blotniki pelne SKS vs Orion

Data: 2017-05-18 03:08:50
Autor: tadeklodz
blotniki pelne SKS vs Orion
W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 21:31:18 UTC+2 użytkownik Piotr aka dracorp napisał:
Dnia Mon, 15 May 2017 12:19:40 -0700, tadeklodz napisał(a):

> W drugim rowerze mam SKS z "rurką" w tylnym na
> przewód do lampki tylnego światła mocowanej na bagażniku. Nie narzekam.
> Gdyby Orion miał taką opcję to kupiłbym Oriona / cena/
A jak to się nazywa? Ja u siebie przewód puściłem wzdłuż mocowania bagażnika wewnątrz rurki termokurczliwej i w środku końcowej rurki z bagażnika.

-- piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

wygląda to tak jak w tej aukcji ale oczywiście bez lampi. TYLKO RURKA NA PRZEWÓD WEWNĄTRZ BŁOTNIKA kUPIŁEM NA ALLEGRO
http://www.ebay.de/itm/Schutzblech-Set-aus-Metall-28-Zoll-City-Trekkingrad-55-mm-silber-LED-Rucklicht-/311651824265?hash=item488fe57289:g:tiQAAOSwKytZGa2t

blotniki pelne SKS vs Orion