bomber mx pro 100 mm-warto?

Data: 2009-04-29 09:42:46
Autor: Zwolay
bomber mx pro 100 mm-warto?
bo tak sie wlasnie zastanawiam...koszt 800 zl (nowka ze sklepu),styl
jazdy spokojny (lesne drozki itp plus grki od czasu dop czasu ale bez
extremow typu DH). co myslicie?czy moze za te cene znajde cos lepszego?
dzieki za opinie!

Data: 2009-04-30 00:20:00
Autor: zwolay
bomber mx pro 100 mm-warto?
wczoraj moje posty jakos nie chcialy wchodzic na grupe-myslalem ze to
moja wina i wyslalem w sumie 3 wiadomosci tej samej tresci-
przepraszam
i o ew odpowiedzi prosze w tym watku:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/6c9220cbec91a5d2?hl=pl#

Data: 2009-04-30 00:23:17
Autor: Korban
bomber mx pro 100 mm-warto?
On 30 Kwi, 09:20, zwo...@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Mam mx pro z lock outem. Jak dla mnie działa bardzo dobrze, parę razy
był w górach i brał udział w szybkich zjazdach :). Żadnych problemów,
dobry wideł :).

Mirek

Data: 2009-04-30 12:28:16
Autor: Wojtas
bomber mx pro 100 mm-warto?
Korban pisze:

Mam mx pro z lock outem. Jak dla mnie działa bardzo dobrze, parę razy
był w górach i brał udział w szybkich zjazdach :). Żadnych problemów,
dobry wideł :).

Tak z ciekawo¶ci bo instrukcja milczy i strony sklepów też - ten amorek posiada dodatkowo asystę powietrzn± czy też jest tyko sprężyna w jednej goleni?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-04-30 03:32:57
Autor: Korban
bomber mx pro 100 mm-warto?
On 30 Kwi, 12:28, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
Korban pisze:

> [...]

Tak z ciekawo¶ci bo instrukcja milczy i strony sklepów też - ten amorek
posiada dodatkowo asystę powietrzn± czy też jest tyko sprężyna w jednej

Napisałem już w innym po¶cie :) - tak ma asystę powietrzn± w prawej
goleni.

Mirek

Data: 2009-04-30 19:58:05
Autor: nemo
bomber mx pro 100 mm-warto?
Zwolay pisze:
bo tak sie wlasnie zastanawiam...koszt 800 zl (nowka ze sklepu),styl
jazdy spokojny

Warto, warto. Bardzo porządne ustrojstwo. Bezawaryjny, mocny, dobrze działa. Nie wymaga specjalnej troski. A styl jazdy może być nie tylko spokojny. Lekko wariackie MTB w górach też znosi świetnie ;) Na ścieżkach i leśnych duktach pełnego potencjału nie pokaże, ale to do pierwszej szybszej pogoni po jakichś korzeniach i wybojach - wtedy zobaczysz na co go stać :)

pozdrawiam,
nemo

--
Cats are smarter than dogs.