bo ja po prostu...

Data: 2016-03-11 11:24:04
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
bo ja po prostu...
Powitanko,

wyborcza.

Jak by tak jakies bardziej wiarygodne zrodlo...?
Przekroczenie predkosci na tej trasie i tak znacznie ponizej indeksu opony ma takie samo znaczenie dla jej rozerwania, jak to, czy Prezydent czytal w samochodzie, czy sluchal muzyki.
BTW sensacja by bylo nagranie jazdy BOR zgodnie z przepisami z dowolnego czasu poczawszy od Gierka.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-03-11 02:45:37
Autor: Lisciasty
bo ja po prostu...
W dniu piątek, 11 marca 2016 11:24:10 UTC+1 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
> wyborcza.

Jak by tak jakies bardziej wiarygodne zrodlo...?

A co ma do tego źródło? Tam jest filmik. Czy uważasz,
że ten filmik został nagrany w studio i zmanipulowany?

L.

Data: 2016-03-11 11:55:19
Autor: Myjk
bo ja po prostu...
Fri, 11 Mar 2016 02:45:37 -0800 (PST), Lisciasty
A co ma do tego źródło? Tam jest filmik. Czy uważasz,
że ten filmik został nagrany w studio i zmanipulowany?

No wiesz, przecież wszyscy w domyśle jadą z telefonem w ręku i koniecznie
nagrywają jadącą kolumnę prezydenta. ;> To była prowokacja lewackich
paparaćci. Specjalnie tak wolno jechali...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-03-11 12:04:41
Autor: szerszen
bo ja po prostu...
On Fri, 11 Mar 2016 11:24:04 +0100
"Pawel \"O'Pajak\"" <opajak1@gazeta.pl> wrote:

BTW sensacja by bylo nagranie jazdy BOR zgodnie z przepisami z dowolnego czasu poczawszy od Gierka.

Osobiście widziałem Jaruzelskiego, jak stał grzecznie na czerwonym świetle obok mnie. Więc jednak z lekka się zagalopowałeś. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-03-11 13:48:38
Autor: Jacek Maciejewski
bo ja po prostu...
Dnia Fri, 11 Mar 2016 12:04:41 +0100, szerszen napisał(a):

Osobiście widziałem Jaruzelskiego, jak stał grzecznie na czerwonym świetle obok mnie.

Co by nie rzec czy nie myśleć o Jaruzelskim, słoma mu z butów nie
wyłaziła.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-03-11 17:36:29
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
bo ja po prostu...
Powitanko,

Osobiście widziałem Jaruzelskiego, jak stał grzecznie na czerwonym świetle obok mnie.

Bo dobrze wiedzieli, ze nikt by d' nie ruszyl, zeby przepuscic;-) No ale ci co wozili Millera pare razy mnie spychali na wtedy jeszcze 1 pasmowej Rosola str., ale sie nie dalem;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-03-11 17:20:09
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 11.03.2016 11:24, Pawel "O'Pajak" wrote:
Powitanko,

wyborcza.

Jak by tak jakies bardziej wiarygodne zrodlo...?

Ale że co? Czekasz aż Beata opublikuje w dzienniku ustaw czy Kurski w dzienniku telewizyjnym. Przecież widać jak jest. Co więcej nie ma tam niczego, czego każdy rozsądnie myślący się nie spodziewał. To znaczy zapierdalali.

Przekroczenie predkosci na tej trasie i tak znacznie ponizej indeksu
opony

Ale to na jednopasmowej krajówce. Jeśli wierzyć czasom nagrań to średnia wychodzi 140. A to już oznacza, że musieli jechać na ograniczniku (210 na indeksie 190).

BTW sensacja by bylo nagranie jazdy BOR zgodnie z przepisami z dowolnego
czasu poczawszy od Gierka.

No to czemu skoro wiesz, że tak było ot pytasz o "wiarygodne źródło". Każdy wiedział, że zgodnie z ograniczeniami to oni nie jechali.

Shrek.

Data: 2016-03-11 17:41:37
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
bo ja po prostu...
Powitanko,

Ale to na jednopasmowej krajówce. Jeśli wierzyć czasom nagrań to średnia
wychodzi 140. A to już oznacza, że musieli jechać na ograniczniku (210
na indeksie 190).

Moglbys pokazac obliczenia jak Ci to wyszlo?
Ja sie tam nie znam, ale skoro to byla opona, ktora moze przestrzelona dalej umozliwiac jazde, to znaczy, ze jestesmy bezpieczni - nasze drogi rozp' nawet wrogie czolgi;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-03-11 18:04:11
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 11.03.2016 17:41, Pawel "O'Pajak" wrote:
Powitanko,

[...]

Nie liczyłem:

"Prezydenckie samochody od miejsca wypadku dzieli 100 km. Docierają tam w niespełna 40 minut, co również potwierdza, że musiały jechać ze średnią prędkość 140 km/h."

Średnia - zdarzało mi się jeżdzić 200+ (specjalnie dumny nie jestem) i mniej więcej takie średnie wyciągałem.

Shrek.

Data: 2016-03-11 18:10:44
Autor: J.F.
bo ja po prostu...
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nbur7o$jbd$1@node2.news.atman.pl...
[...]

To nie tak - Osiek jest  ~6km od austostrady, mozna w 3 minuty przejechac.
A potem mamy ~90km autostrada do miejsca wypadku.
I to jest mniej wiecej do zrobienia bez przekraczania 150.

A najwiecej psuja srednia straty czasu sie na wjezdzie na autostrade (trzeba zwolnic, bo zakrety ostre), na bramkach, na chwilowych korkach przy wezlach, na wyprzedzajacych sie tirach, itp.

[...]

Na autostradzie niekoniecznie duzo przekroczyli.

J.

Data: 2016-03-12 12:56:17
Autor: tck
bo ja po prostu...

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:nbur7o$jbd$1node2.news.atman.pl...
[...]

karetka by za nimi nie dala rady

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2016-03-12 16:09:45
Autor: Shrek
bo ja po prostu...
On 12.03.2016 12:56, tck wrote:

Ale to na jednopasmowej krajówce. Jeśli wierzyć czasom nagrań to
średnia wychodzi 140. A to już oznacza, że musieli jechać na
ograniczniku (210 na indeksie 190).

karetka by za nimi nie dala rady

A widać ją tam na nagraniu?

Shrek.

Data: 2016-03-12 20:53:06
Autor: Jacek Maciejewski
bo ja po prostu...
Dnia Sat, 12 Mar 2016 12:56:17 +0100, tck napisał(a):

karetka by za nimi nie dala rady

Nie musiała. Ona tylko miała zbierać zwłoki po przejeździe kolumny :)
--
Jacek
I hate haters.

bo ja po prostu...