bo ja po prostu...

Data: 2016-03-11 10:00:25
Autor: Budzik
bo ja po prostu...
U¿ytkownik abn140 abn140@googlemail.com ...

lubie zapierdalac!

http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,19749327,wypadek-andrzeja-du
dy-ostra-jazda-bor-tuz-przed-wystrzalem.html#MTstream
I niech mi kurwa ktos teraz powie ze policja dba o bezpieczenstwo...
Ja rozumiem, jakby jechali na spotkanie z Obama za³atwiæ wizy.
Ale kurwa na narty takie szopki odpierdalaæ?
Pieknie...
A wieziony pewnie nic nie widzia³...

Data: 2016-03-11 03:10:06
Autor: Zenek Kapelinder
bo ja po prostu...
Oczywiscie ze dba. Gosc ktory kierowal samochodem z ktorego nakrecono film zostanie odnaleziony i przykladnie ukarany. 140 na 70 to powazne wykroczenie.

Data: 2016-03-11 17:00:39
Autor: Budzik
bo ja po prostu...
U¿ytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Oczywiscie ze dba. Gosc ktory kierowal samochodem z ktorego nakrecono
film zostanie odnaleziony i przykladnie ukarany. 140 na 70 to powazne
wykroczenie.
:)))
I jeszcze sprawdza czy rower ma dzwonek!

Data: 2016-03-11 10:29:35
Autor: Zenek Kapelinder
bo ja po prostu...
Ty sie nie smiej bo przy dzisiejszym stanie techniki i na podstawie danych jakie maja rozgarniety uczen piatej klasy szkoly podstawowej by go znalazl. Gosc jest do ukarania. Jest zarejestrowane wykroczenie. W panstwie prawa wladza powinna zrobic wszystko zeby go slusznie ukarac.

Data: 2016-03-12 05:00:36
Autor: Budzik
bo ja po prostu...
[...]

Prosze, powiedz ze ironizujesz...

Data: 2016-03-12 04:01:28
Autor: Zenek Kapelinder
bo ja po prostu...
Oczywiscie ze nabiam sie z wladzy ktora jest w stanie wyselekcjonowac i ukarac goscia utrwalajacegi i publikujacego na co pozwalaja przywodcy. Nie tych co z premedytacja lamia a tych co lamia zeby pokazac rzadzacych z innej strony. Tej gorszej strony. Oczywiscie to ze filmujacy tez przekroczyl predkosc jest naganne i powinien zostac ukarany. Ale najpierw powini byc ukarani ci co sprowokowali niebezpieczna sytuacje. Lacznie z prezydentem bo jako pasazer i dysponent samochodu powinien kazac jazde zgodnie z obowiazujacymi przepisami. Jemu jezdzenie jako posazer samochodu ulrzywilejowanego przysluguje w okreslonych przypadkach a nie zawsze. A jak dochodzi do sytuacji ze by mial sie gdzies spoznic to powinien wyjechac wczesniej a nie narazac siebie i innych na niebezpieczenstwo. Zwlaszcza ze w skali bezwzglednej wartosci zycia czy zdrowia jego jest dokladnie tyle samo warte co bezdomnego zbieracza zlomu. Na prostym przykladzie z filmu widac jak wladza demoralizuje. Cala kolumna powinna jechac tyle na ile pozwalaja przepisy a z przywileju bycia uprzywilejowanym korzystac w ostatecznosci. Czyli w sytuacji kiedy ktos jedzie z jakis przyczyn wolniej. Wtedy za przeproszeniem koguty ale tylko wtedy jak zawalidroga ma gdzie zjechac. Na okolicznosc szybszego dotarcia do celu kupilismy prezydentowi helikopter.

Data: 2016-03-12 22:05:33
Autor: Marek
bo ja po prostu...
On Sat, 12 Mar 2016 04:01:28 -0800 (PST), Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
pasazer i dysponent samochodu powinien kazac jazde zgodnie z
obowiazujacymi
przepisami.

Akurat zdaje siÄ™, że prezydent w tej kwesti nie ma nic do gadania i  musi siÄ™ podporzÄ…dkowywać decyzjom ochrony (bor).  Aczkolwiek jestem ciekaw na ile jego zdecydowany sprzeciw w takiej sytuacji (gdyby byÅ‚) miaÅ‚by jakiÅ› odzew.

--
Marek

Data: 2016-03-12 15:06:59
Autor: Zenek Kapelinder
bo ja po prostu...
Moze nie miec nic do gadania w sytuacji kryzysowej. W czasie przejazdzki rekraacyjnej pomiedzy punktem a i b powinien powiedziec kierowcy ze albo jedzie zgodnie z przepisami albo ma sie zatrzymac bo chce wysiasc i jechac z kims normalnym okazja. Moze sytuacja z opona czegos go nauczy.

Data: 2016-03-13 16:51:25
Autor: Marek
bo ja po prostu...
On Sat, 12 Mar 2016 15:06:59 -0800 (PST), Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
[...]

Widać, że nie miałeś do czynienia ze służbami :). Nie ma czegoś takiego dla bor jak rekreacyjna przejazdzka (w sensie że jedna może być bardziej "luźniejsza" a druga nie). Zawsze jest to akcja transportu VIPa do której stosowane są te same procedury ochrony, które w skrócie można opisac: zapierdalac i chronic.
VIP nie ma za bardzo możliwości łamać tych procedur (boru) bo po prostu zostanie raczej zignorowany, no może poza jakimiś wyjątkami gdy ma dobre układy z dowódcą.
No chyba, że od czasów nowego Prezydenta coś się zmieniło.

--
Marek

Data: 2016-03-13 09:18:13
Autor: Zenek Kapelinder
bo ja po prostu...
Moze sie zmienilo. Mogl zginac bo kierowca zapierdalal. Jak by opona pekla nie na autostradzie tylko na drodze z pokazywanego niedawno filmu to mial szanse na przedwczesne zakopanie. Przy okazji kilka niewinnych zdarzenia osob tez by sie moglo przeniesc do krainy wiecznych lowow. Male ma szanse na przezycie ktos jadacy zwyklym samochodem trafionym cztero tonowa torpeda rozpedzona do 140/h. W zasadzie od jakiejs magicznej predkosci jej wielkosc nie ma znaczenia. Liczy sie czas i droga potrzebna do zatrzymania.

Data: 2016-03-13 18:00:32
Autor: Budzik
bo ja po prostu...
U¿ytkownik Marek fake@fakeemail.com ...

Widaæ, ¿e nie mia³e¶ do czynienia ze s³u¿bami :). Nie ma czego¶ takiego dla bor jak rekreacyjna przejazdzka (w sensie ¿e jedna mo¿e byæ bardziej "lu¼niejsza" a druga nie). Zawsze jest to akcja transportu VIPa do której stosowane s± te same procedury ochrony, które w skrócie mo¿na opisac: zapierdalac i chronic.
VIP nie ma za bardzo mo¿liwo¶ci ³amaæ tych procedur (boru) bo po prostu zostanie raczej zignorowany, no mo¿e poza jakimi¶ wyj±tkami gdy ma dobre uk³ady z dowódc±.
No chyba, ¿e od czasów nowego Prezydenta co¶ siê zmieni³o.

Chcesz mi powiedziec, ze Prezydent mówi do szefa ochrony: "co wy odpierdalacie, prosze na tej drodze jechaæ mo¿liwie spokojnie i przestaæ wyprzedzac na ³ukach drogi" na co s³yszy odpowiedz: "morda, przedmiot transportu nie ma prawa nas pouczaac"? Marku, naprawde? Jestes az tak naiwny?

Data: 2016-03-13 21:45:53
Autor: Marek
bo ja po prostu...
On Sun, 13 Mar 2016 18:00:32 +0000 (UTC), Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Chcesz mi powiedziec, ze Prezydent mówi do szefa ochrony: "co wy odpierdalacie, prosze na tej drodze jechać możliwie spokojnie i
przestać
wyprzedzac na łukach drogi" na co słyszy odpowiedz: "morda,
przedmiot
transportu nie ma prawa nas pouczaac"?

Mam Ci podać przykÅ‚ady gdzie taka ingerencja VIPa  skoÅ„czyÅ‚a siÄ™ dla niego dość smutno, żeby nie powiedzieć katastrofalnie?
Sugerujesz, że prezydent PRAWA i sprawiedliwości przymknął oko na łamanie przepisów mówiąc jedynie do dowódcy konwoju "nie pochwalam takiego łamania przepisów ruchu drogowego..."?

--
Marek

Data: 2016-03-14 07:00:55
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 13.03.2016 21:45, Marek wrote:

Mam Ci podać przykÅ‚ady gdzie taka ingerencja VIPa  skoÅ„czyÅ‚a siÄ™ dla
niego dość smutno, żeby nie powiedzieć katastrofalnie?

W sumie to jestem ciekawy - zapodawaj;)

Sugerujesz, że prezydent PRAWA i sprawiedliwości przymknął oko na
łamanie przepisów mówiąc jedynie do dowódcy konwoju "nie pochwalam
takiego łamania przepisów ruchu drogowego..."?

A kierowca odpowiedział, że bardzo denewują go nierówności drogi, które z nienacka narażają go na wybuch opony. Nasuwa mu to złe myśli o władzach państwa;)

Shrek

Data: 2016-03-14 10:00:24
Autor: Budzik
bo ja po prostu...
[...]

Mam Ci podaæ przyk³ady gdzie taka ingerencja VIPa  skoñczy³a siê dla niego do¶æ smutno, ¿eby nie powiedzieæ katastrofalnie?

Dawaj.

Sugerujesz, ¿e prezydent PRAWA i sprawiedliwo¶ci przymkn±³ oko na ³amanie przepisów mówi±c jedynie do dowódcy konwoju "nie pochwalam takiego ³amania przepisów ruchu drogowego..."?

Mowie, ze w³adza sprawia, ze takie sprawy sprawiaja wrazenie b³ahych a poczucie niesmiertelnosci w opancerzonej limuzynie wzrasta.

Nie mam natomiast z³udzen, ze jakby osoba konwojowana chcia³a aby taki konwoj jecha³ np. z dozwolon± predkosci± to w taki czy inny sposób i w krotszej albo d³uzszej perspektywie doprowadzi³aby do tego.

Data: 2016-03-14 10:41:39
Autor: J.F.
bo ja po prostu...
Użytkownik "Marek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Sugerujesz, że prezydent PRAWA i sprawiedliwości przymknął oko na łamanie przepisów mówiąc jedynie do dowódcy konwoju "nie pochwalam takiego łamania przepisów ruchu drogowego..."?

Jechali na kogutach, wiec prawo mieli.
Aczkolwiek trzeba by ustawe doczytac, czy mieli prawo jechac na kogutach :-)

Pan prezydęt jednak dobry w interpretowaniu przepisow :-)

J.

Data: 2016-03-14 09:42:37
Autor: masti
bo ja po prostu...
J.F. wrote:

[...]

mieli prawo łamać niektóre przepisy co nie oznacza, że mieli prawo
stwarzać zagrożenie

Data: 2016-03-14 19:28:53
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 14.03.2016 10:41, J.F. wrote:
[...]

Nie - mieli prawo nie stosować się do przepisów pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności. Na polski tłumacząc mieli prawo dopóki nic się nie stanie. Stało się...

Shrek

Data: 2016-03-14 19:58:22
Autor: J.F.
bo ja po prostu...
Użytkownik "Shrek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:nc6vsv$shm$1@node1.news.atman.pl...
On 14.03.2016 10:41, J.F. wrote:
[...]

Nic sie nie stalo, a jesli nawet to z winy sprzetu :-)

No nie, Ziobro ponoc sledztwo pod ciezkim zarzutem prowadzi, to widac sie stalo :-)

J.

Data: 2016-03-14 20:47:04
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 14.03.2016 19:58, J.F. wrote:

[...]

I nieprawda że dach przeciekał, zwłaszcza że prawie nie padało:P

No nie, Ziobro ponoc sledztwo pod ciezkim zarzutem prowadzi, to widac
sie stalo :-)

Prezydent najwyżej ułaskawi. A co tam:P

Shrek.

Data: 2016-03-14 21:05:37
Autor: J.F.
bo ja po prostu...
Użytkownik "Shrek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:nc74fi$kc5$1@node2.news.atman.pl...
On 14.03.2016 19:58, J.F. wrote:
[...]

Jak nawet nie mozna wystawic mandatu za spowodowanie kolizji, to nic sie nie stalo :-)

No nie, Ziobro ponoc sledztwo pod ciezkim zarzutem prowadzi, to widac
sie stalo :-)
Prezydent najwyżej ułaskawi. A co tam:P

Nie ulaskawi - bo to bedzie wlasciwa osoba oskarzona, z PO-nadania :-)

J.

Data: 2016-03-14 21:26:26
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 14.03.2016 21:05, J.F. wrote:

[...]

Niby czemu nie można? Immunitet mają borowcy? A jakby się zabił razem z prezydentem to jak mu mandat wystawić? :P

Chyba że tak.

Shrek.

Data: 2016-03-14 21:50:06
Autor: J.F.
bo ja po prostu...
Użytkownik "Shrek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:nc76pc$4ka$1@node1.news.atman.pl...
On 14.03.2016 21:05, J.F. wrote:
[...]

A za co i jakim prawem ?
Rannych nie ma, kolizji nie ma, a winna przeciez opona.

A jakby siÄ™ zabiÅ‚ razem z  prezydentem to jak mu mandat wystawić? :P

Wtedy to awans posmiertny i order :-)
Szczegolnie, ze  znow - winna opona :-)

J.

Data: 2016-03-14 22:24:59
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 14.03.2016 21:50, J.F. wrote:

Niby czemu nie można?

A za co i jakim prawem ?
Rannych nie ma, kolizji nie ma,

A od kiedy to muszą być ranni albo zabici? Dwa mandaty zaliczyłem, ale nikogo i niczego nie uszkodziłem.

a winna przeciez opona.

To w końcu opona czy PO.

A jakby siÄ™ zabiÅ‚ razem z  prezydentem to jak mu mandat wystawić? :P

Wtedy to awans posmiertny i order :-)

Aż dziwne, że jeszcze orderu nie dali. To by jasno pokazało, że podwozie było złe, albo droga była zła. Tak czy inaczej PO;)

Szczegolnie, ze  znow - winna opona :-)

PO;)

Shrek.

Data: 2016-03-15 11:10:19
Autor: J.F.
bo ja po prostu...
Użytkownik "Shrek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:nc7a76$q82$1@node2.news.atman.pl...
On 14.03.2016 21:50, J.F. wrote:
Niby czemu nie można?
A za co i jakim prawem ?
Rannych nie ma, kolizji nie ma,

A od kiedy to muszą być ranni albo zabici? Dwa mandaty zaliczyłem, ale nikogo i niczego nie uszkodziłem.

A za co ?
Sa ze dwa artykuly w kodeksach takie ogolne.

a winna przeciez opona.
To w końcu opona czy PO.

Tak czy inaczej - nie kierowca.

[...]

Samochod byl zly. Teraz kupuja audi :-)

J.

Data: 2016-03-15 16:06:14
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 14.03.2016 21:50, J.F. wrote:
[...]

Za leśny zabudowany i za zakaz skrętu.

Sa ze dwa artykuly w kodeksach takie ogolne.

Stwarzanie zagrożenia do takich należy. Skoro się wyp... to w oczywisty sposób zagrożenie stworzyli.
Shrek

Data: 2016-03-14 09:41:14
Autor: J.F.
bo ja po prostu...
U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA5CABEC1E7A16budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Kto wie, w kwestii jazdy nie, ale w kwestii szerszej ochrony ... no widziales, Zwierzchnik Sil Zbrojnych mowi "prosze mnie wyladowac w Tblisi", a pilot ... nie mowi nie, ale nie laduje, tylko dzwoni do szefa ...

Pewien sens w zapierdalaniu tez jest - samochod ewentualnych zamachowcow z tylu zwraca uwage ...

J.

Data: 2016-03-14 10:00:25
Autor: Budzik
bo ja po prostu...
U¿ytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

[...]

Ale tu mamy sytuacje odwrotn±.

Pewien sens w zapierdalaniu tez jest - samochod ewentualnych zamachowcow z tylu zwraca uwage ...

Po co zamachowcy jak sie wyprzedza na ³uku drogi ryzykujac spotkanie z jakims tirem jakacym z naprzeciwka?

Data: 2016-03-14 11:56:35
Autor: J.F.
bo ja po prostu...
U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA5CB6B31AD43Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
U¿ytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Chcesz mi powiedziec, ze Prezydent mówi do szefa ochrony: "co wy
odpierdalacie, prosze na tej drodze jechaæ mo¿liwie spokojnie i
przestac wyprzedzac na ³ukach drogi" na co s³yszy odpowiedz: "morda, przedmiot
[...]

Poniekad podobna. "Panie Prezydencie, nie mozemy wolno, regulamin mowi, ze trzeba szybko"

Trzeba jak czlowiek "zwolnijcie, wczoraj bankiet byl, glowa mnie napierdala, rzygac mi sie chce, a kto bedzie sprzatal ?" :-)

Pewien sens w zapierdalaniu tez jest - samochod ewentualnych
zamachowcow z tylu zwraca uwage ...
Po co zamachowcy jak sie wyprzedza na ³uku drogi ryzykujac spotkanie z
jakims tirem jakacym z naprzeciwka?

Na razie wypadku nie mieli.

Ale tez wskazowka dla zamachowcow - nie od tylu, tylko do tira i od przodu :-)

J.

Data: 2016-03-14 17:59:02
Autor: P.B.
bo ja po prostu...
Dnia Mon, 14 Mar 2016 11:56:35 +0100, J.F. napisa³(a):

Na razie wypadku nie mieli.

Samochodowego jeszcze nie. Bo w nic nie trafili jak poszli w plener...

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-03-14 18:00:23
Autor: Budzik
bo ja po prostu...
[...]

Odwrotn±.
co innego nak³aniac do nadmiernego ryzyka, co innego przestrzegaæ przed tym ryzykiem.

Trzeba jak czlowiek "zwolnijcie, wczoraj bankiet byl, glowa mnie napierdala, rzygac mi sie chce, a kto bedzie sprzatal ?" :-)

No bez zartów...
Mo¿na oczywi¶cie i tak, ale trzeba byæ naiwnym, zeby sadzisz iz taki ochorniarz co bedzie sie w ten sposób sprzeciwia³ (znaczy jecha³ szybko i ryzykownie kiedy prezydent chce wolniej i bezpieczniej) prezydentowi bedzie ³ugo pracowal w jego ochronie.

[...]

Hmm...

Ale tez wskazowka dla zamachowcow - nie od tylu, tylko do tira i od przodu :-)

Podejrzewam ze w razie czego zginie jednak ktos w punto...

Data: 2016-03-14 19:36:08
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 14.03.2016 11:56, J.F. wrote:

Ale tu mamy sytuacje odwrotn±.

Poniekad podobna. "Panie Prezydencie, nie mozemy wolno, regulamin mowi,
ze trzeba szybko"

Warta³oby ten regulamin zacytowaæ;)

[...]

Ci ze Smoleñska te¿ nie. Chocia¿ zaraz - ci konkretnie nie, ale Cas± wykonali kontrolowany lot w ziemiê. Zaraz, prezio te¿ nie mia³, ale prezes NIKu... Oj - jednak mieli.

Dochodzimy do paradoksu, ¿e bezpieczniej podró¿owaæ bez ochrony, bo jak policzyæ ile VIPów stracili¶my w wypadkach komunikacyjnych...

Ale tez wskazowka dla zamachowcow - nie od tylu, tylko do tira i od
przodu :-)

Albo poczekac i z boku, albo na nartach. Albo wogole po co siê na notariusza zamachiwaæ. Aktualnie to tylko urzêdnik od podpisywania papierów...

Shrek

Data: 2016-03-11 11:07:48
Autor: Jacek Maciejewski
bo ja po prostu...
Dnia Fri, 11 Mar 2016 10:00:25 +0000 (UTC), Budzik napisa³(a):

A wieziony pewnie nic nie widzia³...

Nie do¶æ ¿e marionetka to jeszcze burak.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-03-11 11:16:25
Autor: Myjk
bo ja po prostu...
Fri, 11 Mar 2016 10:00:25 +0000 (UTC), Budzik
I niech mi kurwa ktos teraz powie ze policja dba o bezpieczenstwo...

Co ma do tego policja w tej konkretnej sytuacji?

Ja rozumiem, jakby jechali na spotkanie z Obama załatwić wizy.
Ale kurwa na narty takie szopki odpierdalać?
Pieknie...

W ogóle jazda samochodem na takim dystansie to jakaś szopka. BTW Karetka to część kolumny prezydenckiej?

A wieziony pewnie nic nie widział...

Tablet miał!

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-03-11 17:00:39
Autor: Budzik
bo ja po prostu...
U¿ytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

BTW Karetka to czê¶æ kolumny prezydenckiej?

Tak, przy takiej jezdzie jest duza szansa na zawa³ u kierowcy :)

Data: 2016-03-14 10:45:06
Autor: J.F.
bo ja po prostu...
Użytkownik "Myjk"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:1gucvtv4mkpjf.dlg@myjk.org...
Ja rozumiem, jakby jechali na spotkanie z Obama załatwić wizy.
Ale kurwa na narty takie szopki odpierdalać?
Pieknie...

W ogóle jazda samochodem na takim dystansie to jakaś szopka.

Wolisz wersje, ze dwa dni wczesniej wysyla sie limuzyne na lawecie do Jeleniej, potem pana prezydenta wiezie na Okecie, samolotem do Wroclawia, smiglowcem do JG, i limuzyna do Karpacza ?

J.

bo ja po prostu...