bolek zawiedziony po...kawecki, pietrzykowski...zadzwoncie gdzie trzeba, zeby go do porzadku przywolali

Data: 2009-03-26 05:54:19
Autor: Mariusz Merta
bolek zawiedziony po...kawecki, pietrzykowski...zadzwoncie gdzie trzeba, zeby go do porzadku przywolali
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lech-Walesa-dla-WP-jestem-zawiedziony-Platforma,wid,10979710,felieton.html
j.w.
pewnikiem prowdzacy walka...zaspal dzisiaj stad to wystapienie...
ale qrka wodna, znowu spicie chlopaki i ja za was musze pastowac...

Mariusz Merta

Data: 2009-03-26 14:17:40
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Mar 2009 05:54:19 -0700 (PDT), Mariusz Merta napisał(a):

pewnikiem prowdzacy walka...zaspal dzisiaj stad to wystapienie...
ale qrka wodna, znowu spicie chlopaki i ja za was musze pastowac...

Waliza powiedział o czym¶, co wszyscy widz±, poza pożyteczna idioteri±
i sługusami. Poprostu, jak to on, mówi co wie.
pzdr
Piotr

bolek zawiedziony po...kawecki, pietrzykowski...zadzwoncie gdzie trzeba, zeby go do porzadku przywolali