blu-ray to *.mkv

Data: 2011-02-03 14:08:17
Autor: Kell a
blu-ray to *.mkv
Witam.

Mam pare oryginalnych plyt blu-ray, chcialbym sie troche pobawic
i sprobowac przerobic filmy je na format matroshki. Czym najlepiej to zrobic?
Potrzebuje nazwy programu.

Data: 2011-02-03 13:58:08
Autor: sluzbowo
blu-ray to *.mkv
Kell a <kella@niematakiejdomeny.com> napisał(a):
Potrzebuje nazwy programu.

Proszę:

http://tinyurl.com/6xk5k5g

P, P.

Data: 2011-02-03 15:23:03
Autor: Kell a
blu-ray to *.mkv
"sluzbowo" <sluzbowo@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Kell a <kella@niematakiejdomeny.com> napisał(a):
Potrzebuje nazwy programu.

Proszę:

http://tinyurl.com/6xk5k5g

Dziekuje, na statek.
Ale poniewaz nie zrozumiales glebi pytania, to podpowiem:
szukam czegos sprawdzonego. Troche jakby zycia malo
na testowanie wszystkiego, co google wyrzuca. Ponial?

Data: 2011-02-09 11:06:04
Autor: Latet
blu-ray to *.mkv
Ale poniewaz nie zrozumiales glebi pytania, to podpowiem:
szukam czegos sprawdzonego. Troche jakby zycia malo
na testowanie wszystkiego, co google wyrzuca. Ponial?

MakeMKV: http://www.makemkv.com/download/
Prosty, skuteczny, darmowy.

P.S. Nie pamiętam jak się on ma do "Handbrake" w sensie porównania zalet i wad. Na pewno MakeMKV jest o niebo prostszy w obsłudze.

latet

Data: 2011-02-09 11:09:32
Autor: Latet
blu-ray to *.mkv
MakeMKV: http://www.makemkv.com/download/
Prosty, skuteczny, darmowy.

P.S. Nie pamiętam jak się on ma do "Handbrake" w sensie porównania zalet i wad. Na pewno MakeMKV jest o niebo prostszy w obsłudze.

Już wiem - MakeMKV ma wbudowany ripper, więc skopiujesz bez problemu zabezpieczone płyty Blue-Ray. Natomiast nie ma transkodera, więc wielkość uzyskanych plików MKV będzie znaczna. Handbrake to transkoder, ale nie ma rippera, więc wymaga wsparcia np. AnyDVD.

latet

Data: 2011-03-18 16:47:28
Autor: radekp@konto.pl
blu-ray to *.mkv
[...]