[waw] bluza rowerowa gdzie?

Data: 2012-06-03 11:15:41
Autor: adam
[waw] bluza rowerowa gdzie?
Witam,
Potrzbuje kupic bluze rowerowa w Warszawie. Jednak wszystkie odwiedzone przeze mnie sklepy raczej nie prowadza takiego asortymentu.
Czy mozecie polecic jakis sklep w okolicach Ursynowa, Mokotowa gdzie moglbym kupic bluze od reki? Najlepiej Rogelli, albo cos podobnej klasy.
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2012-06-03 14:47:02
Autor: Krees
[waw] bluza rowerowa gdzie?
adam <adam_news@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

To wprawdzie Wola, ale mają tam sporo ciuchów Rogelli.

http://www.sportset.pl/index.php

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2012-06-03 23:20:32
Autor: minus
[waw] bluza rowerowa gdzie?
On 03.06.2012 16:47, Krees wrote:

To wprawdzie Wola, ale mają tam sporo ciuchów Rogelli.

Mhmm... jesli chodzi o koszulki i bluzy to kupuje wylacznie na Allegro uzywane od zawodowych handalrzy. Kosztuja grosze, sa zazwyczaj w doskonalym stanie i dobrych firm.

minus

Data: 2012-06-03 21:30:53
Autor: Krees
[waw] bluza rowerowa gdzie?
minus <minus@free.art.pl> napisał(a):
> [...]

Mhmm... jesli chodzi o koszulki i bluzy to kupuje wylacznie na Allegro uzywane od zawodowych handalrzy. Kosztuja grosze, sa zazwyczaj w doskonalym stanie i dobrych firm.

Oczywiście można i tak. Co kto lubi - jak chodzi o ciuchy, zwłaszcza koszulki,
i buty, to ja wolę kupować nowe. Nie mam takich oporów przy częściach
rowerowych itp.
Kolega pytał o sklep stacjonarny w W-wie, więc podsunąłem mu taki, gdzie na
99% można kupić interesujące go bluzy Rogelli.

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2012-06-03 23:58:12
Autor: minus
[waw] bluza rowerowa gdzie?
On 03.06.2012 23:30, Krees wrote:

jak chodzi o ciuchy, zwłaszcza koszulki,
i buty, to ja wolę kupować nowe.

Buty i spopdenki tez biore tylko nowe :-) Ale koszulki akceptuje :-)

minus

[waw] bluza rowerowa gdzie?