"bo kobiety są grzeszne i trzeba je za to ukarać"

Data: 2011-03-05 13:21:05
Autor: JanKo
"bo kobiety są grzeszne i trzeba je za to ukarać"
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1mlwylb9ig1a2$.mnvuvo0vgpbe.dlg40tude.net...

.... onanizowanie się jakiegoś komuszego oszołoma...

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1081

Taki szmatławiec jest dla ciebie wzorem? Mo0że powiesz jeszcze, że czytasz "Nie", "Nasz dziennik" i słuchasz RM?

JanKo

Data: 2011-03-05 13:23:55
Autor: Grzegorz Z.
JanKo napisał:

[...]

Radia Maryja słucham od rana do wieczora. Bez przerwy też modlę się pod
kżyrzem. Bo bez kżyrza Polska umże.

Data: 2011-03-05 13:31:58
Autor: JanKo

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:2eqp07mthu3.3z0blz92x896$.dlg40tude.net...
JanKo napisał:

[...]

Rozumiem, że 10 kwietnia moczysz w dziegciu pochodnię i wieczorem zapierdalasz na Krakowskie Przedmieście by wziąć udział w manifestacji "prawdziwych Polaków" protestując w ten sposób przeciwko wybraniu Komorowskiego Bronisława na prezydenta x-RP? Powiedz ale tak szczerze, często plujesz na krucyfiks?

JanKo

Data: 2011-03-05 13:35:19
Autor: Grzegorz Z.

JanKo napisał:

[...]

Eeetam, nie tylko pluję. Wiesz jakie fajne rzeczy można robić używając krucyfiksu?

Data: 2011-03-05 08:52:07
Autor: glob
"bo kobiety są grzeszne i trzeba je za to ukarać"

Grzegorz Z. napisał(a):
JanKo napisaďż˝:

> U�ytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisa� w wiadomo�ci

> Rozumiem, �e 10 kwietnia moczysz w dziegciu pochodni� i wieczorem
> zapierdalasz na Krakowskie Przedmie�cie by wzi�� udzia� w manifestacji
> "prawdziwych Polak�w" protestuj�c w ten spos�b przeciwko wybraniu
> Komorowskiego Bronis�awa na prezydenta x-RP? Powiedz ale tak szczerze,
> cz�sto plujesz na krucyfiks?

Eeetam, nie tylko plujďż˝.

Wiesz jakie fajne rzeczy mo�na robi� u�ywaj�c krucyfiksu?

Ja się nie dziwię że ta kobieta się boi katolków, są wyziębieni
emocjonalnie, a tacy są najczęściej gwałciciele i przemocowcy, ta
oziębłość bierze się z ucieczki od własnej osoby na rzecz dogmatyzmu,
czyli on dogmatyzm traktuje jako rzeczywistość i wypiera wszystkie
cechy ludzkie w sobie, tym samym nie ma kontaktu z drugą osobą, więzi
emocjonalnej. Moim zdaniem do KK chodzą tylko źli i zaburzeni ludzie,
bo ta wiara jest satysfakcjonująca dla ich przestępczej osobowości.
Zresztą mają bardzo chorego Boga, więc jeśli jest wzorem taki Bóg to
nie jest to dziwne że dokonali i dokonują tylko mordów, gwałtów i
prześladowań.

 Bóg Starego Testamentu to chyba jeden z najmniej
sympatycznych bohaterów literackich: zawistny (i dumny z tego),
małostkowy i niesprawiedliwy typ, z manią na punkcie kontrolowania
innych i niezdolny do wybaczania, mściwy i żądny krwi zwolennik
czystek etnicznych, mizogin, homofob i rasista, dzieciobójca o
skłonnościach ludobójczych
(oraz morderca własnych dzieci przy
okazji), nieznośny megaloman,kapryśny i złośliwy tyran. Ci z nas,
którzy od najwcześniejszego dzieciństwa się z nim stykają, nie
dostrzegają tego horroru. Dopiero błogosławiona niewiedza stwarza
odpowiednią perspektywę.
Syn Winstona Churchilla, Randolph,jakoś zdołał przetrwać bez
znajomości Pisma aż do czasów wojny, a dokładnie
do chwili, gdy jego brat i Evelyn Waugh (którzy najwyraźniej chcieli
spokojnie pogadać) namówili go na szczególny zakład

    - na pewno nie
zdoła przeczytać całej Biblii przez jedną noc! "Rezultat, niestety,nie
był taki, jak oczekiwaliśmy.Randolph nigdy wcześniej nie czytał ani
kawałka Biblii i teraz lektura podekscytowała go niepomiernie. Co
chwila odczytywał nam na głos jakiś fragment z komentarzem:<<Idę o
zakład, że nie wiedzieliście, że to z Biblii>> albo z rechotem
przekładał kolejną kartkę, mamrocząc pod nosem: <<  Boże, ależ z tego
Boga kawał sukinsyna>>". Thomas Jefferson - bez wątpienia bardziej
oczytany - miał podobne
odczucia: "Bóg Mojżesza to istota o strasznym
charakterze - okrutna, mściwa,kapryśna i niesprawiedliwa".
MONOTEIZM
Wielkim - i nienazwanym - złem, jakie tkwi w centrum naszej kultury,
jest monoteizm. Z wywodzącego się z barbarzyńskiej Epoki Brązu tekstu
znanego jako Stary Testament wyłoniły się antyludzkie religie:
judaizm, chrześcijaństwo i islam. To religie boga mieszkającego w
niebie. To religie w dosłownym sensie patriarchalne - Bóg jako
Wszechmocny Ojciec. Za sprawą tego Boga i jego ziemskich męskich
delegatów od dwóch tysięcy lat kobiety w tych krajach muszą znosić
życie w pogardzie.

Najstarszą z trzech religii Abrahama (i przy okazji bezdyskusyjnym
przodkiem dwóch pozostałych)jest judaizm, który pierwotnie był
lokalnym plemiennym kultem wyjątkowo antypatycznego bóstwa cierpiącego
na chorobliwą wręcz obsesję na tle restrykcji seksualnych. Ten
otoczony smrodem palonego mięsa zwierząt ofiarnych Bóg był
przeświadczony o własnej wyższości nad rywalizującymi z nim innymi
bogami, podobnie jak o wyjątkowości wybranego przez siebie plemienia
pustynnych nomadów. Później,w czasie, gdy Palestyna znajdowała się pod
rzymską okupacją, Paweł z Tarsu utworzył sektę chrześcijan - już nie
tak bezlitośnie monoteistyczną i bardziej otwartą na Żydów z całego
świata. Jeszcze kilka stuleci później Mahomet i jego zwolennicy
powrócili do bezkompromisowego monoteizmu właściwego dla pierwotnego
judaizmu, odrzucili jednak jego ekskluzywność. Islam oparty został na
zupełnie nowej świętej księdze znanej jako Koran (Al Qur'an), która
szerzeniu wiary dodała potężną ideologię militarnego
podboju. Zresztą również chrześcijaństwo rozprzestrzeniane było za
pomocą miecza, dzierżonego najpierw przez rzymskie dłonie(od czasu,
gdy cesarz Konstantyn z ekscentrycznego kultu uczynił je oficjalną
religią państwową), potem przez krzyżowców, a wreszcie konkwistadorów
oraz innych europejskich najeźdźców i kolonizatorów z misjonarskim
zacięciem.

Data: 2011-03-05 14:53:58
Autor: JanKo

JanKo napisał:

[...]

Opowiedz, proszę! Opowiedz!

JanKo

Data: 2011-03-05 15:34:22
Autor: pluton
"bo kobiety są grzeszne i trzeba je za to ukarać"

> Wiesz jakie fajne rzeczy można robić używając krucyfiksu?

Opowiedz, proszę! Opowiedz!

Krucyfiksem znakomicie sie napierdala wrogow po grzbietach.
Prawie tak samo dobrze, jak trupkiem.

Nullification

Data: 2011-03-06 06:35:44
Autor: sofu

JanKo napisał:

[...]

A czy na ofiare dajesz forse?
Bo to najważniejsze jest!

sofu

"bo kobiety są grzeszne i trzeba je za to ukarać"