bluetooth

Data: 2012-12-25 12:13:57
Autor: identyfikator: 20040501
bluetooth
czy przez bluetooth można przesyłać zdjęcia i muzykę (np. dzwonki) na telefon komórkowy? jak to zrobić, niby sobie to jako¶ tam zainstalowałem (bluetooth), ale nie pojawia mi się nowy dysk w systemie po podł±czeniu... jak to sie obsługuje?

Data: 2012-12-25 13:17:15
Autor: Animka
bluetooth
czy przez bluetooth można przesyłać zdjęcia i muzykę (np. dzwonki) na
telefon komórkowy? jak to zrobić, niby sobie to jakoś tam zainstalowałem
(bluetooth), ale nie pojawia mi się nowy dysk w systemie po podłączeniu...
jak to sie obsługuje?

http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/Add-a-Bluetooth-or-other-wireless-or-network-device-frequently-asked-questions

--
animka