Data: 2012-01-05 13:11:47 | |
Autor: amos | |
bmw f 650 gs | |
On 3 Sty, 21:02, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie bmw 650, Usiadz na niego i zwroc uwage, czy siegasz nogami do ziemi. Niedawno widzialem dame na takim GSie, wygladala bosko do momentu zatrzymania sie na skrzyzowaniu. Wygladala jakby jej byly potrzebne kozaczki z obcasem potrzebne do jazdy na tym moto. W sumie jezdzic sie da i tak lecz w podbramkowych sytuacjach moze zabraknac dlugosci nogi. -- amos |
|
Data: 2012-01-05 21:39:01 | |
Autor: Maga1977 | |
bmw f 650 gs | |
amos napisal
On 3 Sty, 21:02, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote: Usiadz na niego i zwroc uwage, czy siegasz nogami do ziemi. Niedawno widzialem dame na takim GSie, wygladala bosko do momentu W sumie jezdzic sie da i tak lecz w podbramkowych sytuacjach moze --Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167 cm, jezdzilam juz na takim pare godzin, najlepszy w swojej klasie, nie mam problemu ze swobodnym postawieniem nog na postoju -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-01-05 22:25:58 | |
Autor: Maga1977 | |
bmw f 650 gs | |
Maga1977 napisal
amos napisal On 3 Sty, 21:02, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote: Usiadz na niego i zwroc uwage, czy siegasz nogami do ziemi. Niedawno widzialem dame na takim GSie, wygladala bosko do momentu W sumie jezdzic sie da i tak lecz w podbramkowych sytuacjach moze --Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167 --A apropo twist of the wrist, czytalam troche, ciekawa pozycja -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-01-06 10:41:05 | |
Autor: Grzybol | |
bmw f 650 gs | |
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:9bade5b60b0516e34cc4a81ae6f478bb$1grupy.scigacz.pl... Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167 cm, Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw się zastanowić czy naprawdę chcesz singla. To zupełnie inna maszyna od 2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-) Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę, że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki 2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie. -- Grzybol |
|
Data: 2012-01-06 10:49:30 | |
Autor: Maga1977 | |
bmw f 650 gs | |
Grzybol napisal
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw Luz, jezdzilam na jednym cylindrze 8 lat, wiem co to wibracje, poza tym kazdy inny motorek w tej klasie jest drozszy w utrzymaniu Ten ma zajebiscie male spalanie, a nie ukrywam ze to dla mnie istotne, poza tym nie bede wozila zadnych pasazerow, tylko solowka Kiedys smigalam tez na DR 350, tez jeden cylinder Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego enduraka nie chce -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-01-06 11:07:25 | |
Autor: Maga1977 | |
bmw f 650 gs | |
Maga1977 napisal
Grzybol napisal Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw Luz, jezdzilam na jednym cylindrze 8 lat, wiem co to wibracje, poza tym --Poza tym jezdze czesto sama, w razie awarii nie spanikuje . W savage czesto mialam problemy z alternatorem, zarl tez olej jak smok i za kazdym razem jakos sobie poradzilam. Nie sztuka kupic moto o ktorym nir ma sie pojecia, nie wiedzac nawet jaki rodzaj silnika posiada Zalozyc szpanerskie ciuchy i lans, zatem marka nie jest dla mnie najistotniejsza. Smiglo mam w dupie. Poprostu ufam niemieckiej precyzji i prostym rozwiazaniom, w mysl zasady " mniej znaczy wiecej" Dalej czekam na opinie innych jesli chodzi o eksploatacje.... Pozdrawiam...M -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-01-08 00:15:44 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
bmw f 650 gs | |
Maga1977 pisze:
Poza tym jezdze czesto sama, w razie awarii nie spanikuje . Jeszcze taka drobna uwaga. Kierownica jest mało wytrzymała i łatwo wygina się. Na szczęście nowa kierownica nie jest droga. Druga kwestia, to szerokość kierownicy. Jeśli jest wyposażona w odważniki i handbary, to często trzeba się nagimnastykować jadąc pomiędzy samochodami. nPoprostu ufam niemieckiej precyzji Kolejna sprawa: kierunkowskazy - strasznie twarde i nieelastyczne przeguby. Raz urwałem kierunek zahaczając butem. Nieprzemyślane rozwiązanie uchwytu pod kufer centralny. Po zamontowaniu uchwytu musisz zdjąć tylną pokrywę zadupka, przez co ktoś może wypiąć i buchnąć kanapę. Z awarii (u poprzedniego właściciela) - moduł ABS, pompa hamulca tylnego (u mnie). -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-01-08 10:50:54 | |
Autor: Budyń | |
bmw f 650 gs | |
Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w wiadomości news:jeajna$miu$1inews.gazeta.pl...
Jeszcze taka drobna uwaga. Kierownica jest mało wytrzymała i łatwo wygina się. Na szczęście nowa kierownica nie jest droga. no nie, zgina sie w rękach? :-) Kolejna sprawa: kierunkowskazy - strasznie twarde i nieelastyczne przeguby. Raz urwałem kierunek zahaczając butem. no własnie , własciwie wszystko jest nieelastyczne bo można to zepsuś sprzedając kopniaka, to wielka wada gs-a :-) b. |
|
Data: 2012-01-08 11:18:57 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
bmw f 650 gs | |
Budyń pisze:
jest nieelastyczne bo można to zepsuś Ja tylko chciałem powiedzieć że to nie jest pojazd w stylu gniotsa nie łamiotsa. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-01-08 15:18:28 | |
Autor: Budyń | |
bmw f 650 gs | |
Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w wiadomości news:jebqir$gmf$1inews.gazeta.pl...
Budyń pisze: a tak to sie zgodze. Bylo tu pisane ze on w teren to sie nadaje mało - tzn dziurawe drogi to i owszem, ale jednak drogi. Ja na swoim mialem szosowe anakiny i to był bardzo dobry zestaw - nawet jednego misia na hajabuzie zrobiłem z drodze do szklarskiej, bo mnie denerwował, jakos tak dziwnie jechał. Na prostej mnie dochodził, na zakrętach znikał, a potem gdzies został :-))) b. |
|
Data: 2012-01-08 16:27:06 | |
Autor: Grzybol | |
bmw f 650 gs | |
Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jec8ji$ref$1inews.gazeta.pl... Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w wiadomości news:jebqir$gmf$1inews.gazeta.pl... To musiała tą buzą babcia zapierdalać. -- Grzybol |
|
Data: 2012-01-08 17:45:05 | |
Autor: Budyń | |
bmw f 650 gs | |
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:jecclk$4un$1mx1.internetia.pl...
tak dziwnie jechał. Na prostej mnie dochodził, na zakrętach znikał, a to był typowy miszcz prostej, na winklach faktycznie radził sobie jak babcia :-) b. |
|
Data: 2012-01-08 16:54:24 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
bmw f 650 gs | |
Budyń pisze:
a tak to sie zgodze. Bylo tu pisane ze on w teren to sie nadaje mało - tzn Ja też zrezygnowałem z domyślnych metzelerów enduro sahara na rzecz anakinów. Więc nie łudzę się że będę nim taplać się w błotku. Pamiętam, że jak zmieniłem zużytego Mitasa E08 na Anakina byłem w szoku, motocykl zmienił się nie do poznania. Szlifowanie butów w zakrętach stało się przyjemnością a nie szukaniem guza. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-01-24 04:58:35 | |
Autor: grzech | |
bmw f 650 gs | |
Smiglo mam w dupie. auć:) a poważniej - pegaso 650 polecam. Jak nie musisz mieć śmigła to zaoszczędzisz na ciuszki a pod dupą to samo tylko od makaronów:) grzech pegi |
|
Data: 2012-01-30 09:15:21 | |
Autor: Grzybol | |
bmw f 650 gs | |
Użytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com> napisał w wiadomości
news:0b974011-145c-443b-8387-8b30bc4390d2s18g2000vby.googlegroups.com... Smiglo mam w dupie.auć:) F650 też jest tam robione. -- Grzybol |
|
Data: 2012-01-30 08:57:01 | |
Autor: masti | |
bmw f 650 gs | |
Dnia piÄknego Mon, 30 Jan 2012 09:15:21 +0100 osobnik zwany Grzybol
wystukaĹ: UĹźytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹcinews:0b974011-145c-443b-8387-8b30bc4390d2s18g2000vby.googlegroups.com... Smiglo mam w dupie.auÄ:) byĹo do 2000. Od tamtej pory w Berlinie -- BMW R1100GS '95 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2012-01-06 14:06:32 | |
Autor: Grzybol | |
bmw f 650 gs | |
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:6bbe8b287c6818594c6591cd871c29d4 Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego enduraka nie chce Na wetepy toto sie nie nadaje. Wogóle to kiepski wynalazek. Ma tylko to magiczne śmigło. Nic więcej. Nigdy więcej nic z tej firmy nie kupię. Only japoniec, nic więcej. Sory Kuczu. -- Grzybol |
|
Data: 2012-01-06 11:06:23 | |
Autor: Budyń | |
bmw f 650 gs | |
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:je6fkn$3q1$1mx1.internetia.pl...
2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-) Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz jedną ręką, raz drugą. Bzdury jakies, albo ty delikatny jestes jakis:-) b. |
|
Data: 2012-01-06 13:59:05 | |
Autor: Grzybol | |
bmw f 650 gs | |
Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:je6h2v$2af$1inews.gazeta.pl... Bzdury jakies, albo ty delikatny jestes jakis:-) Stary już jestem i lubię wygody. -- Grzybol |
|