"bolek"

Data: 2010-03-27 14:48:14
Autor: Grzegorz Z.
"bolek"
Jakby ktoś był ciekawy...

http://nasza-klasa.pl/profile/5872916

http://www.staff.amu.edu.pl/~lacina/

Data: 2010-03-27 07:57:03
Autor: Woland
"bolek"
Grzegorz Z. napisał(a):

http://www.staff.amu.edu.pl/~lacina/

To ten prostak jest dr hab. językoznawstwa?.. Nazwisko jego przodkom
nadali chyba od notorycznego nadużywania łaciny podwórkowej...

Data: 2010-03-27 14:56:45
Autor: bolek
"bolek"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2ex3fgmk4q30.16v0suxetl95y$.dlg40tude.net...
Jakby ktoś był ciekawy...

http://nasza-klasa.pl/profile/5872916

http://www.staff.amu.edu.pl/~lacina/

Nie kojarzę gwiazdo dawida.

Data: 2010-03-27 14:58:04
Autor: Grzegorz Z.
"bolek"
Dnia Sat, 27 Mar 2010 14:56:45 +0100, bolek napisał(a):

[...]

Nie ważne co ty kojarzysz.

Data: 2010-03-27 15:02:15
Autor: u2
"bolek"
W dniu 2010-03-27 14:58, Grzegorz Z. pisze:

Jakby ktoś był ciekawy...

http://nasza-klasa.pl/profile/5872916

http://www.staff.amu.edu.pl/~lacina/

Nie kojarzę gwiazdo dawida.

Nie ważne co ty kojarzysz.

Co, zazdrościsz znajomości języka arabskiego ? Jankesi pilnie poszukują
znawców tego języka :)

Data: 2010-03-27 15:00:42
Autor: Piotr
"bolek"
Dnia Sat, 27 Mar 2010 14:48:14 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Jakby ktoś był ciekawy...

Cuś wyszpiegowałeś i uprzejmie donosisz...
To wstrętne jest zgrzesiu.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-03-27 15:08:03
Autor: u2
"bolek"
W dniu 2010-03-27 15:00, Piotr pisze:
Cuś wyszpiegowałeś i uprzejmie donosisz...
To wstrętne jest zgrzesiu.

Stare esbeckie nawyki dają o sobie znać w sieci :)))

Data: 2010-03-27 15:12:30
Autor: Piotr
"bolek"
Dnia Sat, 27 Mar 2010 15:08:03 +0100, u2 napisał(a):

Cuś wyszpiegowałeś i uprzejmie donosisz...
To wstrętne jest zgrzesiu.

Stare esbeckie nawyki dają o sobie znać w sieci :)))

Jakie by nie były, to podlectwo jest, luksusowe.
Piotr

Data: 2010-03-27 15:33:57
Autor: u2
"bolek"
W dniu 2010-03-27 15:12, Piotr pisze:
[...]

Esbuce już takie są :)

Data: 2010-03-27 15:37:00
Autor: Grzegorz Z.
"bolek"
Dnia Sat, 27 Mar 2010 15:00:42 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Sat, 27 Mar 2010 14:48:14 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Jakby ktoś był ciekawy...

Cuś wyszpiegowałeś i uprzejmie donosisz...
To wstrętne jest zgrzesiu.

To stara wyga usenetowa z UAM - "ojciec-założyciel" p.s.r.

Parę lat temu wespół z paroma lewicowymi aktywistami skompromitowałem go do
tego stopnia że teraz co i rusz zmienia nicki zamiast przyznać się do
jakiegoś tam błędu sprzed lat. Niektórzy tak mają. Pod tym względem nawet
mkarwana przewyższa.

Data: 2010-03-27 16:16:05
Autor: u2
"bolek"
W dniu 2010-03-27 15:37, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Znowu ściemaniasz. Gdybyś był uczciwy, a nie zwykły esbuc, to nie
podpisywałbyś się Grzegorz Z. :]

Data: 2010-03-27 16:35:12
Autor: Grzegorz Z.
"bolek"
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:16:05 +0100, u2 napisał(a):

[...]

A ciebie to zestrzelili nad Uralem?

Data: 2010-03-27 16:50:45
Autor: u2
"bolek"
W dniu 2010-03-27 16:35, Grzegorz Z. pisze:

Znowu ściemaniasz. Gdybyś był uczciwy, a nie zwykły esbuc, to nie
podpisywałbyś się Grzegorz Z. :]

A ciebie to zestrzelili nad Uralem?

Gdyby zestrzelili to bym tutaj nie pisał. A mój nick jest wieloznaczny.

Z drugiej strony jesteś nieortodoksyjnym mośkiem, bo pisujesz w Szabas :)

Data: 2010-03-27 20:56:01
Autor: Grzegorz Z.
"bolek"
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:50:45 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Jasne. Ale to tamten jakby nie patrzeć był szpion a nie ja. Poza tym przeżył zestrzelenie. Mało znasz historię swojego wieloznacznego
nicka.

Z drugiej strony jesteś nieortodoksyjnym mośkiem, bo pisujesz w Szabas :)

A co mnie wasze biblijne święta obchodzą?

Pracuję 7 dni w tygodniu.

Data: 2010-03-27 19:01:58
Autor: heÂŽsk
"bolek"
On Sat, 27 Mar 2010 14:48:14 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Jakby ktoś był ciekawy...

http://nasza-klasa.pl/profile/5872916

http://www.staff.amu.edu.pl/~lacina/

 pochwal sie linkiem do swojej facjaty, cieniasie...

--

 HeSk

"bolek"