Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   bmw f 650 gs

bmw f 650 gs

Data: 2012-01-05 13:11:47
Autor: amos
bmw f 650 gs
On 3 Sty, 21:02, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie bmw 650,

Usiadz na niego i zwroc uwage, czy siegasz nogami do ziemi.

Niedawno widzialem dame na takim  GSie, wygladala  bosko do momentu
zatrzymania sie na skrzyzowaniu. Wygladala jakby jej byly potrzebne
kozaczki z obcasem potrzebne do jazdy na tym moto.

W sumie jezdzic sie da i tak lecz w podbramkowych sytuacjach moze
zabraknac dlugosci nogi.

--
amos

Data: 2012-01-05 21:39:01
Autor: Maga1977
bmw f 650 gs
amos napisal

On 3 Sty, 21:02, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie bmw 650,

Usiadz na niego i zwroc uwage, czy siegasz nogami do ziemi.

Niedawno widzialem dame na takim  GSie, wygladala  bosko do momentu
zatrzymania sie na skrzyzowaniu. Wygladala jakby jej byly potrzebne
kozaczki z obcasem potrzebne do jazdy na tym moto.

W sumie jezdzic sie da i tak lecz w podbramkowych sytuacjach moze
zabraknac dlugosci nogi.

--
amos
Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167 cm, jezdzilam juz na takim  pare godzin, najlepszy w swojej klasie, nie mam problemu ze swobodnym postawieniem nog na postoju

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-01-05 22:25:58
Autor: Maga1977
bmw f 650 gs
Maga1977 napisal

amos napisal

On 3 Sty, 21:02, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie bmw 650,

Usiadz na niego i zwroc uwage, czy siegasz nogami do ziemi.

Niedawno widzialem dame na takim  GSie, wygladala  bosko do momentu
zatrzymania sie na skrzyzowaniu. Wygladala jakby jej byly potrzebne
kozaczki z obcasem potrzebne do jazdy na tym moto.

W sumie jezdzic sie da i tak lecz w podbramkowych sytuacjach moze
zabraknac dlugosci nogi.

--
amos
Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
cm, jezdzilam juz na takim  pare godzin, najlepszy w swojej klasie, nie
mam problemu ze swobodnym postawieniem nog na postoju

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
A apropo twist of the wrist, czytalam troche, ciekawa pozycja


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-01-06 10:41:05
Autor: Grzybol
bmw f 650 gs
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:9bade5b60b0516e34cc4a81ae6f478bb$1grupy.scigacz.pl...
Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167 cm,

Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw się zastanowić czy naprawdę chcesz singla. To zupełnie inna maszyna od 2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-) Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę, że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki 2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.

--
Grzybol

Data: 2012-01-06 10:49:30
Autor: Maga1977
bmw f 650 gs
Grzybol napisal

Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:9bade5b60b0516e34cc4a81ae6f478bb$1grupy.scigacz.pl...
Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
cm,

Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw
się zastanowić czy naprawdę chcesz singla. To zupełnie inna maszyna od
2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest
specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach
co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-)
Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz
jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę,
że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki
2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść
F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w
innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A
sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.

Luz, jezdzilam na jednym cylindrze 8 lat, wiem co to wibracje, poza tym kazdy inny motorek w tej klasie jest drozszy w utrzymaniu
Ten ma zajebiscie male spalanie, a nie ukrywam ze to dla mnie istotne, poza tym nie bede wozila zadnych pasazerow, tylko solowka
Kiedys smigalam tez na DR 350, tez jeden cylinder
Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego enduraka nie chce

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-01-06 11:07:25
Autor: Maga1977
bmw f 650 gs
Maga1977 napisal

Grzybol napisal

Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:9bade5b60b0516e34cc4a81ae6f478bb$1grupy.scigacz.pl...
Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
cm,

Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw
się zastanowić czy naprawdę chcesz singla. To zupełnie inna maszyna od
2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest
specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach
co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-)
Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz
jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę,
że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki
2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść
F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w
innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A
sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.

Luz, jezdzilam na jednym cylindrze 8 lat, wiem co to wibracje, poza tym
kazdy inny motorek w tej klasie jest drozszy w utrzymaniu
Ten ma zajebiscie male spalanie, a nie ukrywam ze to dla mnie istotne,
poza tym nie bede wozila zadnych pasazerow, tylko solowka
Kiedys smigalam tez na DR 350, tez jeden cylinder
Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego
enduraka nie chce

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Poza tym jezdze czesto sama, w razie awarii nie spanikuje . W savage czesto mialam problemy z alternatorem, zarl tez olej jak smok
i za kazdym razem jakos sobie poradzilam. Nie sztuka kupic moto o ktorym nir ma sie pojecia, nie wiedzac nawet jaki rodzaj silnika posiada
Zalozyc szpanerskie ciuchy i lans, zatem marka nie jest dla mnie najistotniejsza. Smiglo mam w dupie. Poprostu ufam niemieckiej precyzji i prostym rozwiazaniom, w mysl zasady " mniej znaczy wiecej"
Dalej czekam na opinie innych jesli chodzi o eksploatacje....
Pozdrawiam...M

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-01-08 00:15:44
Autor: Piotr Rezmer
bmw f 650 gs
Maga1977 pisze:


Poza tym jezdze czesto sama, w razie awarii nie spanikuje .

Jeszcze taka drobna uwaga. Kierownica jest mało wytrzymała i łatwo wygina się. Na szczęście nowa kierownica nie jest droga.

Druga kwestia, to szerokość kierownicy. Jeśli jest wyposażona w odważniki i handbary, to często trzeba się nagimnastykować jadąc pomiędzy samochodami.

nPoprostu ufam niemieckiej precyzji
i prostym rozwiazaniom, w mysl zasady " mniej znaczy wiecej"

Kolejna sprawa: kierunkowskazy - strasznie twarde i nieelastyczne przeguby. Raz urwałem kierunek zahaczając butem.

Nieprzemyślane rozwiązanie uchwytu pod kufer centralny. Po zamontowaniu uchwytu musisz zdjąć tylną pokrywę zadupka, przez co ktoś może wypiąć i buchnąć kanapę.

Z awarii (u poprzedniego właściciela) - moduł ABS, pompa hamulca tylnego (u mnie).

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-01-08 10:50:54
Autor: Budyń
bmw f 650 gs
Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w wiadomości news:jeajna$miu$1inews.gazeta.pl...
Jeszcze taka drobna uwaga. Kierownica jest mało wytrzymała i łatwo wygina się. Na szczęście nowa kierownica nie jest droga.

no nie, zgina sie w rękach? :-)

Kolejna sprawa: kierunkowskazy - strasznie twarde i nieelastyczne przeguby. Raz urwałem kierunek zahaczając butem.

no własnie , własciwie wszystko jest nieelastyczne bo można to zepsuś sprzedając kopniaka, to wielka wada gs-a :-)



b.

Data: 2012-01-08 11:18:57
Autor: Piotr Rezmer
bmw f 650 gs
Budyń pisze:
jest nieelastyczne bo można to zepsuś
sprzedając kopniaka, to wielka wada gs-a

Ja tylko chciałem powiedzieć że to nie jest pojazd w stylu gniotsa nie łamiotsa.

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-01-08 15:18:28
Autor: Budyń
bmw f 650 gs
Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w wiadomości news:jebqir$gmf$1inews.gazeta.pl...
Budyń pisze:
jest nieelastyczne bo można to zepsuś
sprzedając kopniaka, to wielka wada gs-a

Ja tylko chciałem powiedzieć że to nie jest pojazd w stylu gniotsa nie łamiotsa.


a tak to sie zgodze. Bylo tu pisane ze on w teren to sie nadaje mało - tzn dziurawe drogi to i owszem, ale jednak drogi. Ja na swoim mialem szosowe anakiny i to był bardzo dobry zestaw - nawet jednego misia na hajabuzie zrobiłem z drodze do szklarskiej, bo mnie denerwował, jakos tak dziwnie jechał. Na prostej mnie dochodził, na zakrętach znikał, a potem gdzies został :-)))


b.

Data: 2012-01-08 16:27:06
Autor: Grzybol
bmw f 650 gs
Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jec8ji$ref$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w wiadomości news:jebqir$gmf$1inews.gazeta.pl...
Budyń pisze:
jest nieelastyczne bo można to zepsuś
sprzedając kopniaka, to wielka wada gs-a
Ja tylko chciałem powiedzieć że to nie jest pojazd w stylu gniotsa nie łamiotsa.
a tak to sie zgodze. Bylo tu pisane ze on w teren to sie nadaje mało -
tzn  dziurawe drogi to i owszem, ale jednak drogi. Ja na swoim mialem
szosowe  anakiny i to był bardzo dobry zestaw - nawet jednego misia na
hajabuzie  zrobiłem z drodze do szklarskiej, bo mnie denerwował, jakos
tak dziwnie  jechał. Na prostej mnie dochodził, na zakrętach znikał, a
potem gdzies  został :-)))
b.

To musiała tą buzą babcia zapierdalać.

--
Grzybol

Data: 2012-01-08 17:45:05
Autor: Budyń
bmw f 650 gs
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:jecclk$4un$1mx1.internetia.pl...
tak dziwnie  jechał. Na prostej mnie dochodził, na zakrętach znikał, a
potem gdzies  został :-)))
b.

To musiała tą buzą babcia zapierdalać.


to był typowy miszcz prostej, na winklach faktycznie radził sobie jak babcia :-)



b.

Data: 2012-01-08 16:54:24
Autor: Piotr Rezmer
bmw f 650 gs
Budyń pisze:

a tak to sie zgodze. Bylo tu pisane ze on w teren to sie nadaje mało - tzn
dziurawe drogi to i owszem, ale jednak drogi. Ja na swoim mialem szosowe
anakiny i to był bardzo dobry zestaw - nawet jednego misia na hajabuzie
zrobiłem z drodze do szklarskiej, bo mnie denerwował, jakos tak dziwnie
jechał. Na prostej mnie dochodził, na zakrętach znikał, a potem gdzies
został :-)))

Ja też zrezygnowałem z domyślnych metzelerów enduro sahara na rzecz anakinów. Więc nie łudzę się że będę nim taplać się w błotku.
Pamiętam, że jak zmieniłem zużytego Mitasa E08 na Anakina byłem w szoku, motocykl zmienił się nie do poznania. Szlifowanie butów w zakrętach stało się przyjemnością a nie szukaniem guza.

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-01-24 04:58:35
Autor: grzech
bmw f 650 gs
Smiglo mam w dupie.

auć:)
a poważniej - pegaso 650 polecam. Jak nie musisz mieć śmigła to
zaoszczędzisz na ciuszki a pod dupą to samo
tylko od makaronów:)

grzech
pegi

Data: 2012-01-30 09:15:21
Autor: Grzybol
bmw f 650 gs
Użytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com> napisał w wiadomości
news:0b974011-145c-443b-8387-8b30bc4390d2s18g2000vby.googlegroups.com...
Smiglo mam w dupie.
auć:)
a poważniej - pegaso 650 polecam. Jak nie musisz mieć śmigła to
zaoszczędzisz na ciuszki a pod dupą to samo
tylko od makaronów:)
grzech
pegi

F650 też jest tam robione.

--
Grzybol

Data: 2012-01-30 08:57:01
Autor: masti
bmw f 650 gs
Dnia pięknego Mon, 30 Jan 2012 09:15:21 +0100 osobnik zwany Grzybol
wystukał:

Użytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com> napisał w wiadomości

news:0b974011-145c-443b-8387-8b30bc4390d2s18g2000vby.googlegroups.com...
Smiglo mam w dupie.
auć:)
a poważniej - pegaso 650 polecam. Jak nie musisz mieć śmigła to
zaoszczędzisz na ciuszki a pod dupą to samo tylko od makaronów:)
grzech
pegi

F650 teĹź jest tam robione.

było do 2000. Od tamtej pory w Berlinie



--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2012-01-06 14:06:32
Autor: Grzybol
bmw f 650 gs
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:6bbe8b287c6818594c6591cd871c29d4
Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego enduraka nie chce

Na wetepy toto sie nie nadaje. Wogóle to kiepski wynalazek. Ma tylko to magiczne śmigło. Nic więcej. Nigdy więcej nic z tej firmy nie kupię. Only japoniec, nic więcej. Sory Kuczu.

--
Grzybol

Data: 2012-01-06 11:06:23
Autor: Budyń
bmw f 650 gs
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:je6fkn$3q1$1mx1.internetia.pl...
2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-) Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz jedną ręką, raz drugą.


Bzdury jakies, albo ty delikatny jestes jakis:-)



b.

Data: 2012-01-06 13:59:05
Autor: Grzybol
bmw f 650 gs
Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:je6h2v$2af$1inews.gazeta.pl...
Bzdury jakies, albo ty delikatny jestes jakis:-)
b.

Stary już jestem i lubię wygody.

--
Grzybol

bmw f 650 gs

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona