Data: 2014-08-13 12:53:35 | |
Autor: Hinek | |
bmw "anglik" | |
Użytkownik "twistedme" napisał
Najwięcej wypadków powodują kierowcy w autach z kierownicą po lewej. Dlatego jestem za zakazem rejestrowania "europejczyków" w PL. -- Hinek |
|
Data: 2014-08-13 13:06:07 | |
Autor: twistedme | |
bmw "anglik" | |
W dniu 2014-08-13 12:53, Hinek pisze:
Użytkownik "twistedme" napisałFajnie brzmi taka demagogia... Idąc tym tropem można powiedzieć, że pijani powodują znacznie mniej wypadków niż trzeźwi. Pozwolisz jeździć bezkarnie na bani? O ile zapinanie pasów mnie grzeje, chcesz, nie zapinaj, Twoja sprawa. Jeżdżąc bez pasów nikogo nie zabijesz, a nie widząc nic podczas wyprzedzania jak widać można... |
|
Data: 2014-08-13 13:54:39 | |
Autor: z | |
bmw "anglik" | |
W dniu 2014-08-13 o 13:06, twistedme pisze:
O ile zapinanie pasów mnie grzeje, chcesz, nie zapinaj, Twoja sprawa. Jak to? Przecie¿ wylecisz przez przedni± szybê i trafisz niewinnego przechodnia. Wszystko mo¿na uzasadniæ w zale¿no¶ci od si³y lobbingu albo o zgrozo g³upoty ludzkiej. z |
|
Data: 2014-08-13 17:16:11 | |
Autor: Hinek | |
bmw "anglik" | |
Użytkownik "twistedme" napisał
Nie widzisz - nie wyprzedzasz. To proste! Jakie znaczenie ma to po której stronie jest kierownica? Jeśli zderzysz się czołowo na lewym łuku z debilem w aucie z kierownicą po lewej - to OK? Nieważne że bawił się w ruską ruletkę? -- Hinek |
|
Data: 2014-08-13 19:13:14 | |
Autor: twistedme | |
bmw "anglik" | |
W dniu 2014-08-13 17:16, Hinek pisze:
Użytkownik "twistedme" napisałA możliwe, że on się wychylił, żeby zobaczyć, czy może wyprzedzać? W takim wypadku to jednak ma znaczenie. Mało prawdopodobne chyba, że facet celowo wjechał na czołówkę... |
|
Data: 2014-08-13 23:10:31 | |
Autor: Bogdann | |
bmw "anglik" | |
Je¿eli nie jeste¶ pewien, czy mo¿esz siê wychyliæ, ¿eby sprawdziæ, czy potem mo¿esz wyprzedziæ - nie wychylaj siê. Ka¿dy manewr na drodze powinien byæ bezpieczny. ¦wiêta jest pierwsza regu³a - 'Nie widzisz - nie jed¼'. pzdr Bogdan |
|
Data: 2014-08-14 08:19:20 | |
Autor: twistedme | |
bmw "anglik" | |
W dniu 2014-08-14 08:10, Bogdann pisze:
W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieæ miejsca. |
|
Data: 2014-08-13 23:58:42 | |
Autor: Bogdann | |
bmw "anglik" | |
W takim razie pr�ba wyprzedzania "anglikiem" w og�le nie powinna mie� miejsca. Nieprawda, bo: a) wszystkie przypadki, gdy jednak kierwowca 'anglika' widzi bez wychylania drogê: - wyprzedzanie 'anglikiem', ktory jest wy¿szy od wyprzedzanego auta (np. ciê¿arówk± wyprzedzasz niski osobowy) - wyprzedzanie z górki b) ja rozumiem, ¿e za³o¿y³e¶ sytuacjê, ¿e wyprzedzaæ nale¿y siedz±c na ty³ku drugiego auta i wychylaæ siê bezpo¶rednio bêd±c za nim, a mo¿na przecie¿ zachowaæ taki odstêp od wyprzedzanego auta, aby jednak bezpiecznie siê wychyliæ. Oczywi¶cie wymaga to lepszych warunków - czyli wiêcej czasu na taki manewr, d³u¿szy odcinek prostej , etc. c) na drogach jednokierunkowych (np. autostradach) pzdr Bogdan |
|
Data: 2014-08-14 06:52:01 | |
Autor: Jacek Politowski | |
bmw "anglik" | |
In article <53ec54e9$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
twistedme <twistedme@o2.pl> wrote: W dniu 2014-08-14 08:10, Bogdann pisze: ¦wiêta jest pierwsza regu³a - 'Nie widzisz - nie jed¼'. W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieæ miejsca. Je¶li nie potrafisz wyprzedzaæ inaczej ni¿ "ze zderzaka", to faktycznie... Ale w takm razie i autem LHD powiniene¶ siê powstrzymaæ. -- Jacek Politowski |
|
Data: 2014-08-14 08:35:09 | |
Autor: Robson | |
bmw "anglik" | |
W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieæ Oczywi¶cie, je¶li nie ma widoczno¶ci i nie mo¿e siê bezpiecznie "wychyliæ" to siê nie wyprzedza. |
|
Data: 2014-08-14 08:43:46 | |
Autor: twistedme | |
bmw "anglik" | |
W dniu 2014-08-14 08:35, Robson pisze:
ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów, które nie mog± wyprzedzaæ/wymijaæ innych uczestników ruchu.W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieæ |
|
Data: 2014-08-14 09:16:48 | |
Autor: X-Man | |
bmw "anglik" | |
"twistedme" <twistedme@o2.pl> wrote in message news:53ec5aa3$0$2239$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-08-14 08:35, Robson pisze: mog±, jest to trochê trudniejsze w aucie z kierownic± po prawej ale mo¿na skutecznie i bezpiecznie wyprzedzaæ, s± sytuacje kiedy nale¿y po prostu odpu¶ciæ lub poczekaæ a¿ kto¶ "utoruje" drogê ale nie jest to jazda na ¶lepo jak usi³ujesz sugerowaæ, s± te¿ dostêpne na rynku lusterka mocowane na przyssawkê do przedneij szyby (w lewym rogu) gdzie mo¿esz spokojnie obserwowaæ ruch z naprzeciwka. Niestety zdrowego rozs±dku nic nie zast±pi i jak kto¶ wyprzedza na ³ukach, skrzy¿owaniach liniach ci±g³ych itd. to umiejscowienie kierownicy nie ma tu nic do rzeczy Pzdr Piotr |
|
Data: 2014-08-14 16:45:02 | |
Autor: twistedme | |
bmw "anglik" | |
W dniu 2014-08-14 10:16, X-Man pisze:
Niestety zdrowegoOtó¿ to. Nie wiem czemu wiêkszo¶æ z Was zak³ada sytuacjê, ¿e kierowca bêdzie je¼dzi³ bezpiecznie, uwa¿nie i zgodnie z przepisami. Wystarczy trochê poje¼dziæ po polskich drogach, ¿eby doj¶æ do wniosków dok³adnie odwrotnych. Dlatego ja wola³bym nie spotykaæ z naprzeciwka dodatkowo jeszcze kierowców, którzy z za³o¿enia maj± utrudnione wykonywanie manewrów na drodze. |
|
Data: 2014-08-14 16:41:51 | |
Autor: RadoslawF | |
bmw "anglik" | |
Dnia 2014-08-14 08:43, Użytkownik twistedme napisał:
ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów,W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć Zgłoś to to do UE, u nich wolno i wypadków z tego powodu specjalnie dużo raczej nie ma. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-08-14 21:34:30 | |
Autor: WildS | |
bmw "anglik" | |
On 2014-08-14, twistedme <twistedme@o2.pl> wrote:
W dniu 2014-08-14 08:35, Robson pisze: Jakoś w UK nie mają z tym problemu tylko Polacy go widzą. Jeżdżą tam auta z kierownicami po obu stronach i nie słychać o jakiejś pladze wypadków z udziałem Francuzów, Holendrów, Belgów (którzy zwłaszcza latem sobie tam turystycznie jeżdżą) czy Polaków. Problem nie leży w aucie a w kierowcy. Ma kierownicę nie po tej stronie co trzeba to niech się do tego dostosuje. -- WildS |
|
Data: 2014-08-15 00:22:43 | |
Autor: J.F. | |
bmw "anglik" | |
Dnia Thu, 14 Aug 2014 21:34:30 +0200 (CEST), WildS napisa³(a):
ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów, które nie mog± wyprzedzaæ/wymijaæ innych uczestników ruchu. Bo oni tam jezdza na wakacjach, nigdzie im sie nie spieszy, a i autostrady tam maja :-( Problem nie le¿y w aucie a w kierowcy. Ma kierownicê nie po tej stronie J. |
|
Data: 2014-08-14 08:55:32 | |
Autor: Hinek | |
bmw "anglik" | |
U¿ytkownik "twistedme" napisa³
A nie-anglikiem tak? Przypominam, ¿e by³ tak ³uk i podwójna ci±g³a. -- Hinek |
|
Data: 2014-08-16 09:30:33 | |
Autor: Budzik | |
bmw "anglik" | |
U¿ytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...
W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieæ miejsca.A mo¿liwe, ¿e on siê wychyli³, ¿eby zobaczyæ, czy mo¿e wyprzedzaæ? Oczywi¶cie. Pod warunkiem, ze nie umiesz wyprzedzac. |