"bo to są dwie różne partie"

Data: 2010-07-15 19:43:30
Autor: Grzegorz Z.
"bo to są dwie różne partie"
Chyba jednak przeproszę kałtenka i przyznam jej rację - że jest kobietą:

http://www.youtube.com/watch?v=hQWJQA4O23c

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:34:04
Autor: mkałrwan jest debilem
"bo to są dwie różne partie"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Chyba jednak przeproszę kałtenka i przyznam jej rację - że jest kobietą:

http://www.youtube.com/watch?v=hQWJQA4O23c

Kretynka, ręce opadają.

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-16 13:46:37
Autor: Grzegorz Z.
"bo to są dwie różne partie"
Żydzie mkarwan, nie zmieniajcie tematów nie swoich wątków!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

"bo to są dwie różne partie"