b³otniki do szosy

Data: 2009-06-10 10:38:11
Autor: damazy.kowalski
b³otniki do szosy
Witam,
mam pytanie : czy s± do rowerów szosowych jakie¶ b³otniki, cenowo w
granicach do 50 z³?
Widzia³em SKS za (chyba oko³o) 150 z³ ale to ponad moje mo¿liwo¶ci
finansowe.
Dziêkujê z góry za odpowied¼.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-10 22:42:37
Autor: Wojtas
b³otniki do szosy
damazy.kowalski@wp.pl pisze:

[...]

Ja u¿ywam tego i sobie chwalê:

http://www.bike-land.pl/blotnik-tylny-szosa-pro-mudguard-p-372.html

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujaæ - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-06-12 01:01:44
Autor: deyoot@gmail.com
b³otniki do szosy
On 10 Cze, 22:42, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
damazy.kowal...@wp.pl pisze:

> [...]
> granicach do 50 z³?
> Widzia³em SKS za (chyba oko³o) 150 z³ ale to ponad moje mo¿liwo¶ci

Ja sobie mudguarda ¶rednio chwalê. Mam wersjê MTB i irytuje mnie
mocowanie. Niby fajnie, bo ³atwo za³o¿yæ i zdj±æ ale nie trzyma siê to
zbyt stabilnie - czytaj: przekrêca siê bez powodu.

Data: 2009-06-13 12:16:30
Autor: Wojtas
b³otniki do szosy
deyoot@gmail.com pisze:

Ja sobie mudguarda ¶rednio chwalê. Mam wersjê MTB i irytuje mnie
mocowanie. Niby fajnie, bo ³atwo za³o¿yæ i zdj±æ ale nie trzyma siê to
zbyt stabilnie - czytaj: przekrêca siê bez powodu.

W sumie mo¿na zawsze obkleiæ kawa³kiem dêtki wewn±trz ten pier¶cieñ. U mnie siê nie giba ale zapewne to kwestia wagi i wielko¶ci w porównaniu z wersj± MTB.

Data: 2009-06-11 03:04:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
b³otniki do szosy
Panie damazy.kowalski@wp.pl, prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
przy ul....

mam pytanie : czy s± do rowerów szosowych jakie¶ b³otniki

Pozwolê sobie prze¶miewczo i offtopicznie: TYLE masy chcesz woziæ
niepotrzebnej! We¼ siê Szamana zapytaj jak± on ma 'lampkê' z ty³u dla
oszczêdzenia masy!
;-))

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2009-06-11 13:11:58
Autor: Wojtas
b³otniki do szosy
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

Pozwolê sobie prze¶miewczo i offtopicznie: TYLE masy chcesz woziæ
niepotrzebnej! We¼ siê Szamana zapytaj jak± on ma 'lampkê' z ty³u dla
oszczêdzenia masy!

S± i tacy co zdejmuj± znaczki firmowe z ram - "waga jak± uzyskujemy - bezcenna".

Data: 2009-06-12 12:09:15
Autor: Micha³G
b³otniki do szosy
Wojtas pisze:
[...]

ale s± te¿ tacy co wol± siebie a nie rower odchudzaæ ... ;-).

pozdrawiam
Micha³

Data: 2009-06-13 02:38:14
Autor: szaman
b³otniki do szosy
Marek 'marcus075' Karweta wytworzy³ w szalonym umy¶le, a nastêpnie przela³ w postaæ elektroniczn± to, co nastêpuje::

niepotrzebnej! We¼ siê Szamana zapytaj jak± on ma 'lampkê' z ty³u dla
oszczêdzenia masy!

ju¿ nie mam, ultralekka gumka recepturka pu¶ci³a i lampka gdzie¶ w akcji zaginê³a:P

sz

Data: 2009-06-12 09:48:58
Autor: fabian
b³otniki do szosy
damazy.kowalski@wp.pl wrote:
[...]

U¿ywam tych:

http://velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=2313

I jakie s± widaæ, zalet± jest tylko cena ;) Nie ma to jak pe³ne.

Fabian.

b³otniki do szosy