Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   bluecash

bluecash

Data: 2014-04-15 11:07:20
Autor: wefe
bluecash
chciałem zasilić saldo BlueCash. Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew( transfer)
 i pieniądze nie doszły.
 Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma. Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
 Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł jak to przyspieszyć??

Data: 2014-04-16 00:19:57
Autor: MarekZ
bluecash
Użytkownik "wefe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7865c344-0e94-4cf2-8477-f00bd4edd5e0@googlegroups.com...

chciałem zasilić saldo BlueCash.
Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew( transfer)
i pieniądze nie doszły.
Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma. Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł jak to przyspieszyć??

Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash?

Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych.

Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście, ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24 godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi uwierzyć.

Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować mailowo niż telefonicznie.

Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na pewno.

BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?

Data: 2014-04-16 01:12:33
Autor: kks
bluecash
W dniu środa, 16 kwietnia 2014 00:19:57 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
Użytkownik "wefe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:@googlegroups.com...



> chciałem zasilić saldo BlueCash.

> Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew( > transfer)

> i pieniądze nie doszły.

> Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma. > Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.

> Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł > jak to przyspieszyć??



Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash?



Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych.



Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście, ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24 godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi uwierzyć.



Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować mailowo niż telefonicznie.



Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na pewno.



BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?

Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym problemem, a BM nie raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis problem od piatku. Jakas wieksza awaria?

Data: 2014-04-16 12:51:04
Autor: MarekZ
bluecash
Użytkownik "kks"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d32c06d-becf-41fd-a05e-803c0c72bd9c@googlegroups.com...

Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym problemem, a BM nie raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis problem od piatku. Jakas wieksza awaria?

Opieram się na tym, co mi powiedziano w Blue Media i w BZWBK, więc ograniczone zaufanie wskazane.

Problem nie istnieje od piątku, tylko od dawna. W części przypadków przelewów wewnętrznych BZWBK zmienia tytuł przelewu i Blue Media nie jest w stanie automatycznie przypisać przelewu do danej transakcji, mimo że faktycznie dostaje go na swój rachunek w BZWBK. Wina po stronie BZWBK. Nie występuje to za każdym razem, u mnie miało to miejsce w około 20% przypadków gdy bankiem źródłowym był BZWBK. Nie zauważyłem żadnej prostej zależności od kwoty przelewu czy długości tytułu albo obecności w nim polskich znaków lub znaków specjalnych. Ale jest to powtarzalny problem od wielu tygodni.

bluecash

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona