bójka kierowcy puszki z motocyklistą - kto miał rację? (wideo)

Data: 2011-09-26 22:22:53
Autor: Arni
bójka kierowcy puszki z motocyklistą - kto miał rację? (wideo)
kamil_pl pisze:
http://www.liveleak.com/view?i=611_1317049590

Dość ciekawa sytuacja...

nie widac co sie działo wczesniej a musiało sie dziac. Za plecami kamery

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-09-26 22:25:03
Autor: kamil_pl

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:j5qmtf$nh2$1inews.gazeta.pl...
kamil_pl pisze:
http://www.liveleak.com/view?i=611_1317049590

Dość ciekawa sytuacja...

nie widac co sie działo wczesniej a musiało sie dziac. Za plecami kamery

Hmm zgaduje... kierowca auta nie byl zadowolony ze sposobu wyprzedzania go przez motocykl...? Ciekawe...

Data: 2011-09-26 20:32:19
Autor: masti
bójka (wideo)
Dnia pięknego Mon, 26 Sep 2011 22:25:03 +0200 osobnik zwany kamil_pl
wystukał:

UÂżytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
kamil_pl pisze:
http://www.liveleak.com/view?i=611_1317049590

DoœÌ ciekawa sytuacja...

nie widac co sie dziaÂło wczesniej a musiaÂło sie dziac. Za plecami
kamery

Hmm zgaduje... kierowca auta nie byl zadowolony ze sposobu wyprzedzania
go przez motocykl...? Ciekawe...

numery totka teĹź przewidujesz?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-26 22:55:54
Autor: kamil_pl
bójka kierowcy puszki z motocyklist? - kto mia3 racje? (wideo)

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:j5qngj$4vi$1news.onet.pl...

numery totka też przewidujesz?

Dla Ciebie wszystko.

bójka kierowcy puszki z motocyklistą - kto miał rację? (wideo)