body / ciało

Data: 2015-03-19 09:54:49
Autor: pawell32
body / ciało
Witam wszystkich.

przeczytałem niedawno, że to najlepsza rola Janusza Gajosa.
hmmm, ja uważam, że najwięcej zależy od reżysera.
dla mnie osobiście Szumowska jest b. "cienkim" reżyserem.
film ogĂłlnie zieje nudÄ…. jest monotonny, a rola Gajosa (a b. go cenie)
jest przeciętna, jak cały film z resztą.

Data: 2015-03-20 09:25:49
Autor: Heraklit
body / ciało
Był sobie taki dzień: 19 marzec (czwartek), gdy o godzinie 9:54
*pawell32* naskrobał(a):

przeczytałem niedawno, że to najlepsza rola Janusza Gajosa.
hmmm, ja uważam, że najwięcej zależy od reżysera.
dla mnie osobi¶cie Szumowska jest b. "cienkim" reżyserem.
film ogólnie zieje nud±. jest monotonny, a rola Gajosa (a b. go cenie)
jest przeciętna, jak cały film z reszt±.

A mnie się bardzo podobała prostotę przekazu, bez udziwnień i narzucania
jedynej wła¶ciwej interpretacji. Najpiękniejsze w tym filmie jest to, że
bohaterami s± przeciętni ludzie w przeciętnych domach, a nie super
postacie o różnych "cudownych" mocach i z IQ poza skal±.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2015-03-20 09:17:23

body / ciało