bol kolana a wysokosc siodelka

Data: 2009-09-18 16:57:24
Autor: Cezex
bol kolana a wysokosc siodelka
KuFeL pisze:
miejscu. Dopiero po obnizeniu siodelka o rzeczone 2 cm bol troche ustapil. czy to ma az taki wplyw na obciazenie stawow?

Polecam poniższy artykuł, wiedza w pigułce, ja dzięki niej zniwelowałem ból pod kolanem.

http://www.pro-cycling.org/index.php?kategoria=teksty&pokaz=1&artykul=378

--
Cezex

Data: 2009-09-19 08:12:05
Autor: PeJot
Cezex pisze:

http://www.pro-cycling.org/index.php?kategoria=teksty&pokaz=1&artykul=378

Coś mi nie pasuje z tym skróceniem korb o 2.5 cm. Inna sprawa że wybór korb o długościach różnych od 170 czy 175 jest żaden.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-19 11:38:07
Autor: Wojtek
PeJot pisze:
Cezex pisze:

http://www.pro-cycling.org/index.php?kategoria=teksty&pokaz=1&artykul=378

Coś mi nie pasuje z tym skróceniem korb o 2.5 cm. Inna sprawa że wybór korb o długościach różnych od 170 czy 175 jest żaden.

XTR jest na ten przykład co 2.5

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-09-19 04:06:17
Autor: jpogoda
On 19 Wrz, 11:38, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
> Coś mi nie pasuje z tym skróceniem korb o 2.5 cm. Inna sprawa że wybór
> korb o długościach różnych od 170 czy 175 jest żaden.

XTR jest na ten przykład co 2.5

Tyle że co 2,5mm a nie co 2,5cm :-)

Pzdr,

--
Jarek Pogoda

Data: 2009-09-19 11:50:56
Autor: Wojtek
Cezex pisze:
KuFeL pisze:
[...]

Niby wszystko pięknie ale... nie do końca!!!

Jeżeli stawia się taką diagnozę:
- zbyt nisko ustawione siodełko lub zbyt wysunięte w przód

i dalej daje się taką radę:
- podniesienie siodełka lub cofnięcie

To dobrze byłoby dodać KRYTERIA OCENY stanu rzeczy! Bez nich to takie ogólne biadolenie...