bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...

Data: 2011-06-15 20:58:03
Autor: zxzx
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...
<http://www.zlomnik.pl/index.php/2011/06/15/trzyletnia-tata-indica-%E2%80%93-
krolowa-podnosnika/>

masakra, tzymajcie się z daleka

--

Data: 2011-06-15 20:58:53
Autor: zxzx
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...
Data: 2011-06-15 23:06:22
Autor: Michał Gut
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...

lol... moje 15letnie (listopad 1996 produkcja) nie wyglada gorzej od tego:) no moze poza jedna dziura zrobiona przez podnosnik (podnosnik mechanika zmiazdzyl rant, ten zaczal rdzewiec a ja glupi to przykrylem masa bitumiczna przez ignorancje. Obecnie w miejscu zniszczonego dekade temu rantu mam dziurke dluga na 20cm i 0,5cm szerokosci)

Data: 2011-06-15 23:46:32
Autor: scob
W dniu 2011-06-15 23:06, Michał Gut pisze:

[...]

moje 17-letnie wygląda znacznie lepiej - i nie dziwi mnie to, bo wiem co i po co kupowałem, ale....
co za debil kupuje nowy samochód za 30% ceny europejskiego "odpowiednika" i nie pokusi się o zabezpieczenie antykorozyjne spodu..?

Data: 2011-06-16 07:06:26
Autor: WOJO
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...
co za debil kupuje nowy samochód za 30% ceny europejskiego "odpowiednika" i nie pokusi się o zabezpieczenie antykorozyjne spodu..?

W jaki sposób chcesz zabezpieczać wydech ?
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-16 08:45:05
Autor: pavellz
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:itc30o$g38$1news.lublin.pl...
[...]

Można go pomalować farbą do grzejników. ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-15 23:52:08
Autor: Czarek Daniluk
On Jun 16, 8:45 am, "pavellz" <pave...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "WOJO" <so...@address.unknown.hehe> napisa w wiadomo cinews:itc30o$g38$1news.lublin.pl...

> W jaki spos b chcesz zabezpiecza wydech ?
> Pozdrawiam !
> WOJO

Mo na go pomalowa farb do grzejnik w. ;)

Pozdrawiam
Pawe

Można srebrzanką - tylko pytanie po co ??

Pozdrawiam !

PS:
W większości europejskich wynalazków po 3 latach wydech wygląda o
niebo lepiej :) W Mondeo po ponad 4 latach jest ładniejszy niż w tym
Tata, nie ujmując że jak obok takiej parkowałem Golfem 3 z 1998 i jak
popatrzyłem na wykończenie Golfa i na wykończenie tego Tata to Golfu
staremu to nie dorasta do pięt ;)

Data: 2011-06-16 00:09:47
Autor: kkk
On 16 Cze, 08:52, Czarek Daniluk <cza...@cedaniluk.com> wrote:

W większości europejskich wynalazków po 3 latach wydech wygląda o
niebo lepiej :) W Mondeo po ponad 4 latach jest ładniejszy niż w tym

Aj tam mój jest europejski, fabryczny, i po umyciu wygląda jak nowy,
(bez przesady) a idzie mu 12 rok.... - da się. :) W innym aucie
przerdzewiał (mała dziurka) po 17 latach.

Data: 2011-06-16 11:20:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...
Hello Czarek,

Thursday, June 16, 2011, 8:52:08 AM, you wrote:

[...]

W większości europejskich wynalazków po 3 latach wydech wygląda o
niebo lepiej :)

W pierwsze 3 lata mój Lanos przejechał 100 kkm. I część wydechu
nadawała się już do wymiany - chyba dziwne to nie jest?

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-16 11:42:56
Autor: Vlad The Ripper
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...
W pierwsze 3 lata mój Lanos przejechał 100 kkm. I część wydechu
nadawała się już do wymiany - chyba dziwne to nie jest?

Akurat w lanosie ten wydech na pierwszy montaż był bardzo nietrwały. Mój ojciec przejechał znacznie mniej a też po 4 czy 5 latach musiał pierwszą część z plecionką i końcowy tłumik wymieniać. Potem zamienniki jakoś odporniejsze na upływ czasu były.

Data: 2011-06-16 15:12:02
Autor: radekp@konto.pl
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...
Thu, 16 Jun 2011 11:20:05 +0200, w <661863914.20110616112005@pik-net.pl>, RoMan
Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(-a):

W pierwsze 3 lata mój Lanos przejechał 100 kkm. I część wydechu
nadawała się już do wymiany - chyba dziwne to nie jest?

Poszło gwarancyjnie, czy "tłumik wyczerpał swój eksploatacyjny limit"?
Daewoo wypinało się standardowo na tłumik, nawet jeżeli auto miała 2 lata i 1/3
takiego przebiegu.

Data: 2011-06-16 16:49:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...
Hello Radekp,

Thursday, June 16, 2011, 3:12:02 PM, you wrote:

[...]

To było tak dawno temu, że nie pamiętam. Wiem, że jedyne, co mnie
zaskoczyło jako niezrobione na gwarancji, to był mechanizm wycieraczek
- strzelił po 80 kkm. Nastepny padł po ponad 200 kkm.

--
Best regards,

Data: 2011-06-16 11:29:13
Autor: Michał Gut
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...
co za debil kupuje nowy samochód za 30% ceny europejskiego "odpowiednika" i nie pokusi się o zabezpieczenie antykorozyjne spodu..?

ale zobacz ze tam w wiekszosci rdzewieja elementy dokrecane do budy - rama sruby wydech jakies 2 szpilki wystajace z baku(?) wneki(?). zabezpieczenie jest i nawet sie trzyma - pytanie co sie kryje pod zabezpieczeniem ale raczej nic specjalnie przyjemnego.
moje nowsze toczydelko ma lat juz 7 (ale ten czas leci...) i mimo iz spieprzone jest wykonanie przednich nadkoli (brak chlapaczy ktore sa niezbedne w tym aucie) i zrycia blachy kamieniami tak ze nie ma grama farby nie ma tez grama rdzy...

Data: 2011-06-16 08:50:23
Autor: krzyss
W dniu 2011-06-15 22:58,  zxzx pisze:
<http://www.zlomnik.pl/index.php/2011/06/15/trzyletnia-tata-indica-%E2%80%93-
krolowa-podnosnika/>

masakra, tzymajcie się z daleka

He he, to ja ci tylko powiem ze moje 3,5 letnie A3 wcale lepiej pod spodem nie wyglada. A nie bylo klepane. Poprzednie A3 ktore sprzedalem mialo 8 lat i wygladalo znacznie lepiej.

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2011-06-16 10:51:01
Autor: AT
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...

masakra, tzymajcie się z daleka

Może miałes okazję być w egipcie lub indiach, jak nie, albo jak będziesz zwroc uwagę na autoa stare.

nie ma wogole rdzy, bo tam ciągle sucho
widoki starych jezrzacych gratow z idealną blacharką oglądałem z podziwem :)

Data: 2011-06-16 16:37:10
Autor: Agata
bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...
Nie tak dawno temu wklejałam linka z http://www.dodaj-gazu.pl/ gdzie polecali
to auto jako dwuletnie :) Faktycznie mocno zardzewiałe - czy wszystkie
egzemplarze tak mają?

--

bosze, jak 3 latek może rdzewieć ...