body / ciało

Data: 2015-03-20 09:25:49
Autor: Heraklit
body / ciało
Był sobie taki dzień: 19 marzec (czwartek), gdy o godzinie 9:54
*pawell32* naskrobał(a):

przeczytałem niedawno, że to najlepsza rola Janusza Gajosa.
hmmm, ja uważam, że najwięcej zależy od reżysera.
dla mnie osobi¶cie Szumowska jest b. "cienkim" reżyserem.
film ogólnie zieje nud±. jest monotonny, a rola Gajosa (a b. go cenie)
jest przeciętna, jak cały film z reszt±.

A mnie się bardzo podobała prostotę przekazu, bez udziwnień i narzucania
jedynej wła¶ciwej interpretacji. Najpiękniejsze w tym filmie jest to, że
bohaterami s± przeciętni ludzie w przeciętnych domach, a nie super
postacie o różnych "cudownych" mocach i z IQ poza skal±.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2015-03-20 09:17:23

body / ciało