bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania, szuka m alternatywy, bo tu już kolejne trwa prawie dobę

Data: 2009-10-19 14:04:27
Autor: Valdi.Pavlack
bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania, szuka m alternatywy, bo tu już kolejne trwa prawie dobę
"Paweł G±ska" news:hbfivs$gbv$1news.onet.pl

jest jaka¶ alternatywa dla tych partaczy, czy zmonopolizowali
elektroniczne doładowania?

www.polpay.net -> jak założysz u nich konto masz co¶ takiego jak "koszyk
doładowań", ale niestety w sensie hurtowym nigdy nie miałem okazji tego
testować. Pojedyncze doładowania id± zdecydowanie szybciej niż z blue.pl
Korzystam z ww. serwisu i jestem zadowolony.
Pozdrawiam.

Data: 2009-10-19 14:56:08
Autor: Paweł G±ska
bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania , szukam alternatywy, bo tu już kolejne trwa prawie dobę
Witam,

W odpowiedzi na maila od Valdi.Pavlack
z dnia: 2009-10-19 14:04:
[...]
dla potomnych:
z ery dostałem jeszcze unikupon.pl potestuję sobie oba

Paweł

Data: 2009-10-27 14:00:03
Autor: Paweł G±ska
bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania , szukam alternatywy, bo tu już kolejne trwa prawie dobę
Witam,

W odpowiedzi na maila od Paweł G±ska
z dnia: 2009-10-19 14:56:
[...]

dla potomnych 2, po testach:
_UCIEKAĆ_ z blue.pl - zdecydowanie lepsza obsługa w Unikupon'ie

poza tym 3% CashBack w blue.pl i rabat 7% w unikupon.pl (!)
dzięki Ci ¶wiecie za konkurencję :]

z tego miejsca pozdrawiam wszystkich pracowników bluemedia, którzy obsługiwali nas w tak beznadziejny sposób, że uciekł klient wydaj±cy na poł±czenia 2kPLN miesięcznie i gratuluję ich szefom tak dobrego doboru kadry ;)

mam nadzieję, że do czasu jak "zjedzie" obsługa w unikuponie do poziomu bluemedia to powstanie trzecia firma konkurencyjna ;)

Paweł

bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania, szuka m alternatywy, bo tu już kolejne trwa prawie dobę