blokujÄ…ce tiroloty

Data: 2010-10-24 01:05:35
Autor: P_ablo
blokujÄ…ce tiroloty
Użytkownik "Pedro" <pedro@o2.pl> napisał w wiadomości news:i9umj9$1ob$2news.dialog.net.pl...

 Robić zdjÄ™cia tablic i sytuacji(np byĹ‚em w poĹ‚owie Tira ktĂłry jechaĹ‚ na lewym pasie i chciaĹ‚ mnie przytulić do lewej bandy,

Stanac przed nim, zablokowac i czekac az wysiadzie. Kiedy wysiadzie, spuscic konkretny wpierdol...

Z doswiadczenia wiem, ze to cykory. Sa odwazni tylko w szoferkach i nie sa zbytnio skorzy do bezposredniej konfrontacji
..
Generalnie trzeba im wybaczyc, pracuja za niewielkie pieniadze a robota porownywalna z robota w afrykanskich kopalniach diamentow... Typki bez specjalnych perspektyw na poprawe sytuacji ze wzgledu na kiepskie wyksztalcenie i brak ambicji.
Takie spoleczne wyrzutki, w 99% przypadkow wychowuja nie swoje dzieci - o czym prawdopodobnie wiedza - "przyzwyczajeni" do  brudu sa odrzucani przez wlasne zony (jesli je maja) w te nieliczne dni ktore spedzaja w domu...

Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny docierajacy do nich sposob...

--
Picasso

Data: 2010-10-24 11:12:32
Autor: J.F.
blokujące tiroloty
On Sun, 24 Oct 2010 01:05:35 +0200,  P_ablo wrote:
Użytkownik "Pedro" <pedro@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
Robić zdjęcia tablic i sytuacji(np byłem w połowie Tira który jechał na lewym pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy,

Stanac przed nim, zablokowac i czekac az wysiadzie. Kiedy wysiadzie, spuscic konkretny wpierdol...

I zarobic dwa latka bez zawiasow za  pobicie.

Poza tym najpierw trzeba go przefrunac, zeby zablokowac, i zrobic to
na tyle umiejetnie zeby ci pol samochodu nie rozwalil i twierdzil ze
to twoja wina :-)

Z doswiadczenia wiem, ze to cykory. Sa odwazni tylko w szoferkach i nie sa zbytnio skorzy do bezposredniej konfrontacji

Jak wiekszosc spoleczenstwa. Ci co sa odwazni i skorzy do konfrontacji
nazywani sa bandytami, gangsterami, dresiarzami, kibolami, a cykory
tylko wolaja "gdzie jest policja" :-)

[...]

Ty oczywiscie wiesz ze bedziesz prezesem i wlascicielem cwierci duzej
spolki gieldowej, bo takie masz ambicje. Napisz ile zarabiasz i czym
jezdzisz, a potem sie dowiedz ile spawacz zarabia.
Robota jak kazda inna - no, ma swoja specyfike, mozna to lubic i byc
zadowolonym, mozna sobie poszukac.
Takie spoleczne wyrzutki, w 99% przypadkow wychowuja nie swoje dzieci - o czym prawdopodobnie wiedza

Wiesz jaka jest w Polsce kolejka ludzi chetnych do adopcji ?
Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny docierajacy do nich sposob...

A rzekomo waszym celem jest jazda na zamek ? :-)

J.

Data: 2010-10-24 21:07:59
Autor: P_ablo
blokujące tiroloty
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7t7c61njc55bcel65lc0j29ah703rmp5a4ax.com...

I zarobic dwa latka bez zawiasow za  pobicie.

No za pierwszym razem problem pomijalny :)

Poza tym najpierw trzeba go przefrunac, zeby zablokowac, i zrobic to
na tyle umiejetnie zeby ci pol samochodu nie rozwalil i twierdzil ze
to twoja wina :-)

Jak w tym kawale : "... co jest dziadku - cofał i przywalił..." :)

tylko wolaja "gdzie jest policja" :-)

Moze taka lekka trauma spowoduje, ze nastepnym razem przemysli i nie bedzie blokowal...

Robota jak kazda inna

Nie jest jak kazda inna.
Sensem zycia przecietnego czlowieka (w tym i moim) jest rodzina - dzieci, zona. Co po zyciu ktore spedzasz w szoferce a zone slyszysz w sluchawce ? Co po zyciu kiedy nie widzisz jak dorastaja dzieciaki. Kogos kto poswiecil sie karierze mozna jeszcze jakos probowac zrozumiec ale krecenie kilometrow za kolkiem ciezarowki raczej kariera nazwac nie mozna...
Przytoczony spawacz ma 100 lepiej!

A rzekomo waszym celem jest jazda na zamek ? :-)

Powiedzmy, ze to drugozedny aspekt.
Nikt blokersom nie dal prawa do egzekwowania okreslonych zachowan.  Z jakiej racji uzurpuja sobie prawo do ustawiania pozostalych kierowcow ? Jak im zal dupe sciska, to niech tez jada tym lewym pasem.

Mi wystarczy, ze musze byc "mily" dla policjantow, urzednikow  itp bo inaczej utrudni± mi skutecznie zycie.

--
Picasso

Data: 2010-10-25 18:30:00
Autor: J.F.
blokujšce tiroloty
On Sun, 24 Oct 2010 21:07:59 +0200,  P_ablo wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
I zarobic dwa latka bez zawiasow za  pobicie.
No za pierwszym razem problem pomijalny :)

Liczysz na to ze za pierwszym razem beda zawiasy ? Nie musza byc.

tylko wolaja "gdzie jest policja" :-)
Moze taka lekka trauma spowoduje, ze nastepnym razem przemysli i nie bedzie blokowal...

Szybko przechodzi jak widzisz ze cie samochody mijaja, mijaja, a ty
stoisz.
Najwyzej namowi innego .. a potem wybiegnie mu pomoc.
I bedzie bil dlugo i zajadle, i to sie bedzie nazywala obrona
konieczna :-)

[...]

Rozne sa roboty. Najfajniejsza bylaby taka w ktorej wystarczy pracowac
godzine na tydzien :-P

Przytoczony spawacz ma 100 lepiej!

Przytoczony spawacz od miesiaca siedzi W Niemczech, bo tam jego firma
zdobyla intratny kontrakt. Inny informatyk jest 180 dni rocznie u
klienta, przedstawiciel handlowy jest na prowizji  itp.

Oczywiscie mozna tez byc kierowca smieciarki, czy ciezarowki z
chlebem, wygodna praca od 4 do 12, a potem z dzieciakami w domu ..

[...]

Ale ciekaw jestem co zrobicie jak juz ten zamek bedzie i bedzie sie
dalo go ominac. Bedzie sobie pluli w brode i zal wam bedzie d* sciskal
? :-)

J.

Data: 2010-10-27 23:22:08
Autor: P_ablo
blokuj?ce tiroloty
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3gbbc6pj82eu42q3du0qk43n24kc9mfren4ax.com...

Szybko przechodzi jak widzisz ze cie samochody mijaja, mijaja, a ty
stoisz.

Nikt nie zmusza...  zawsze moze pojechac wolnym do konca jesli przepisy (znaki) mu na to pozwalaja.

Najwyzej namowi innego .. a potem wybiegnie mu pomoc.
I bedzie bil dlugo i zajadle, i to sie bedzie nazywala obrona
konieczna :-)

Malo prawdopodobne a nawet gdyby, to na taka okolicznosc trzeba miec cos w zanadrzu ;)

[...]

Za caly zestaw place 80 eurocentow za km. Ile z tego jest dla kierowcy - 10 centow ?! Co to za pieniadze? Gdzie tu motywacja do takich wyrzeczen?
Ale domyslam sie... oni nie musza miec motywacji, to im pasuje bo to aspoleczne i chore typy.
Uzywasz CB ?
Jesli tak, to pewnie slyszales jak sie wyrazaja... Ponadto te ich ludowe madrosci sa tak zenujace, ze ja wytrzymalem z radiem cale 2 dni...  na tej podstawie mozna sobie wyrobic o nich zdanie

Ale ciekaw jestem co zrobicie jak juz ten zamek bedzie i bedzie sie
dalo go ominac. Bedzie sobie pluli w brode i zal wam bedzie d* sciskal
? :-)

Juz napisalem, ze w tych przypadkach jazda na zamek jest drugorzedna sprawa. Byle szoferak nie bedzie pokazywal mi w ten sposob co mam robic! Nikt mu nie dal do tego prawa i nie pisz, ze przeciez jedzie - tylko powoli, jego intencje sa jasne...

--
Picasso

Data: 2010-10-27 23:27:35
Autor: Cavallino
blokuj?ce tiroloty
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

[...]

Ja mam nieprzyjemno¶ć znać takich osobi¶cie (firma transportowa w rodzinie).
Niestety - to nie przypadek co słychać przez cb, oni naprawdę tacy s±.
Nie wszyscy oczywi¶cie, ale szansa że kto¶ ma więcej oleju jest zbliżona do szansy na szóstkę w totka.

Data: 2010-10-24 12:23:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
blokujÄ…ce tiroloty
W dniu 2010-10-24 01:05, P_ablo pisze:

Wybacz im i pozwol odreagowac frustracje lub naucz przepisow w jedyny
docierajacy do nich sposob...

Problem tylko w tym, że swoim odreagowywaniem często ściągają zagrożenie na całe otoczenie.
TIRy na tory. Tyle, ĹĽe to niemoĹĽliwe przy naszym PeKaPie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

blokujÄ…ce tiroloty