boukun....

Data: 2009-07-18 13:04:42
Autor: Tzva Adonai
boukun....
Obydwaj wiemy, że czujesz dyskomfort przebywając w towarzystwie tępych
moherów, a to poniekąd dobrze świadczy o twojej wrażliwości
społecznej... Gdybyś tak jeszcze odrzucił ten archaiczny antysemityzm,
zakorzeniony w katoludowej zabobonnej plebejskiej ciemnocie, to bez
krygowania mógłbym nazwać cię Polakiem XXI wieku - nowoczesnym,
racjonalnie myślącym i twardo stąpającym po ziemi...

Data: 2009-07-18 22:11:59
Autor: boukun
boukun....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:834de18c-ba57-490d-a647-2cf7ccd0a65bc36g2000yqn.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- --
Powoli zaczynam mieć szacunek do rządzących Polską Żydów. Największym nieszczęściem dla Polski są tępe mohery, które same sie o to proszą, żeby ich jebać.

boukun

Data: 2009-07-18 22:18:48
Autor: Tzva Adonai
boukun....
Powoli zaczynam mieć szacunek do rządzących Polską Żydów.

Naucz się szacunku dla wszystkich Żydów...

Data: 2009-07-18 22:51:11
Autor: boukun
boukun....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:12d2.00000182.4a622e28newsgate.onet.pl...
Powoli zaczynam mieć szacunek do rządzących Polską Żydów.

Naucz się szacunku dla wszystkich Żydów...

Do tych z dołów społecznych to ja nigdy nic nie miałem.

boukun

Data: 2009-07-18 22:57:39
Autor: Tzva Adonai
boukun....
Do tych z dołów społecznych to ja nigdy nic nie miałem.

Sam sobie przeczysz.. Ci z dołów społecznych mają nierzadko mentalność polskich
moherów...

Data: 2009-07-18 23:13:36
Autor: boukun
boukun....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:12d2.00000188.4a623743newsgate.onet.pl...
Do tych z dołów społecznych to ja nigdy nic nie miałem.

Sam sobie przeczysz.. Ci z dołów społecznych mają nierzadko mentalność polskich
moherów...

Znaczy jak, do kościoła chodzą i głosują na syjonistów z PiS? Jeśli robią to świadomie, to faktycznie nie są już ofiarami systemu, ale mimo to, są ofiarami.

boukun

Data: 2009-07-19 03:07:49
Autor: HaMMeR
boukun....
boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale jaja!!!:)))

Boukun ty sciero, taki Kupa toba manipuluje jak chce,
ale masz zbyt miedziane czolko, aby to uchwycic!
Stary, lysy, oglupialy ciec!!
Tfu!

Data: 2009-07-19 01:31:52
Autor: Andrzej Kokakolski
boukun....
HaMMeR <tranzac@aster.pl> napisał(a):
boukun wrote:

> Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości

> Do tych z dołów społecznych to ja nigdy nic nie miałem.
>
> boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale jaja!!!:)))

Boukun ty sciero, taki Kupa toba manipuluje jak chce,
ale masz zbyt miedziane czolko, aby to uchwycic!
Stary, lysy, oglupialy ciec!!
Tfu!

Mnie to wyglada na duet w typie "dobry sledczy" (nigdy nie uderzy, nie ubliza i nie grozi, kawa i papierosem poczestuje) i zly. Obydwaj staraja sie generowac na psp antysemityzm, boukun wystepujac w roli sztandarowego wroga Zydow a Tzva prowokujac poprzez opluwanie Polski i Polakow i eksponujac swoje uwielbienie dla wszystkiego co zydowskie.

Taka "wioslarska dwojka".  Ze sternikiem, ma sie rozumiec.

AK

Data: 2009-07-19 21:57:33
Autor: Piotr
boukun....
Dnia Sun, 19 Jul 2009 01:31:52 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

To raczej taki wioślarski ewenement - jedynka ze sternikiem. Wałkun jest do
wioseł, myśli kupa. Piotr

Data: 2009-07-19 11:38:07
Autor: boukun
boukun....

[...]