bóg g³upoty

Data: 2012-11-09 19:02:20
Autor: Grzegorz Z.
bóg g³upoty
"Rzeź" Polańskiego oglądaliście? Jak tak, to wiecie o co się w filmie
rozchodzi, jak nie, to już objaśniam. Mianowicie, rodzice dwóch chłopców
spotykają się w celu wyjaśnienia sobie, czemu ich latorośle pobiły się w
parku. I robi się z tego spektakularna awantura dotycząca paru różnych
tematów. To tak w wielkim skrócie. Sam film jest adaptacją sztuki
francuskiej pisarki irańskiego pochodzenia, Yasmine Rezy. Sztuka nosi tytuł
"Bóg Mordu" i ostatnio w całej Warszawie wiszą afisze teatru "6. Piętro", w
którym akurat jest grana.

Dziś natomiast zobaczyłem coś, na co szlag jasny a podkręcony mnie trafił.
Mianowicie, w okolicy siedziby EVIL INC., tfu, Episkopatu Polski, jakiÅ›
tępy moher napaćkał czarnym szprejem "STOP BLUŹNIERSTWU" na rzeczonym
afiszu. Co zastanawiające, akurat na tym z obliczem jakże patriotycznego,
katolickiego, polskiego i radiomaryjnego aktora Cezarego P., co to trzy
żony miał i kochanek też trochę. Skąd wiem, że tępy moher? Ponieważ jeżeli
w tamtej okolicy ktoś "ochotniczo" paćka po billboardach czarnym szprejem,
to zawsze po takich, które wyrażają głęboką niezgodę na robienie z kraju
Klerykowa – np. plakatach wyborczych Janusza Palikota. Żadnych innych.
Oburza się tępactwo na tytuł, nie wiedząc o czym sztuka jest.

No kurwa.

BÅ‚agam, niech ci kretyni nie poprzestanÄ… na jednym afiszu. Niech idÄ…,
szeroką ławą, z biskupami i posłami, trąbić w swoich mediach, pisać
interpelacje, zdzierać afisze, linczować aktorów, w cholerę, nawet spalić
teatr, bo i tak ten znajduje się w Pałacu Kultury i Nauki imienia Józefa
Wissarionowicza Stalina. Chcą się kompromitować swoją głupotą, proszę
bardzo. Nie będę im przeszkadzał w ich praktykach religijnych, czyli biciu
czołem przed nieśmiertelnym i wszechmocnym bogiem głupoty. Niech nawet
ukradną hasło inteligentniejszym od nich i krzyczą "Niech nas zobaczą", bo
przecież TU JEST POLSKA, odwieczna ojczyzna boga głupoty.

Tylko niech się potem nie dziwią, kiedy wszyscy się od nich odwrócą, bo
dostrzegą prawdziwą naturę boga głupoty i wyrzekną się go.

http://blogi.newsweek.pl/Tekst/spoleczenstwo/653485,bog-glupoty.html

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-11-09 20:07:56
Autor: mkarwan
bóg głupoty
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k7jgdn$479$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl