Data: 2014-04-15 11:07:20 | |
Autor: wefe | |
bluecash | |
chciałem zasilić saldo BlueCash. Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew( transfer)
i pieniądze nie doszły. Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma. Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać. Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł jak to przyspieszyć?? |
|
Data: 2014-04-16 00:19:57 | |
Autor: MarekZ | |
bluecash | |
Użytkownik "wefe" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7865c344-0e94-4cf2-8477-f00bd4edd5e0@googlegroups.com...
chciałem zasilić saldo BlueCash. Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash? Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych. Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście, ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24 godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi uwierzyć. Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować mailowo niż telefonicznie. Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na pewno. BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać? |
|
Data: 2014-04-16 01:12:33 | |
Autor: kks | |
bluecash | |
W dniu środa, 16 kwietnia 2014 00:19:57 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
Użytkownik "wefe" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:@googlegroups.com... Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym problemem, a BM nie raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis problem od piatku. Jakas wieksza awaria? |
|
Data: 2014-04-16 12:51:04 | |
Autor: MarekZ | |
bluecash | |
Użytkownik "kks" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d32c06d-becf-41fd-a05e-803c0c72bd9c@googlegroups.com...
Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym problemem, a BM nie raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis problem od piatku. Jakas wieksza awaria? Opieram się na tym, co mi powiedziano w Blue Media i w BZWBK, więc ograniczone zaufanie wskazane. Problem nie istnieje od piątku, tylko od dawna. W części przypadków przelewów wewnętrznych BZWBK zmienia tytuł przelewu i Blue Media nie jest w stanie automatycznie przypisać przelewu do danej transakcji, mimo że faktycznie dostaje go na swój rachunek w BZWBK. Wina po stronie BZWBK. Nie występuje to za każdym razem, u mnie miało to miejsce w około 20% przypadków gdy bankiem źródłowym był BZWBK. Nie zauważyłem żadnej prostej zależności od kwoty przelewu czy długości tytułu albo obecności w nim polskich znaków lub znaków specjalnych. Ale jest to powtarzalny problem od wielu tygodni. |
|