bossa nol3 api

Data: 2010-06-08 09:07:46
Autor: haze
bossa nol3 api
Czyżby do NOLa w bossa dodali możliwość
tworzenia swoich własnych zewnętrznych
systemów poprzez API.

I czy na prawde tyle trzeba było na to czekać ?

starhaze

Data: 2010-06-08 09:57:00
Autor: Mroziu
bossa nol3 api
haze wrote:
Czyżby do NOLa w bossa dodali możliwość
tworzenia swoich własnych zewnętrznych
systemów poprzez API.

Tak.

Mroziu

Data: 2010-06-08 14:57:21
Autor: george
bossa nol3 api
haze wrote:
> Czyżby do NOLa w bossa dodali możliwość
> tworzenia swoich własnych zewnętrznych
> systemów poprzez API.

Tak.

Widział ktos może diagram sekwencji dla socketow dla FIXML ?
Chyba sie pobawię w c#.

george

Data: 2010-06-08 15:52:08
Autor: dejf
bossa nol3 api
W dniu 2010-06-08 14:57, george___@vp.pl pisze:
haze wrote:
[...]

Mi na razie VS 2005 nie chce otworzyc tego bossa tradera, najwyzszy czas na upgrade srodowiska :)
Jest jakies inne biuro, ktore udostepnia API? Chlopaki dali rade.

Data: 2010-06-08 17:37:38
Autor: Mroziu
bossa nol3 api
dejf wrote:

Mi na razie VS 2005 nie chce otworzyc tego bossa tradera, najwyzszy czas na upgrade srodowiska :)

Bo projekt jest w VS2008. Nie ma innego wyjścia ;)

Mroziu

bossa nol3 api