bo mnie zaraz szlak trafi

Data: 2009-11-17 11:02:19
Autor: zico
bo mnie zaraz szlak trafi
sam nie wiem co jest lepsze, pozwolic w desperacji objac to wszystko Lubanskiemu (na nowego trenera) czy poslac na trybuny Kokoszke .
Jeszcze prawie wczoraj Leo zdecydowal sie pomijac Bialkowskiego i nie wyszlo mu to. A ten cały Obraniak posyłając piłke w trybuny do Kokoszki nie bedzie grozny, chociaż to urozmaicone zagranie. Wolałbym jakby to bylo tak ,ze każdy wychodzi wolny na pozycje do podania niz każdy biega za piłką...

Data: 2009-11-17 11:30:18
Autor: nambe łan
bo mnie zaraz szlak trafi
Franciu chciał sie wyluzowac , a tu przegrana. ale moze sobie teraz kupic sparingpartnera  Haiti

--

bo mnie zaraz szlak trafi