bol sciegnien a wysokosc siodelka/ustawienie blokow

Data: 2009-09-17 15:51:34
Autor: dziki
bol sciegnien a wysokosc siodelka/ustawienie blokow
Użytkownik "Piotr Biernawski" <piotr@biernawski.com> napisał w wiadomości news:h8tb0l$5f7$1inews.gazeta.pl...

moze wroc do poprzedniej pozycji siodlo/ bloki, a eksperymentuj sobie po Istebnej osobno z kazdym elementem. W Istebnej nie polecam tez jechac za twardo, bo moze sie okazac, ze w polowie maratonu bedziesz juz ujechany; jest sporo sztywnych podjazdow.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-17 17:46:39
Autor: Piotr Biernawski

Użytkownik "dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> napisał w wiadomości news:h8tes5$a7$1news.dialog.net.pl...

moze wroc do poprzedniej pozycji siodlo/ bloki, a eksperymentuj sobie po Istebnej osobno z kazdym elementem.

no tego sie obawiam wlasnie ze trzeba bedzie jeszcze sporo poeksperymentowac :s

W Istebnej nie polecam tez jechac za twardo, bo moze sie okazac, ze w polowie maratonu bedziesz juz ujechany; jest sporo sztywnych podjazdow.

w gluszycy tez bylo, jechalem twardo, podjechalem wszystko i zrobilem wynik zycia (11 miejsce w kategorii) ;)
a tak powaznie to podjazdow sie nie boje bo akurat ten aspekt mam, ze tak powiem - wytrenowany ;p - gorce mam pod nosem, bardziej sie boje interwalow, szybkich plaskich kawalkow etc.

pozdr
piotrek

bol sciegnien a wysokosc siodelka/ustawienie blokow