bootowani

Data: 2012-10-24 12:52:54
Autor: diwajs
bootowani
Witam
Coś złego stało mi się z kompem. Mianowicie ni z tego ni z owego stracił możliwośc bootowania z napędu DVD. Ustawiony w BIOS-ie jako pierwszy napęd bootujący DVD sobie radośnie pomruguje LED-em, po czym start i tak następuje z HD. Napęd w systemie działa prawidłowo czyta i zapisuje zarówno CD jak i DVD. A przecież instalowałem zarówno win XP jak i SUSE 11 korzystając z opcji bootowania DVD. Może ktoś się spotkał już z takim zjawiskiem. Pomocy, please
pdrw
M.P.

Data: 2012-10-24 14:39:19
Autor: Robson
bootowani
Brak b³yty, niew³a¶ciwa/brudna/podrapana p³yta, brudny/uszkodzony czytnik.

bootowani