bootCD => bootUSB

Data: 2010-10-21 18:20:43
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
bootCD => bootUSB
Dnia 2010-10-21, o godz. 09:01:43
jeo stancey <jeostancey@gmail.com> napisał(a):

Jak przekopiować butowalną (instalacyjną) płytę CD na USB - tak żeby
też był butowalny i zachowywał się dokładnie tak jak ta płyta CD?
Czy jest jakaś metoda systemowa
lub jakieś programiki konwertujące (najlepiej freeware)?

Kilka dni temu napisałem Ci już z podaniem strony: Unetbootin.

Zdrówko

Data: 2010-10-21 15:52:53
Autor: jeo stancey
bootCD => bootUSB
On 21 Paź, 17:20, Maciek "Babcia" Dobosz <bab...@jewish.org.pl> wrote:
Kilka dni temu napisałem Ci już z podaniem strony: Unetbootin.

Owszem, sprawdziłem już i dziękuję - lecz jest on tylko do iso
linuksowych, jak np. SysResueCD

Data: 2010-10-24 15:00:11
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
bootCD => bootUSB
Dnia 2010-10-21, o godz. 15:52:53
> [...]

> Kilka dni temu napisałem Ci już z podaniem strony: Unetbootin.

Owszem, sprawdziłem już i dziękuję - lecz jest on tylko do iso

Herezje prawisz. Autorzy twierdzą coś całkiem innego:

UNetbootin can create a bootable Live USB drive, or it can make a
"frugal install" on your local hard disk if you don't have a USB drive.
It loads distributions either by downloading a ISO (CD image) files for
you, or by using an ISO file you've already downloaded."

Zwracam uwagę na "or by using an ISO file you've already downloaded". A
czy "downloaded" czy sam ISO przygotujesz - np. integrując sterowniki
do kontrolera dysku SATA za pomocą nLite http://www.nliteos.com/ - to
już zasadniczo żadna różnica. Zdrówko

bootCD => bootUSB