bomber mx pro 100 mm-warto?

Data: 2009-04-30 00:20:00
Autor: zwolay
bomber mx pro 100 mm-warto?
wczoraj moje posty jakos nie chcialy wchodzic na grupe-myslalem ze to
moja wina i wyslalem w sumie 3 wiadomosci tej samej tresci-
przepraszam
i o ew odpowiedzi prosze w tym watku:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/6c9220cbec91a5d2?hl=pl#

Data: 2009-04-30 00:23:17
Autor: Korban
bomber mx pro 100 mm-warto?
On 30 Kwi, 09:20, zwo...@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Mam mx pro z lock outem. Jak dla mnie działa bardzo dobrze, parę razy
był w górach i brał udział w szybkich zjazdach :). Żadnych problemów,
dobry wideł :).

Mirek

Data: 2009-04-30 12:28:16
Autor: Wojtas
bomber mx pro 100 mm-warto?
Korban pisze:

Mam mx pro z lock outem. Jak dla mnie działa bardzo dobrze, parę razy
był w górach i brał udział w szybkich zjazdach :). Żadnych problemów,
dobry wideł :).

Tak z ciekawości bo instrukcja milczy i strony sklepów też - ten amorek posiada dodatkowo asystę powietrzną czy też jest tyko sprężyna w jednej goleni?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-04-30 03:32:57
Autor: Korban
bomber mx pro 100 mm-warto?
On 30 Kwi, 12:28, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
Korban pisze:

> [...]

Tak z ciekawości bo instrukcja milczy i strony sklepów też - ten amorek
posiada dodatkowo asystę powietrzną czy też jest tyko sprężyna w jednej

Napisałem już w innym poście :) - tak ma asystę powietrzną w prawej
goleni.

Mirek