bloody xmas question ps3 store :)

Data: 2012-12-24 22:24:34
Autor: Mr Misio
bloody xmas question ps3 store :)
temat dalem niemal wyczerpujacy ;)
merry xmas for players, and kill'em all (zombies oczywiesta)

pytanie o nowa (juz nie taka nowa) forme PS3 store....

do jakiej rozdzielczosci to jest optymalizowane?

Bo powiem szczerze, ze przy 32" hd ready do czego ma psiaka podpietego, to za przeproszeniem, ze w wigilie, ale chuja widac...

Nawet duze literki jakies takie jakbym mail astygmatyzm, male to nieczytelne jak kupa.

Ja wim, ze hamerykanskie dzieci siedza 2 matry od 50 calowych ekranow, ale ja wole 3 metry. I np. w obrazie z PC to moge normalnie wszystko rozczytac, choc tam znaczki sa mniejsiejsze...

Wiec moze mam cos zle ustawione? Hilfe!@

bloody xmas question ps3 store :)