bootuje się z dysku zamiast DVD

Data: 2009-04-18 09:59:53
Autor: Jacek Maciejewski
bootuje się z dysku zamiast DVD
Dnia Sat, 18 Apr 2009 08:42:18 +0200, r_ahimsa_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

PS. Płytkę DVD włożyłem prawdłową (32-bit) stroną do napędu i jest ona sprawna. Napęd DVD jest nowy, dopiero podłączyłem, jeszcze nie używałem.

Skoro butuje z hd to znaczy że nie widzi CD. Sprawdź w POST czy ten napęd
optyczny jest w ogóle wykrywany przez bios. Może taśma nie wciśnięta do
końca :) albo nie wetknąłeś molexa zasilania :)
--
Jacek

Data: 2009-04-18 10:01:01
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 18 Apr 2009 09:59:53 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Może taśma nie wciśnięta do
końca :) albo nie wetknąłeś molexa zasilania :)

Albo jakaś kaszana ze zworkologią :)
--
Jacek

Data: 2009-04-18 11:48:03
Autor: r ahimsa m
bootuje się z dysku zamiast DVD
> Może taśma nie wciśnięta do
> końca :) albo nie wetknąłeś molexa zasilania :)

chyba nie, bo płytkę mogę obejrzeć pod Windows

Albo jakaś kaszana ze zworkologią :)

jest slave

--

bootuje się z dysku zamiast DVD