blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam( ?!) nie zgłosisz to nie oddają

Data: 2009-12-22 10:51:08
Autor: Paweł Gąska
blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam( ?!) nie zgłosisz to nie oddają
Witam,

używamy w firmie prawie 200 kart blueconnect prepaid
od wczoraj giną środki (monitorujemy stan środków automatycznie co 12h)

co więcej jak się samemu nie zgłosi, że zginęły to nie oddają
BOA odpowiedziała, że mają zgłoszenie od technicznego, "że takie coś może się zdarzać i jak klient się zgłosi to oddawać kasę" WOW! opad szczeny 8-O

BOA potrafi sprawdzić(*), czy na podanym numerze TEN(?!!) błąd się pojawił i zwrócić kasę (ale jak zginęło więcej niż 10PLN to na raty, bo na raz mogą oddać tylko 10PLN <lol>)

o tyle śmieszne, że sporo osób tego nie zauważy i jest to niezłe sq...syństwo, że skoro wiedzą na których kartach TEN(?!) błąd wystąpił to dlaczego nie mogą tego oddać w automacie tylko trzeba się upominać.. czyżby  zakładali, że większość nie sprawdzi i kasa zostanie u nich za niezrealizowaną usługę... znowu prezes samochód zmienia??? ;)

(*)
spędziłem dziś pół godziny na podawaniu (by phone) numerów, PUKów i ostatnich doładowań, żeby BOA mogła zwrócić kasę... jakbym przed świętami nie miał nic innego do roboty :/

Paweł

Data: 2009-12-22 16:31:54
Autor: brum
[...]

mam wrazenie, ze kiedys juz narzekales na ere
skoro to taki szajs, to w jakim celu sie tego trzymasz ?

Data: 2009-12-22 17:50:30
Autor: Paweł Gąska
blueconnect prepaid - błąd! w systemi e rozliczeń - ginie kasa i jak się sa m(?!) nie zgłosisz to nie oddają
Witam,

W odpowiedzi na maila od brum
z dnia: 2009-12-22 16:31:
[...]

tak w maju wywinęli trochę inny numer, ale też na kasę, potem przeprosili i oddali :]

teraz jest numer na kasę v2.0 ciekawe czy też przeproszą?

ja nie narzekam, ja ostrzegam innych co mają też BC, że ERA sama z siebie tej kasy nie oddaje, jak ktoś nie zauważy to... "nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi"

no niestety zaszłość decyzyjna, mamy te ich karty, a urządzenia są po całej Polsce, ale już niedługo :] na szczęście jest konkurencja... ciekaw jestem jaki tam jest burdel, bo ten w erze już trochę poznaliśmy ;)

Paweł

Data: 2009-12-22 22:04:13
Autor: brum
[...]

a w minusie to niby inaczej ? pare tygodni temu byla dyskusja dokladnie o tym samym - blad naliczania, ale zwrot tylko dla chetnych

no niestety zaszłość decyzyjna, mamy te ich karty, a urządzenia są po całej Polsce, ale już niedługo :] na szczęście jest konkurencja... ciekaw jestem jaki tam jest burdel, bo ten w erze już trochę poznaliśmy ;)

kazdy operator prezentuje podobny poziom
roznice wynikaja z wiedzy i zaangazowania konkretnych ludzi, ktorzy moga niwelowac problemy systemow i obslugi

Data: 2009-12-22 17:27:56
Autor: space_jazz
blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam(?!) nie zgłosisz to nie oddają
Trzeba być kretynem żeby używać Blueconnecta w wersji prepaid - to najgorsza oferta tego typu . Więc pewnie PTC z góry założyła , że się barany nie zorientują.

Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:hgq4qb$pki$1news.onet.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Paweł

blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam( ?!) nie zgłosisz to nie oddają