bluecash Polbank ING i Getin

Data: 2011-02-23 23:10:12
Autor: MarekZ
bluecash Polbank ING i Getin
Użytkownik "Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik3tpv$c8r$1@news.onet.pl...

Wysłałem dzisiaj po 21 przelew do ING Bank Śląski gdzie w opisie
mają obsługują TAK ale przelew nie dotarł. Pewnie dojdzie jutro.

IMO dotarł. W interfejsie internetowym ING zobaczysz go jednak dopiero jutro, zaksięgowanego z datą dzisiejszą.

Data: 2011-02-24 11:11:35
Autor: Damian Niusy
bluecash Polbank ING i Getin
Witam,

Dzięki za wszystkie odpowiedzi

[...]

No niestety obie daty są +1 dzień 24.02.2011 wysłane 23.02.2011

Pewnie reklamacji nie uznają. Ale jakbym miał do spłacenia KK albo kredyt to było by nieciekawie.

Tak sie zastanawiam po przeczytaniu http://samcik.blox.pl/2011/02/Przelewy-ekspresowe-dla-zapominalskich-i-w.html
że to raczej do spłat KK i kredytów to tak na 50% sie nadaje - raz się uda a raz nie :)

Pozdrawiam

bluecash Polbank ING i Getin