bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania, szukam alternatywy, bo tu już kolejne trw a prawie dobę

Data: 2009-10-18 19:24:22
Autor: Paweł Gąska
bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania, szukam alternatywy, bo tu już kolejne trw a prawie dobę
Witam,

użytkujemy w firmie ponad 150 kart blueconnect (prepaid)
do doładowań korzystamy z serwisu blue.pl

szukam alternatywnego serwisu pozwalającego na hurtowe doładowywanie (kilkadziesiąt kart za jednym zamachem)

blue.pl zaczęło olewać sprawę i już czwarty raz (w ostatnim miesiącu) doładowania trwają po kilkanaście godzin, pomimo tego, co piszą, że trwają 2-4 minuty ;/

na jakiekolwiek próby komunikacji dostajemy bełkot, że _JUŻ_ (rekord prawie doba) zostały doładowane i blablabla o tym jak sprawdzić stan konta :/

żadnego wyjaśnienia dlaczego to tak długo trwa i co można z tym zrobić

nasz bank akurat ma też umowę z tym cholerstwem, więc nie da się

na doladowania.era.pl nie znalazłem jak to zrobić hurtem, nie będę klepał po jednym telefonie, bo mam też w robocie inne zajęcia :/

jest jakaś alternatywa dla tych partaczy, czy zmonopolizowali elektroniczne doładowania?

nie interesują mnie opcje typu "Pan Kazio na Alledrogo"

Paweł

Data: 2009-10-19 14:04:27
Autor: Valdi.Pavlack
bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania, szuka m alternatywy, bo tu już kolejne trwa prawie dobę
"Paweł Gąska" news:hbfivs$gbv$1news.onet.pl

jest jakaś alternatywa dla tych partaczy, czy zmonopolizowali
elektroniczne doładowania?

www.polpay.net -> jak założysz u nich konto masz coś takiego jak "koszyk
doładowań", ale niestety w sensie hurtowym nigdy nie miałem okazji tego
testować. Pojedyncze doładowania idą zdecydowanie szybciej niż z blue.pl
Korzystam z ww. serwisu i jestem zadowolony.
Pozdrawiam.

Data: 2009-10-19 14:56:08
Autor: Paweł Gąska
bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania , szukam alternatywy, bo tu już kolejne trwa prawie dobę
Witam,

W odpowiedzi na maila od Valdi.Pavlack
z dnia: 2009-10-19 14:04:
[...]
dla potomnych:
z ery dostałem jeszcze unikupon.pl potestuję sobie oba

Paweł

Data: 2009-10-27 14:00:03
Autor: Paweł Gąska
bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania , szukam alternatywy, bo tu już kolejne trwa prawie dobę
Witam,

W odpowiedzi na maila od Paweł Gąska
z dnia: 2009-10-19 14:56:
[...]

dla potomnych 2, po testach:
_UCIEKAĆ_ z blue.pl - zdecydowanie lepsza obsługa w Unikupon'ie

poza tym 3% CashBack w blue.pl i rabat 7% w unikupon.pl (!)
dzięki Ci świecie za konkurencję :]

z tego miejsca pozdrawiam wszystkich pracowników bluemedia, którzy obsługiwali nas w tak beznadziejny sposób, że uciekł klient wydający na połączenia 2kPLN miesięcznie i gratuluję ich szefom tak dobrego doboru kadry ;)

mam nadzieję, że do czasu jak "zjedzie" obsługa w unikuponie do poziomu bluemedia to powstanie trzecia firma konkurencyjna ;)

Paweł

Data: 2009-10-19 15:03:38
Autor: J.F.
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:hbfivs$gbv$1news.onet.pl...
[...]

Zmonopolizowali, ale jak widzisz rynek sie demonopolizuje.
Tylko ze jesli ci doladowania.era.pl nie odpowiada .. to moze po prostu doladowuj pare dni wczesniej ?

W erze terminy sie dodaja .. mam nadzieje ze w bc tez.

J.

bluemedia vel blue.pl - hurtowe doładowania, szukam alternatywy, bo tu już kolejne trw a prawie dobę