Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   bmw "anglik"

bmw "anglik"

Data: 2014-08-13 09:27:32
Autor: twistedme
bmw "anglik"
http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-osoby,458663,s.html

Dlatego właśnie jestem za zakazem "anglików" w PL.


Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między wąskimi dróżkami i wszyscy dają "ile fabryka dała".

Data: 2014-08-13 08:49:12
Autor: Budzik
bmw "anglik"
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-o
soby,458663,s.html Dlatego wła¶nie jestem za zakazem "anglików" w PL.

A przeciw tym z kierownica po lewej nie jestes? Tez powoduja wypadki...

Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między w±skimi dróżkami i
wszyscy daj± "ile fabryka dała".

Cóż, wariatów ci u nas dostatek :(

Data: 2014-08-13 11:16:56
Autor: twistedme
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-13 10:49, Budzik pisze:
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-o
soby,458663,s.html

Dlatego wła¶nie jestem za zakazem "anglików" w PL.

A przeciw tym z kierownica po lewej nie jestes? Tez powoduja wypadki...

Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między w±skimi dróżkami i
wszyscy daj± "ile fabryka dała".

Cóż, wariatów ci u nas dostatek :(

Oczywi¶cie, że jestem, ale tu w materiale jest mowa o tym, że głównym powodem wypadku był brak widoczno¶ci spowodowany umiejscowieniem kierownicy. Jak tylko usłyszałem o możliwo¶ci legalizacji "anglików" to pomy¶lałem wła¶nie o takiej sytuacji.

Data: 2014-08-13 11:20:09
Autor: X-Man
bmw "anglik"
"twistedme" <twistedme@o2.pl> wrote in message news:53eb2d0a$0$2147$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-08-13 10:49, Budzik pisze:
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...
http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-o
soby,458663,s.html
Dlatego wła¶nie jestem za zakazem "anglików" w PL.
A przeciw tym z kierownica po lewej nie jestes? Tez powoduja wypadki...
Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między w±skimi dróżkami i
wszyscy daj± "ile fabryka dała".
Cóż, wariatów ci u nas dostatek :(
Oczywi¶cie, że jestem, ale tu w materiale jest mowa o tym, że głównym powodem wypadku był brak widoczno¶ci spowodowany umiejscowieniem kierownicy.

jasne... powodem wypadku nie była kierownica po prawej stronie tylko bezdenna głupota kierowcy który wyprzedzał na łuku drogi nie widz±c co ma przed sob±... Sam poruszałem się po Polsce anglikiem wiele razy i sprawa jest prosta albo widzisz i wyprzedzasz albo po prostu jedziesz wolniej a czy kierownica jest z prawej czy z lewej czy po ¶rodku to co ma za znaczenie? W przypadku kierownicy po prawej wystarczy zachowac większy odstęp i zjechać delikatnie na lewy pas żeby upewnić się że nic nie jedzie ale jak kto¶ jeĽdzi jakby był nie¶miertelny to potem s± efekty. Normlany człowiek będzie po prostu mniej wyprzedzał jak nie ma widoczno¶ci co paradoksalnie powinno poprawic bezpieczeństwo...

Pzdr
Piotr

Data: 2014-08-13 16:01:20
Autor: RadoslawF
bmw "anglik"
Dnia 2014-08-13 11:16, Użytkownik twistedme napisał:

http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-o
soby,458663,s.html

Dlatego właśnie jestem za zakazem "anglików" w PL.

A przeciw tym z kierownica po lewej nie jestes? Tez powoduja wypadki...

Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między wąskimi dróżkami i
wszyscy dają "ile fabryka dała".

Cóż, wariatów ci u nas dostatek :(

Oczywiście, że jestem, ale tu w materiale jest mowa o tym, że głównym
powodem wypadku był brak widoczności spowodowany umiejscowieniem
kierownicy. Jak tylko usłyszałem o możliwości legalizacji "anglików" to
pomyślałem właśnie o takiej sytuacji.

Nie było informacji o głównym powodzie.
Była informacja o wyprzedzania na podwójnej ciągłej na łuku
poprzedzona informacją że kierownica była po innej niż zwykle
stronie.
Jak kretyn by siedział po właściwej to wyprzedzanie w tym miejscu
doprowadziło by do tego samego.

Inna sprawa ĹĽe zakaz rejestracji anglikĂłw u nas to chyba jedyny
dobry pomysł nierobów zza biurek.


Pozdrawiam

Data: 2014-08-13 17:08:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-13 16:01, RadoslawF pisze:
Nie było informacji o głównym powodzie.
Była informacja o wyprzedzania na podwójnej ciągłej na łuku
poprzedzona informacją że kierownica była po innej niż zwykle
stronie.
Jak kretyn by siedział po właściwej to wyprzedzanie w tym miejscu
doprowadziło by do tego samego.


A może powodem była chwila zapomnienia wynikająca z przyzwyczajenia do ruchu lewostronnego? Tego nie wiemy - nie ma żadnej wzmianki, że kierowcą był mieszkaniec naszego kraju. Być może był to ktoś, kto ostatnie kilka lat spędził jednak na wyspach, a do Polski przyjechał na wakacje. Jeden błąd, a ludzi szkoda.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2014-08-13 17:56:32
Autor: Gotfryd Smolik news
bmw "anglik"
On Wed, 13 Aug 2014, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

A może powodem była chwila zapomnienia wynikaj±ca z przyzwyczajenia do ruchu
lewostronnego?

  I z tego "przyzwyczajenia" pojechał LEWˇ stron± kolumny?
  Rowerzysta? :>

Jeden bł±d, a ludzi szkoda.

  Ludzi szkoda, ale w ten "bł±d" to sam nie wierzysz.

  To jest klasyczny przypadek z tych, o których powiadam, że dopóki za
podjęcia próby takiego manewru kara nie będzie ISTOTNIE WYŻSZA niż
kara za jazdę "z promilami" (no, niech będzie, do 2 promili :>)
to z wypadkowo¶ci± nie będzie lepiej.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-08-14 08:32:59
Autor: Robson
bmw "anglik"

A może powodem była chwila zapomnienia wynikaj±ca z przyzwyczajenia do
ruchu lewostronnego? Tego nie wiemy -

Wiemy, gdyby tak było to wyprzedzałby po prawej.

R

Data: 2014-08-16 09:30:32
Autor: Budzik
bmw "anglik"
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-o
soby,458663,s.html

Dlatego wła¶nie jestem za zakazem "anglików" w PL.

A przeciw tym z kierownica po lewej nie jestes? Tez powoduja wypadki...

Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między w±skimi dróżkami i
wszyscy daj± "ile fabryka dała".

Cóż, wariatów ci u nas dostatek :(

Oczywi¶cie, że jestem,

Czyli jestes przeciw wszystkim samochodom?
cóż...

ale tu w materiale jest mowa o tym, że głównym powodem wypadku był brak widoczno¶ci spowodowany umiejscowieniem kierownicy. Jak tylko usłyszałem o możliwo¶ci legalizacji "anglików" to pomy¶lałem wła¶nie o takiej sytuacji.

Wiesz, jezdziłem troche anglikiem po Polsce - wiadomo ze trzeba jezdzic ostrożniej.
Jak sie ma kierownice po prawej a jedzie sie tak jakby była po lewej to problemem nie jest samochód a głupi kierowca.

Data: 2014-08-16 12:26:41
Autor: twistedme
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-16 11:30, Budzik pisze:

problemem nie jest samochód a głupi kierowca.

Cały czas próbuję to powiedzieć, a skoro wiadomo, że głupich jest więcej niż m±drych... Dla mnie jasne jest, że jak takich samochodów będzie więcej, to automatycznie wzro¶nie liczba debili za ich kierownicami.

Data: 2014-08-16 13:59:50
Autor: Budzik
bmw "anglik"
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

problemem nie jest samochód a głupi kierowca.

Cały czas próbuję to powiedzieć, a skoro wiadomo, że głupich jest więcej niż m±drych... Dla mnie jasne jest, że jak takich samochodów będzie więcej, to automatycznie wzro¶nie liczba debili za ich kierownicami.

No ale nie rozumiem, dlaczego akceptujesz kierownice po lewej a przeszkadza ci kierownica po prawej, skoro to nie od jej umiejscowienia a od czynnika białkowego ktory przy niej siedzi zalezy bezpieczenstwo?

Data: 2014-08-16 14:34:24
Autor: Hinek
bmw "anglik"
Użytkownik "twistedme"  napisał

Cały czas próbuję to powiedzieć, a skoro wiadomo, że głupich jest więcej niż m±drych... Dla mnie jasne jest, że jak takich samochodów będzie więcej, to automatycznie wzro¶nie liczba debili za ich kierownicami.,

Twierdzisz, że Polacy s± najgłupszym narodem w UE. Inne nacje radz±
sobie bez problemu z kierownic± po niewła¶ciwej stronie, jednak
twoim zdaniem debilni Polacy nie ogarn± tego.
Nie wiem jakiej jeste¶ narodowo¶ci - no bo chyba nie jeste¶ z tych
"debili", ale twierdzę, że to Ty jeste¶ głupi stawiaj±c takie tezy. Proponuję
aby¶ swoje ¶wiatłe opinie wyrażał w swoim kraju.

--
Hinek

Data: 2014-08-16 16:51:55
Autor: twistedme
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-16 14:34, Hinek pisze:
Użytkownik "twistedme"  napisał

Cały czas próbuję to powiedzieć, a skoro wiadomo, że głupich jest
więcej niż m±drych... Dla mnie jasne jest, że jak takich samochodów
będzie więcej, to automatycznie wzro¶nie liczba debili za ich
kierownicami.,

Twierdzisz, że Polacy s± najgłupszym narodem w UE. Inne nacje radz±
sobie bez problemu z kierownic± po niewła¶ciwej stronie, jednak
twoim zdaniem debilni Polacy nie ogarn± tego.
Nie wiem jakiej jeste¶ narodowo¶ci - no bo chyba nie jeste¶ z tych
"debili", ale twierdzę, że to Ty jeste¶ głupi stawiaj±c takie tezy.
Proponuję
aby¶ swoje ¶wiatłe opinie wyrażał w swoim kraju.

Twierdzę to co mówi± statystyki:

http://www.kia.com/pl/-/media/pl/content-pages/content-page/in-page-imagery/kiasafetysystem/img-wykres1-ofiary-ue2008.jpg

http://bi.gazeta.pl/im/8/11817/z11817588Q,Zabici-w-wypadkach-drogowych-w-Unii-Europejskiej.jpg

http://bezpieczenstwo.pord.pl/useruploads/images/najbardziej_niebezpieczne_drogi_w_europie.jpg


Dla mnie EOT, bo widzę, że zaraz się okaże, że jestem ruskim albo niemieckim agentem, bo nie twierdzę, jak Ty, że bycie Polakiem znaczy z automatu bycie m±drym człowiekiem i ¶wietnym kierowc±.

Data: 2014-08-16 17:45:57
Autor: RadoslawF
bmw "anglik"
Dnia 2014-08-16 16:51, Użytkownik twistedme napisał:

Cały czas próbuję to powiedzieć, a skoro wiadomo, że głupich jest
więcej niż mądrych... Dla mnie jasne jest, że jak takich samochodów
będzie więcej, to automatycznie wzrośnie liczba debili za ich
kierownicami.,

Twierdzisz, że Polacy są najgłupszym narodem w UE. Inne nacje radzą
sobie bez problemu z kierownicą po niewłaściwej stronie, jednak
twoim zdaniem debilni Polacy nie ogarnÄ… tego.
Nie wiem jakiej jesteś narodowości - no bo chyba nie jesteś z tych
"debili", ale twierdzę, że to Ty jesteś głupi stawiając takie tezy.
ProponujÄ™
abyś swoje światłe opinie wyrażał w swoim kraju.

TwierdzÄ™ to co mĂłwiÄ… statystyki:

http://www.kia.com/pl/-/media/pl/content-pages/content-page/in-page-imagery/kiasafetysystem/img-wykres1-ofiary-ue2008.jpg

W ktĂłrym miejscu ta statystyka twierdzi ĹĽe to z winy kierowcĂłw ?

http://bi.gazeta.pl/im/8/11817/z11817588Q,Zabici-w-wypadkach-drogowych-w-Unii-Europejskiej.jpg

W ktĂłrym miejscu ta statystyka twierdzi ĹĽe to z winy kierowcĂłw ?
I dlaczego są kraje w których zabitych jest więcej ?

http://bezpieczenstwo.pord.pl/useruploads/images/najbardziej_niebezpieczne_drogi_w_europie.jpg

A tutaj wręcz winią stan drug anie kierowców.
Inna sprawa że tendencyjnie pominęli te mające większy współczynnik
wypadków na milion mieszkańców. No ale

Dla mnie EOT, bo widzÄ™, ĹĽe zaraz siÄ™ okaĹĽe, ĹĽe jestem ruskim albo
niemieckim agentem, bo nie twierdzÄ™, jak Ty, ĹĽe bycie Polakiem znaczy z
automatu bycie mądrym człowiekiem i świetnym kierowcą.

Dajesz się manipulować jak przedszkolak, lub ty próbujesz manipulować
nami, nieskutecznie.


Pozdrawiam

Data: 2014-08-17 15:59:44
Autor: Budzik
bmw "anglik"
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

Twierdzę to co mówi± statystyki:

Zle czytane to jedno wielkie kłamstwo.
Hint: drogi...

Data: 2014-08-16 16:04:03
Autor: J.F.
bmw "anglik"
Dnia Sat, 16 Aug 2014 12:26:41 +0200, twistedme napisał(a):
W dniu 2014-08-16 11:30, Budzik pisze:
problemem nie jest samochód a głupi kierowca.
Cały czas próbuję to powiedzieć, a skoro wiadomo, że głupich jest więcej niż m±drych... Dla mnie jasne jest, że jak takich samochodów będzie więcej, to automatycznie wzro¶nie liczba debili za ich kierownicami.


Jeszcze pytanie czy kierowca sobie zdaje sprawe z zagrozenia i wie jak
temu przeciwdzialac. Moze trzeba specjalna kategorie PJ i kurs doszkalajacy :-)

J.

Data: 2014-08-16 17:30:15
Autor: Gotfryd Smolik news
bmw "anglik"
On Sat, 16 Aug 2014, J.F. wrote:

Jeszcze pytanie czy kierowca sobie zdaje sprawe z zagrozenia

"Widzi że nie widzi" i nie zdaje sobie sprawy z zagrożenia?
  No to jest tak samo niebezpieczny, kiedy siedzi z kierownic±
po lewej. Pechowo przy TYM wypadku siedział po prawej, ale to
bez znaczenia.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-08-16 17:52:47
Autor: J.F.
bmw "anglik"
Dnia Sat, 16 Aug 2014 17:30:15 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
On Sat, 16 Aug 2014, J.F. wrote:
Jeszcze pytanie czy kierowca sobie zdaje sprawe z zagrozenia
"Widzi że nie widzi" i nie zdaje sobie sprawy z zagrożenia?

Nie - wyjezdza w lewo zeby zobaczyc i nie zdaje sobie sprawy ile drogi
zajezdza.

No to jest tak samo niebezpieczny, kiedy siedzi z kierownic±
po lewej. Pechowo przy TYM wypadku siedział po prawej, ale to
bez znaczenia.

Ale siedzac po lewej wyjezdza o te 75cm mniej, czyli czesto wcale nie
wyjezdza na przeciwny pas.

J.

Data: 2014-08-16 23:48:38
Autor: Gotfryd Smolik news
bmw "anglik"
On Sat, 16 Aug 2014, J.F. wrote:

Dnia Sat, 16 Aug 2014 17:30:15 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
"Widzi że nie widzi" i nie zdaje sobie sprawy z zagrożenia?

Nie - wyjezdza w lewo zeby zobaczyc i nie zdaje sobie sprawy ile drogi
zajezdza.

  Zastanówmy się... to z ilu jeszcze rzeczy "nie zdaje sobie sprawy"?
  Je¶li NIE WIDZI, że ma prawie półtorej metra do krawędzi auta, to IMHO
"angielsko¶ć" kierownicy nadal jest gdzie¶ na końcu listy zagrożeń.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-08-13 11:15:38
Autor: Robson
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-13 09:27, twistedme pisze:
http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-osoby,458663,s.html


Dlatego wła¶nie jestem za zakazem "anglików" w PL.


Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między w±skimi dróżkami i wszyscy
daj± "ile fabryka dała".

Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek-na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduktu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html

R

Data: 2014-08-13 12:07:43
Autor: BartekK
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-13 11:15, Robson pisze:
W dniu 2014-08-13 09:27, twistedme pisze:
http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-osoby,458663,s.html



Dlatego właśnie jestem za zakazem "anglików" w PL.


Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między wąskimi dróżkami i wszyscy
dają "ile fabryka dała".

Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek-na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduktu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html
Nie ma co się rozdrabniać, zakazać samochodów! albo jeszcze lepiej zakazać wypadków...


--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2014-08-14 19:54:20
Autor: Shrek
bmw "anglik"
On 2014-08-13 12:07, BartekK wrote:

Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek-na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduktu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html

Nie ma co się rozdrabniać, zakazać samochodów! albo jeszcze lepiej
zakazać wypadków...

E tam - zakazać internetu i telewizji - statystycznemu Kowalskiemu wypadki znikniesz:P

Shrek.

Data: 2014-08-13 12:50:27
Autor: Hinek
bmw "anglik"
Użytkownik "Robson"  napisał

Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek-na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduktu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html


Słusznie, ale ja bym jeszcze zakazał filarów!

--
Hinek

Data: 2014-08-13 13:52:29
Autor: z
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-13 o 11:15, Robson pisze:

Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek-na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduktu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html


Przecież badania wykazały że poruszanie się BMW jest bardzo niebezpieczene. Prawie tak samo niebezpieczne jak używanie komórki ;-)
UE powinna wydać dyrektywę zakazuj±c± sprzedawania tak niebezpiecznych pojazdów. ;-) Skoro można zakazać wędzenia dymem...

z

Data: 2014-08-13 12:53:35
Autor: Hinek
bmw "anglik"
UĹĽytkownik "twistedme"  napisaĹ‚

http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-osoby,458663,s.html

Dlatego właśnie jestem za zakazem "anglików" w PL.


Najwięcej wypadków powodują kierowcy w autach z kierownicą po lewej.
Dlatego jestem za zakazem rejestrowania "europejczykĂłw" w PL.

--
Hinek

Data: 2014-08-13 13:06:07
Autor: twistedme
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-13 12:53, Hinek pisze:
UĹĽytkownik "twistedme"  napisaĹ‚

http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciaglej-nie-zyja-trzy-osoby,458663,s.html


Dlatego właśnie jestem za zakazem "anglików" w PL.


Najwięcej wypadków powodują kierowcy w autach z kierownicą po lewej.
Dlatego jestem za zakazem rejestrowania "europejczykĂłw" w PL.

Fajnie brzmi taka demagogia... Idąc tym tropem można powiedzieć, że pijani powodują znacznie mniej wypadków niż trzeźwi. Pozwolisz jeździć bezkarnie na bani?

O ile zapinanie pasów mnie grzeje, chcesz, nie zapinaj, Twoja sprawa. Jeżdżąc bez pasów nikogo nie zabijesz, a nie widząc nic podczas wyprzedzania jak widać można...

Data: 2014-08-13 13:54:39
Autor: z
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-13 o 13:06, twistedme pisze:

O ile zapinanie pasów mnie grzeje, chcesz, nie zapinaj, Twoja sprawa.
Jeżdż±c bez pasów nikogo nie zabijesz, a nie widz±c nic podczas
wyprzedzania jak widać można...



Jak to? Przecież wylecisz przez przedni± szybę i trafisz niewinnego przechodnia. Wszystko można uzasadnić w zależno¶ci od siły lobbingu albo o zgrozo głupoty ludzkiej.

z

Data: 2014-08-13 17:16:11
Autor: Hinek
bmw "anglik"
UĹĽytkownik "twistedme"  napisaĹ‚

Jeżdżąc bez pasów nikogo nie zabijesz, a nie widząc nic podczas wyprzedzania jak widać można...


Nie widzisz - nie wyprzedzasz. To proste! Jakie znaczenie ma to
po ktĂłrej stronie jest kierownica?
Jeśli zderzysz się czołowo na lewym łuku z debilem w aucie
z kierownicą po lewej - to OK? Nieważne że bawił się w
ruskÄ… ruletkÄ™?

--
Hinek

Data: 2014-08-13 19:13:14
Autor: twistedme
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-13 17:16, Hinek pisze:
UĹĽytkownik "twistedme"  napisaĹ‚

JeĹĽdĹĽÄ…c bez pasĂłw nikogo nie zabijesz, a nie widzÄ…c nic podczas
wyprzedzania jak widać można...


Nie widzisz - nie wyprzedzasz. To proste! Jakie znaczenie ma to
po ktĂłrej stronie jest kierownica?
Jeśli zderzysz się czołowo na lewym łuku z debilem w aucie
z kierownicą po lewej - to OK? Nieważne że bawił się w
ruskÄ… ruletkÄ™?

A możliwe, że on się wychylił, żeby zobaczyć, czy może wyprzedzać?

W takim wypadku to jednak ma znaczenie. Mało prawdopodobne chyba, że facet celowo wjechał na czołówkę...

Data: 2014-08-13 23:10:31
Autor: Bogdann
bmw "anglik"

A możliwe, że on się wychylił, żeby zobaczyć, czy może wyprzedzać?

W takim wypadku to jednak ma znaczenie. Mało prawdopodobne chyba, że facet celowo wjechał na czołówkę...

Jeżeli nie jeste¶ pewien, czy możesz się wychylić, żeby sprawdzić, czy potem możesz wyprzedzić - nie wychylaj się. Każdy manewr na drodze powinien być bezpieczny.
¦więta jest pierwsza reguła - 'Nie widzisz - nie jedĽ'.


pzdr
Bogdan

Data: 2014-08-14 08:19:20
Autor: twistedme
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-14 08:10, Bogdann pisze:

A możliwe, że on się wychylił, żeby zobaczyć, czy może wyprzedzać?

W takim wypadku to jednak ma znaczenie. Mało prawdopodobne chyba, że
facet celowo wjechał na czołówkę...

Jeżeli nie jeste¶ pewien, czy możesz się wychylić, żeby sprawdzić, czy potem możesz wyprzedzić - nie wychylaj się. Każdy manewr na drodze powinien być bezpieczny.
¦więta jest pierwsza reguła - 'Nie widzisz - nie jedĽ'.


pzdr
Bogdan

W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć miejsca.

Data: 2014-08-13 23:58:42
Autor: Bogdann
bmw "anglik"
W takim razie pr�ba wyprzedzania "anglikiem" w og�le nie powinna mie� miejsca.

Nieprawda, bo:

a) wszystkie przypadki, gdy jednak kierwowca 'anglika' widzi bez wychylania drogę:
- wyprzedzanie 'anglikiem', ktory jest wyższy od wyprzedzanego auta (np. ciężarówk± wyprzedzasz niski osobowy)
- wyprzedzanie z górki b) ja rozumiem, że założyłe¶ sytuację, że wyprzedzać należy siedz±c na tyłku drugiego auta i wychylać się bezpo¶rednio będ±c za nim, a można przecież zachować taki odstęp od wyprzedzanego auta, aby jednak bezpiecznie się wychylić. Oczywi¶cie wymaga to lepszych warunków - czyli więcej czasu na taki manewr, dłuższy odcinek prostej , etc. c) na drogach jednokierunkowych (np. autostradach)


pzdr
Bogdan

Data: 2014-08-14 06:52:01
Autor: Jacek Politowski
bmw "anglik"
In article <53ec54e9$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
twistedme <twistedme@o2.pl> wrote:
W dniu 2014-08-14 08:10, Bogdann pisze:

¦więta jest pierwsza reguła - 'Nie widzisz - nie jedĽ'.

W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć miejsca.

Je¶li nie potrafisz wyprzedzać inaczej niż "ze zderzaka", to
faktycznie... Ale w takm razie i autem LHD powiniene¶ się powstrzymać.


--
Jacek Politowski

Data: 2014-08-14 08:35:09
Autor: Robson
bmw "anglik"
W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
miejsca.

Oczywi¶cie, je¶li nie ma widoczno¶ci i nie może się bezpiecznie "wychylić" to się nie wyprzedza.

Data: 2014-08-14 08:43:46
Autor: twistedme
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-14 08:35, Robson pisze:
W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
miejsca.

Oczywi¶cie, je¶li nie ma widoczno¶ci i nie może się bezpiecznie
"wychylić" to się nie wyprzedza.

ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów, które nie mog± wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.

Data: 2014-08-14 09:16:48
Autor: X-Man
bmw "anglik"
"twistedme" <twistedme@o2.pl> wrote in message news:53ec5aa3$0$2239$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-08-14 08:35, Robson pisze:
W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
miejsca.
Oczywi¶cie, je¶li nie ma widoczno¶ci i nie może się bezpiecznie
"wychylić" to się nie wyprzedza.
ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów, które nie mog± wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.

mog±, jest to trochę trudniejsze w aucie z kierownic± po prawej ale można skutecznie i bezpiecznie wyprzedzać, s± sytuacje kiedy należy po prostu odpu¶cić lub poczekać aż kto¶ "utoruje" drogę ale nie jest to jazda na ¶lepo jak usiłujesz sugerować, s± też dostępne na rynku lusterka mocowane na przyssawkę do przedneij szyby (w lewym rogu) gdzie możesz spokojnie obserwować ruch z naprzeciwka. Niestety zdrowego rozs±dku nic nie zast±pi i jak kto¶ wyprzedza na łukach, skrzyżowaniach liniach ci±głych itd. to umiejscowienie kierownicy nie ma tu nic do rzeczy

Pzdr
Piotr

Data: 2014-08-14 16:45:02
Autor: twistedme
bmw "anglik"
W dniu 2014-08-14 10:16, X-Man pisze:
 Niestety zdrowego
rozs±dku nic nie zast±pi i jak kto¶ wyprzedza na łukach, skrzyżowaniach
liniach ci±głych itd. to umiejscowienie kierownicy nie ma tu nic do rzeczy

Pzdr
Piotr
Otóż to. Nie wiem czemu większo¶ć z Was zakłada sytuację, że kierowca będzie jeĽdził bezpiecznie, uważnie i zgodnie z przepisami. Wystarczy trochę pojeĽdzić po polskich drogach, żeby doj¶ć do wniosków dokładnie odwrotnych.

Dlatego ja wolałbym nie spotykać z naprzeciwka dodatkowo jeszcze kierowców, którzy z założenia maj± utrudnione wykonywanie manewrów na drodze.

Data: 2014-08-14 16:41:51
Autor: RadoslawF
bmw "anglik"
Dnia 2014-08-14 08:43, Użytkownik twistedme napisał:

W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
miejsca.

Oczywiście, jeśli nie ma widoczności i nie może się bezpiecznie
"wychylić" to się nie wyprzedza.

ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodĂłw,
które nie mogą wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.

Zgłoś to to do UE, u nich wolno i wypadków z tego powodu
specjalnie duĹĽo raczej nie ma.


Pozdrawiam

Data: 2014-08-14 21:34:30
Autor: WildS
bmw "anglik"
On 2014-08-14, twistedme <twistedme@o2.pl> wrote:
W dniu 2014-08-14 08:35, Robson pisze:
W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
miejsca.

Oczywiście, jeśli nie ma widoczności i nie może się bezpiecznie
"wychylić" to się nie wyprzedza.

ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów, które nie mogą wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.


JakoĹ› w UK nie majÄ… z tym problemu tylko Polacy go widzÄ….
Jeżdżą tam auta z kierownicami po obu stronach i nie słychać o jakiejś
pladze wypadków z udziałem Francuzów, Holendrów, Belgów (którzy
zwłaszcza latem sobie tam turystycznie jeżdżą) czy Polaków.

Problem nie leĹĽy w aucie a w kierowcy. Ma kierownicÄ™ nie po tej stronie
co trzeba to niech siÄ™ do tego dostosuje. --
WildS

Data: 2014-08-15 00:22:43
Autor: J.F.
bmw "anglik"
Dnia Thu, 14 Aug 2014 21:34:30 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów, które nie mog± wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.

Jako¶ w UK nie maj± z tym problemu tylko Polacy go widz±.
Jeżdż± tam auta z kierownicami po obu stronach i nie słychać o jakiej¶
pladze wypadków z udziałem Francuzów, Holendrów, Belgów (którzy
zwłaszcza latem sobie tam turystycznie jeżdż±) czy Polaków.

Bo oni tam jezdza na wakacjach, nigdzie im sie nie spieszy, a i
autostrady tam maja :-(

Problem nie leży w aucie a w kierowcy. Ma kierownicę nie po tej stronie
co trzeba to niech się do tego dostosuje.

J.

Data: 2014-08-14 08:55:32
Autor: Hinek
bmw "anglik"
Użytkownik "twistedme"  napisał

W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć miejsca.


A nie-anglikiem tak?
Przypominam, że był tak łuk i podwójna ci±gła.

--
Hinek

Data: 2014-08-16 09:30:33
Autor: Budzik
bmw "anglik"
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

A możliwe, że on się wychylił, żeby zobaczyć, czy może wyprzedzać?

W takim wypadku to jednak ma znaczenie. Mało prawdopodobne chyba, że
facet celowo wjechał na czołówkę...

Jeżeli nie jeste¶ pewien, czy możesz się wychylić, żeby sprawdzić,
czy potem możesz wyprzedzić - nie wychylaj się. Każdy manewr na
drodze powinien być bezpieczny. ¦więta jest pierwsza reguła - 'Nie
widzisz - nie jedĽ'.
W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć miejsca.

Oczywi¶cie. Pod warunkiem, ze nie umiesz wyprzedzac.

bmw "anglik"

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona