bootCD => bootUSB

Data: 2010-10-21 09:01:43
Autor: jeo stancey
bootCD => bootUSB
Jak przekopiować butowalną (instalacyjną) płytę CD na USB - tak żeby
też był butowalny i zachowywał się dokładnie tak jak ta płyta CD?
Czy jest jakaś metoda systemowa
lub jakieś programiki konwertujące (najlepiej freeware)?

Data: 2010-10-21 18:20:43
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
bootCD => bootUSB
Dnia 2010-10-21, o godz. 09:01:43
jeo stancey <jeostancey@gmail.com> napisał(a):

[...]

Kilka dni temu napisałem Ci już z podaniem strony: Unetbootin.

Zdrówko

Data: 2010-10-21 15:52:53
Autor: jeo stancey
bootCD => bootUSB
On 21 Paź, 17:20, Maciek "Babcia" Dobosz <bab...@jewish.org.pl> wrote:
Kilka dni temu napisałem Ci już z podaniem strony: Unetbootin.

Owszem, sprawdziłem już i dziękuję - lecz jest on tylko do iso
linuksowych, jak np. SysResueCD

Data: 2010-10-24 15:00:11
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
bootCD => bootUSB
Dnia 2010-10-21, o godz. 15:52:53
> [...]

> Kilka dni temu napisałem Ci już z podaniem strony: Unetbootin.

Owszem, sprawdziłem już i dziękuję - lecz jest on tylko do iso

Herezje prawisz. Autorzy twierdzą coś całkiem innego:

UNetbootin can create a bootable Live USB drive, or it can make a
"frugal install" on your local hard disk if you don't have a USB drive.
It loads distributions either by downloading a ISO (CD image) files for
you, or by using an ISO file you've already downloaded."

Zwracam uwagę na "or by using an ISO file you've already downloaded". A
czy "downloaded" czy sam ISO przygotujesz - np. integrując sterowniki
do kontrolera dysku SATA za pomocą nLite http://www.nliteos.com/ - to
już zasadniczo żadna różnica. Zdrówko

Data: 2010-10-21 18:58:49
Autor: Tomasz Jasiński
bootCD => bootUSB
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 Oct 2010 09:01:43 -0700 (PDT)  doszła do mnie wiadomość
<5173bd6e-e51f-404f-9673-718ba316a341@n26g2000yqh.googlegroups.com>  od jeo stancey <jeostancey@gmail.com>  :

U mnie sprawdza się
http://ftp.heanet.ie/disk1/sourceforge/u/project/u3/u3-tool/u3-tool/0.3/
w połączeniu z pendriver U3 (Sandisk).

Data: 2010-10-29 17:46:24
Autor: Przemek
bootCD => bootUSB
Tomasz Jasiński nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
U mnie sprawdza się

u mnie:
http://wintoflash.com/
Przem

Data: 2010-11-06 17:50:05
Autor: Tomasz Jasiński
bootCD => bootUSB
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 29 Oct 2010 17:46:24 +0200  doszła do mnie wiadomość  <iaeq8h$mbb$1@inews.gazeta.pl>  od "Przemek" <raz@onet.pl>  :
Tomasz Jasiński nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
U mnie sprawdza się

u mnie:
http://wintoflash.com/
Przem

Natrafiłem na ciekawostkę:
http://www.i-odd.com/english/product/iodd2501.php

Data: 2010-11-08 12:19:32
Autor: Przemek
bootCD => bootUSB
Tomasz Jasiński nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Natrafiłem na ciekawostkę:
http://www.i-odd.com/english/product/iodd2501.php

Hm... Ciekawy jestem jak działa z AHCI. Póki co nie udąło mi się znaleźć żadnego USB boota, który z ISO butuje ORAZ pozwala na odpalenie systemu w którym jest SATA z AHCI, tak, zeby ten dysk był widoczny, wywala się z 0x0000007b. Nagrany obraz na normalną płytke działa.
Przem

Data: 2010-11-08 14:19:18
Autor: Tomasz Jasiński
bootCD => bootUSB
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 8 Nov 2010 12:19:32 +0100  doszła do mnie wiadomość  <ib8mic$3ee$1@news.onet.pl>  od "Przemek" <raz@onet.pl>  :
[...]

Dam znać, za jakiś czas dostanę go do testów.
Ciekawe rzeczy znalazłem u nich w FAQ:

"iodd can have 4 individual virtual disc (virtual HDD, Virtual FDD,
Virtual removable device) inside, and user can install any of OS
there.
If you boot with one of these OS in CMOS bios, then you can use it as
your own platform."

Przem

Data: 2010-11-09 20:15:57
Autor: Przemek
bootCD => bootUSB
Tomasz Jasiński nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Dam znać, za jakiś czas dostanę go do testów.
Ciekawe rzeczy znalazłem u nich w FAQ:

Odpowiedz plis w tym wątku :)
Przem

Data: 2010-10-24 22:03:32
Autor: Kamikazee
bootCD => bootUSB
W dniu 2010-10-21 18:01, jeo stancey pisze:
[...]

np.
http://www.sarducd.it/

bootCD => bootUSB