...bo jeździć to trzeba umieć...

Data: 2014-07-01 09:07:52
Autor: Franc
...bo jeździć to trzeba umieć...
Dnia Tue, 01 Jul 2014 04:41:35 +0200, anacron napisał(a):

No kurde, skąd się tacy biorą? Rozumiem, młodość ma swoje prawa, ale czy ja mu broniłem
jechać szybciej? Utrudniałem wyprzedzanie, albo co? Śmieszne to, tym
bardziej, że mi się naprawdę nigdzie nie spieszyło, a po drodze może ze
3 samochody widziałem (pusta droga).

Musiałeś go mocno urazić w jego dumie "mistrza kierownicy". To, że z łapami
skoczył to musiałeś trafić na jakiegoś debila. Spotkałem już paru mistrzów prostej - bawili mnie kolesie którzy na odcinku
A1 GD - Nowe Marzy (przed oddaniem całości) gnali pod 170-180. Potem ich
doganiałem na "normalej" trasie , bo wyprzedzić to już nie bardzo umieli.
Mistrzowie prostej, pustej drogi.

--
Franc

Data: 2014-07-01 21:24:08
Autor: dddddddd
...bo jeździć to trzeba umieć...
W dniu 2014-07-01 09:07, Franc pisze:
[...]

ale to chyba dobrze? autostradą jedzie szybko, bo i taka prędkość bezpieczna, a na zwykłej drodze nie ryzykuje - i chwała mu za to! jak się boi, jest przemęczony, nie chce mu się zmieniać biegów to i nie wyprzedza :P
Też często DK lecę 90/h, a jak jedzie kilka aut to nie chce mi się wyprzedzać, a autostradą zwykle powyżej 160 (choć jak zmęczony jestem to i potrafię niewiele szybciej niż tiry...)

Łukasz

...bo jeździć to trzeba umieć...