blueconnect max od tak tak bez limitu

Data: 2010-06-24 08:38:52
Autor: j.lasinski
blueconnect max od tak tak bez limitu
Witam. Z powodu awarii od mojego isp (netia) uruchomiłem sobie na
zakupionym starterze tak tak internet tzw blueconnect max. W nim 100MB
z prędkością 1Mbps, a później ograniczenie do 20kbps (NIE KB/s).

Ten spowolniony już nie działał tak fajnie, ale wczoraj o dziwo
połączył mi się modem normalnie i miałem pełną prędkość.. Pobrałem
chyba z 2GB i już się cieszyłem że może coś tam u nich niedograne i
już tak zostanie, ale niestety po rozłączeniu i połączeniu ponownym
już limit prędkości z powrotem wrócił.

Zdarzyło się to komuś już?

Może jest jakaś stała metoda na taki trik?

Jak ktoś coś wie, ale nie chce pisać tutaj to może mi napisać na e-
mail - spamikk@gmail.com

Pozdrawiam

Data: 2010-06-24 18:29:36
Autor: Janusz
Użytkownik "j.lasinski" <spamikk@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:943f6282-e1a0-4366-9333-1ebe5916bdad@5g2000yqz.googlegroups.com...
Witam. Z powodu awarii od mojego isp (netia) uruchomiłem sobie na
zakupionym starterze tak tak internet tzw blueconnect max. W nim 100MB
z prędkością 1Mbps, a później ograniczenie do 20kbps (NIE KB/s).

A jak wyglada, przegladanie stron i internetu z tą predkoscia 20kbps?

Data: 2010-06-24 18:30:17
Autor: beny
blueconnect max od tak tak bez limitu
W regulaminie stoi, że po przekroczeniu limitów prędkość może spaść, ale nie musi. Pewno w kolejnych 99 na 100 połączeń tak też się stanie. Tobie wczoraj udało się załapać na ten "1 ze 100" :).

Data: 2010-06-24 19:06:06
Autor: Paweł
blueconnect max od tak tak bez limitu

Zdarzyło się to komuś już?

Może jest jakaś stała metoda na taki trik?

Parametry dotyczące maksymalnej prędkości są ustalane w chwili nawiązywania sesji. Jak się już połączysz to teoretycznie możesz wyssać z pełną prędkością nawet 100GB niezależnie od limitu. Jednak wcześniej czy później i tak sesja zostanie zerwana. Przy następnym jej nawiązaniu jeśli limit został przekroczony to prędkość może być już mniejsza.

Paweł

Data: 2010-06-24 19:09:07
Autor: SDD

Użytkownik "Paweł" <pawel.neo@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c239080$0$2587$65785112news.neostrada.pl...

Parametry dotyczące maksymalnej prędkości są ustalane w chwili nawiązywania sesji. Jak się już połączysz to teoretycznie możesz wyssać z pełną prędkością nawet 100GB niezależnie od limitu. Jednak wcześniej

No tak, ale watkotworca pisze, ze mimo uprzedniego przyciecia limitu za ktoryms razem polaczykl sie z normalnym transferem...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-24 21:09:57
Autor: Jarek Ossowski
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:i003fk$dgo$1news.onet.pl...
No tak, ale watkotworca pisze, ze mimo uprzedniego przyciecia limitu za ktoryms razem polaczykl sie z normalnym transferem...

Bo go pewnie skrypt ograniczający prędkość nie wyłapał i stąd taka sytuacja. Teoretycznie jest to możliwe aczkolwiek bardzo rzadko.

Pzdr,
Jarek Ossowski

Data: 2010-06-25 01:36:16
Autor: j.lasinski
blueconnect max od tak tak bez limitu
On 24 Cze, 21:09, "Jarek Ossowski"
<[wonzespamem]jare...@aster.pl[spammmer.com]> wrote:
U ytkownik "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> napisa w wiadomo cinews:i003fk$dgo$1news.onet.pl...

> No tak, ale watkotworca pisze, ze mimo uprzedniego przyciecia limitu za
> ktoryms razem polaczykl sie z normalnym transferem...

Bo go pewnie skrypt ograniczaj cy pr dko nie wy apa i st d taka sytuacja.
Teoretycznie jest to mo liwe aczkolwiek bardzo rzadko.

Pzdr,
Jarek Ossowski

Witam. Dokładnie tak wyszło, że dostałem sms'a że ograniczyli mój
transfer bo wykorzystałem 100MB. Od tamego czasu częściej niż zwykle
celowo rozłączam i łączę ponownie, ale nie udało mi się to ponownie.

Czy w następnym miesiącu, jeżeli będę trzymał modem cały czas
połączony, nie włączą mi limitu? Czy tak jak ktoś napisał połączenie
się rozłączy samo, po jakimś czasie?

Zdarzyło się komuś że po nałożeniu limitu, tak jak mi, połączył mu się
z internetem z powrotem bez limitu (oczywiście przed końcem okresu
"rozliczeniowego")?

Pozdro

Data: 2010-06-25 11:09:29
Autor: Janusz
blueconnect max od tak tak bez limitu

Czy w następnym miesiącu, jeżeli będę trzymał modem cały czas
połączony, nie włączą mi limitu? Czy tak jak ktoś napisał połączenie
się rozłączy samo, po jakimś czasie?

Połaczenie może się rozłączyć.
Ja np. przed chwilą korzystałem z orange, i niestety internet zawiesił się, nic nie można było pobrać. Musiałem się rozłączyć i ponownie się połączyć...

blueconnect max od tak tak bez limitu