bluray 3d i zwykly kabel hdmi

Data: 2015-02-06 18:47:29
Autor: MarekP
bluray 3d i zwykly kabel hdmi
czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

Data: 2015-02-06 10:40:48
Autor: ZbyszekZ
W dniu piątek, 6 lutego 2015 18:47:33 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

Nie możliwe, o ile będzie to kompletny kabel HDMI, zdarza się że do urządzeń producenci dodają bez paru (zbędnych wg nich) połączeń oraz nie będzie wnosił istotnego oporu elektrycznego (aluminiowe kable łączone z wtyczką zaciskiem potrafią być całkiem "oporne").

--
ZZ@private

Data: 2015-02-07 06:52:43
Autor: MarekP
bluray 3d i zwykly kabel hdmi
No bo teraz czytam o jakis kablach 1.3, 1.4, ja nie wiem jaki mam, kupiłem zwykły w sklepie za 20 pare złoty.
Teraz czytam ze sa jakies kable hdmi ethernet, moze taki musze miec jak mam wifi w bluray ?? No nie wiem.

Data: 2015-02-07 08:00:13
Autor: ZbyszekZ
W dniu sobota, 7 lutego 2015 06:52:47 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
No bo teraz czytam o jakis kablach 1.3, 1.4, ja nie wiem jaki mam, kupiłem zwykły w sklepie za 20 pare złoty.
Teraz czytam ze sa jakies kable hdmi ethernet, moze taki musze miec jak mam wifi w bluray ?? No nie wiem.

A długo będziesz czekał z podłączeniem?
Zepsuć się nie zepsuje, to nie RS232.
Jak będzie działać to pasuje, a jak nie to napisz jakie są efekty.

--
ZZ@private

Data: 2015-02-07 17:23:55
Autor: MarekP
bluray 3d i zwykly kabel hdmi
Gdybym miał taki to bym podłączył, ale czytałem na forach że kazdy kabel hdmi bedzie działał, jedynie moze nie odwtarzac poprawnie 3d, ale 2d jak najbardziej

Data: 2015-02-08 19:06:52
Autor: Irokez
W dniu 2015-02-07 o 17:23, MarekP pisze:
Gdybym miał taki to bym podłączył, ale czytałem na forach że kazdy kabel hdmi bedzie działał, jedynie moze nie odwtarzac poprawnie 3d, ale 2d jak najbardziej

Nie ma kabli 1.3, 1.4. To jest pisane aby było łatwiej klientowi dobrać do sprzętu, gdzie pisze w instrukcji że ma taki a taki standard.
Kabel HDMI może być w wykonaniu "Standard" i "High Speed"
Do 3D kabel powinien być opisany "High Speed HDMI Cable"
http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

--
Irokez

Data: 2015-02-09 21:29:53
Autor: Pszemol
"MarekP" <marekPnospam@nospam.pl> wrote in message news:54d5a82d$0$2185$65785112news.neostrada.pl...
No bo teraz czytam o jakis kablach 1.3, 1.4, ja nie wiem jaki mam, kupiłem zwykły w sklepie za 20 pare złoty.
Teraz czytam ze sa jakies kable hdmi ethernet,
moze taki musze miec jak mam wifi w bluray ?? No nie wiem.

Jak w br masz wifi to przecież ustawiasz wifi a nie po kablu...
Może lepiej aby Ci ktoś kto się zna na tym wszystko popodłączał?

Data: 2015-02-10 07:05:13
Autor: MarekP
bluray 3d i zwykly kabel hdmi
a co to za problem podlaczyc JEDEN kabel hdmi do odtwarzacza, a drugi do tv :)

Data: 2015-02-10 00:26:51
Autor: Pszemol
"MarekP" <marekPnospam@nospam.pl> wrote in message news:54d99f9b$0$2166$65785112news.neostrada.pl...
a co to za problem podlaczyc JEDEN kabel hdmi do odtwarzacza,
a drugi do tv :)

Najwyraźniej duży, skoro stworzyłeś na ten temat wątek na grupie pl.rec.dom :-) Poza tym, nie chodziło mi o to, aby ktoś za Ciebie wetknął do TV kabelek HDMI tylko aby ktoś kto się zna na rzeczy i się zapozna z Twoim sprzętem doradził Ci co jak najlepiej połączyć, abyś nie pytał się którym kablem masz wifi podłączyć ;-)

Data: 2015-02-10 07:35:23
Autor: MarekP
bluray 3d i zwykly kabel hdmi
ale ja sie wcale nie pytałem czym wifi podłączyc bo idiotą nie jestem.
Tylko pytałem się o coś zupełnie innego.

Data: 2015-02-10 00:52:40
Autor: Pszemol
"MarekP" <marekPnospam@nospam.pl> wrote in message news:54d9a6ad$0$2185$65785112news.neostrada.pl...
ale ja sie wcale nie pytałem czym wifi podłączyc bo idiotą nie jestem.
Tylko pytałem się o coś zupełnie innego.

Jest duża różnica pomiędzy "nie znać się" a być idiotą...
Nikt się nie zna na wszystkim, więc nie wstyd pytać.

Data: 2015-02-10 08:19:49
Autor: MarekP
bluray 3d i zwykly kabel hdmi
Uważasz ze do podłączenia odtwarzacza do tv potrzeba osoby KTÓRA SIE NA TYM ZNA ??? :) bo "zwykła" osoba tego nie podłączy ?:))))

Jeszcze raz napisze - czytaj jakie było pytanie

Data: 2015-02-10 13:56:52
Autor: Pszemol
"MarekP" <marekPnospam@nospam.pl> wrote in message news:54d9b117$0$2211$65785112news.neostrada.pl...
Uważasz ze do podłączenia odtwarzacza do tv potrzeba osoby KTÓRA SIE NA TYM ZNA ??? :) bo "zwykła" osoba tego nie podłączy ?:))))

Jeszcze raz napisze - czytaj jakie było pytanie

Uważam, że Ty potrzebujesz kogoś kto się zna... mylę się?

Zwykła osoba być może sobie podłączy ale Ty jesteś niezwykły :-)))

Data: 2015-02-10 23:10:50
Autor: zhbick
UĹźytkownik "MarekP"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54d9b117$0$2211$65785112@news.neostrada.pl...

Uważasz ze do podłączenia odtwarzacza do tv potrzeba osoby KTÓRA SIE NA TYM ZNA ??? :) bo "zwykła" osoba tego nie podłączy ?:))))

„Jak to sto dolarów? Za to, że pan tylko raz stuknął młotkiem?!”
– „Ależ nie” – odparł serwisant – „Za stuknięcie tylko 1 dolar.
Do tego dochodzi 99 dolarów za to, że wiedziałem, gdzie stuknąć”.

Data: 2015-02-10 23:20:32
Autor: Jarosław Sokołowski

Jeden raz, to mało -- http://youtu.be/0ykPsV2voYU

--
Jarek

Data: 2015-02-11 01:10:23
Autor: ZbyszekZ
W dniu wtorek, 10 lutego 2015 07:05:18 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
a co to za problem podlaczyc JEDEN kabel hdmi do odtwarzacza, a drugi do tv :)

Można i tak, a potem szukać serwisanta dlaczego nie działa, chociaż dla normalnie myślącego powinno być oczywiste dlaczego przy takim podłączeniu ani dźwięku, ani obrazu...

--
ZZ@private

Data: 2015-02-11 05:54:15
Autor: Pszemol
"ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> wrote in message news:0cc9de49-691c-436f-8b50-6c2dd6921021googlegroups.com...
[...]

:-)))) Come on... przejęzyczył się :-)
Chodziło mu o dwa KOŃCE tego samego kabla :-)))

Data: 2015-02-06 19:15:21
Autor: Irokez
W dniu 2015-02-06 o 18:47, MarekP pisze:
czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

A co to jest "zwykły"?
Po prostu kupujesz kabel HDMI High Speed i ma działać.

--
Irokez

Data: 2015-02-11 10:01:09
Autor: kogutek444
[...]

Jak odtwarzacz nie wiem ale kamera podłączona do monitora metrowym kablem umożliwia wyświetlanie obrazu we wszystkich dostępnych rozdzielczościach jakie wypuszcza kamera. Przy kablu 12m złożonym z dwóch metrowych i jednego dziesięcio metrowego możliwy jest podgląd w niskich rozdzielczościach.

bluray 3d i zwykly kabel hdmi