bossa - uwaga!

Data: 2009-08-10 18:01:04
Autor: tomek
bossa - uwaga!
uważajcie na podwójne księgowania na rachunkach futures na bossie. mi zdażyło się to już 2 razy. po mojej interwencji skorygowali, ale trza być czujnym
:-)

Data: 2009-08-10 23:27:18
Autor: Dombrek
bossa - uwaga!

Użytkownik "tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5pg80$2h02$1omega.artcom.pl...
uważajcie na podwójne księgowania na rachunkach futures na bossie. mi zdażyło się to już 2 razy. po mojej interwencji skorygowali, ale trza być czujnym
:-)

Jeśli możesz, opisz co masz konkretnie na myśli, jaka była sytuacja, co jest źle księgowane.
Dombrek

Data: 2009-08-11 00:19:34
Autor: george
bossa - uwaga!

"Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> wrote in message news:h5q3bp$p4i$1news.onet.pl...

[...]

ja też jestem ciekaw co sie stało...
george

Data: 2009-08-11 00:25:55
Autor: Dombrek
bossa - uwaga!
ja też jestem ciekaw co sie stało...
george

Ogólnie DM BOŚ wysyła niepokojące sygnały. Jeden grupowicz miał anulowane i ponownie wstawione zlecenie przez co stracił kolejkę w oczekiwaniu na akcje. Problem zleceń PKC (szczególnie dla FW20) jest już znany i czasem dochodzi do takich absurdów, że system nie dopuszcza do zamknięcia pozycji. A teraz to księgowanie podejrzane..
Dombrek

Data: 2009-08-12 18:39:24
Autor: tomek
bossa - uwaga!

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5q6pm$1fb$1news.onet.pl...
[...]

miałem podwójnie zaksięgowaną dopłatę do depo, poprawili ale niesmak pozostał

Data: 2009-08-17 11:59:25
Autor: michal
bossa - uwaga!

miałem podwójnie zaksięgowaną dopłatę do depo, poprawili ale niesmak pozostał

Witam!
Gwoli wyjaśnienia.
Nie ma mowy o podwójnym księgowaniu. Stany rachunków są poprawne - proszę sprawdzić np. na wyciągu.

Jedyny problem, który występuje to błędne wyświetlanie w historii finansowej - ta sama operacja jest wyświetlana podwójnie.

Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że może być to mylące
dla inwestorów dlatego firma obsługująca system pracuje nad poprawką.
Za trudności przepraszamy.

Michał Wojciechowski

Data: 2009-08-18 11:48:22
Autor: Dombrek
bossa - uwaga!

Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że może być to mylące
dla inwestorów dlatego firma obsługująca system pracuje nad poprawką.
Za trudności przepraszamy.

Michał Wojciechowski

Super, dzięki za wyjaśnienie. Choć nie mamy nic przeciwko zwielokrotnionemu księgowaniu wpłat i pozytywnych Premii-CRR ;)
Pozdrawiam
Dombrek

bossa - uwaga!