blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam(?!) nie zgłosisz to nie oddają

Data: 2009-12-22 16:31:54
Autor: brum
blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam(?!) nie zgłosisz to nie oddają
spędziłem dziś pół godziny na podawaniu (by phone) numerów, PUKów i ostatnich doładowań, żeby BOA mogła zwrócić kasę... jakbym przed świętami nie miał nic innego do roboty :/

mam wrazenie, ze kiedys juz narzekales na ere
skoro to taki szajs, to w jakim celu sie tego trzymasz ?

Data: 2009-12-22 17:50:30
Autor: Paweł Gąska
blueconnect prepaid - błąd! w systemi e rozliczeń - ginie kasa i jak się sa m(?!) nie zgłosisz to nie oddają
Witam,

W odpowiedzi na maila od brum
z dnia: 2009-12-22 16:31:
[...]

tak w maju wywinęli trochę inny numer, ale też na kasę, potem przeprosili i oddali :]

teraz jest numer na kasę v2.0 ciekawe czy też przeproszą?

ja nie narzekam, ja ostrzegam innych co mają też BC, że ERA sama z siebie tej kasy nie oddaje, jak ktoś nie zauważy to... "nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi"

no niestety zaszłość decyzyjna, mamy te ich karty, a urządzenia są po całej Polsce, ale już niedługo :] na szczęście jest konkurencja... ciekaw jestem jaki tam jest burdel, bo ten w erze już trochę poznaliśmy ;)

Paweł

Data: 2009-12-22 22:04:13
Autor: brum
[...]

a w minusie to niby inaczej ? pare tygodni temu byla dyskusja dokladnie o tym samym - blad naliczania, ale zwrot tylko dla chetnych

no niestety zaszłość decyzyjna, mamy te ich karty, a urządzenia są po całej Polsce, ale już niedługo :] na szczęście jest konkurencja... ciekaw jestem jaki tam jest burdel, bo ten w erze już trochę poznaliśmy ;)

kazdy operator prezentuje podobny poziom
roznice wynikaja z wiedzy i zaangazowania konkretnych ludzi, ktorzy moga niwelowac problemy systemow i obslugi

blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam(?!) nie zgłosisz to nie oddają