Data: 2010-10-24 11:41:54
Autor: J.F.
blokujące tiroloty
On Sun, 24 Oct 2010 09:05:37 +0200,  MH wrote:
[...]

Raczej po prostu odkryli jak czesto mozna policje u nas spotkac i co
ona moze im zrobic [mandat za 130 euro wystawic, co na litewska
kieszen pewnie jest srednio].
I pewnie wzieli przyklad z innych polskich kierowcow, ktos im przeciez
musial wytlumaczyc jak to jest z predkosciami w Polsce i czemu przez
wioske wszyscy jada 90 :-)

Spozniles sie - bylo 4 miesiace temu do kancelarii premiera pisac, ze
jak zobaczysz w TVN Drogowka jak to dzielni policjanci nagrywaja
wyczyny litewskich tirow i daja duze mandaty, to bedziesz glosowal na
kandydatow jego partii, a jak nie to nie :-P

J.

Data: 2010-10-24 12:17:51
Autor: GocStu
blokujÄ…ce tiroloty
W dniu 23-10-2010 15:05, Pedro pisze:
[...]

Po pierwsze upewnij sie, ze nie jestes juz strefie zakazu wyprzedazania ktora w 99% procentach obowiazuje jakies 200-300m przed zwezka(jesli oczywiscie jest taka strefa - patrz na znaki) , polmozgi z tirach blokuja z reguly jak tylko zaczyna sie korek(niekiedy kilka kilometrow prze zwezka), sprawa jest prosta, trzeba nagrac filmik na ktorym bedzie widac dokladnie blachy tira oraz wolny pas przed nim(fakt blokowania) Dwonisz na policje(uprzejmie donosze ;0), filmik zachowujesz(nawet na youtubie mozesz postawic) i to wszystko...

sposob wielokrotnie sprawdzony...    jako, ze sprawa musi oprzec sie o sad tirowiec dostaje nie tylko 200zl za blokowanie ruchu... ;)

pozdrawiam

Data: 2010-10-24 22:48:52
Autor: Roman
blokuj±ce tiroloty

Po pierwsze upewnij sie, ze nie jestes juz strefie zakazu wyprzedazania ktora w 99% procentach obowiazuje jakies 200-300m przed zwezka(jesli oczywiscie jest taka strefa - patrz na znaki) , polmozgi z tirach

A czemu nie maj± blokowac ćwierć-mózgów przedstawicieli handlowych i całej reszty której sie spieszy bardziej od innych....

[...]

¦wietny pomysł....jak nie przyjmie mandatu to będziesz dymał do s±du jako ¶wiadek...powodzenia....

Data: 2010-10-24 23:00:38
Autor: Cavallino
blokuj±ce tiroloty
Użytkownik "Roman" <garmin5@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia263a$s5a$1news.dialog.net.pl...

Po pierwsze upewnij sie, ze nie jestes juz strefie zakazu wyprzedazania ktora w 99% procentach obowiazuje jakies 200-300m przed zwezka(jesli oczywiscie jest taka strefa - patrz na znaki) , polmozgi z tirach

A czemu nie maj± blokowac

Pewnie z tego samego powodu, z którego indywidua w Twoim rodzaju nie mog± być m±dre.

Data: 2010-10-25 11:44:50
Autor: P_ablo
blokuj±ce tiroloty
Użytkownik "Roman" <garmin5@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia263a$s5a$1news.dialog.net.pl...
¦wietny pomysł....jak nie przyjmie mandatu to będziesz dymał do s±du jako ¶wiadek...powodzenia....

Swiadek nie musi byc przesluchany na rozprawie, wystarczy, ze przesluchaja go w jego komisariacie. Oczywiscie obwiniony moze zlozyc wniosek o przesluchanie swiadka ale narobi sobie tylko dodatkowych kosztow. A swiadek dostanie jednodniowe wolne i zwrot kosztow dojazdu pociagiem...  Oczywiscie obwiniony bedzie musial miec tez na uwadze, ze sedzia wezmie pod uwage jego stanowisko utrudniajace przewod i moze mu dopierdolic 3 x tyle ile by dostal nie wnioskujac o przesluchanie swiadka...

--
Picasso

Data: 2010-10-26 11:53:27
Autor: Sebastian Kaliszewski
[...]

[...]