boukun, 4u

Data: 2014-12-17 17:59:43
Autor: MarkWoydak
boukun, 4u
szczęsliwy chłop http://tinyurl.com/peecy9r

lemioniadka: http://tinyurl.com/mlg5g7f dla ciebie a pospólstwo piło: http://tinyurl.com/m7qbemw

nowalijki: http://tiny.pl/qb4fn

szczęsliwa młodzież (po wypiciu lemoniadki): http://tinyurl.com/kbashlr

a tu twoja nostalgia: http://www.komunizm.eu/

Tylko nie rycz!!!

MW

Data: 2014-12-17 18:30:44
Autor: El Comandante
boukun, 4u
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6scq7$ln5$1news.albasani.net...
szczęsliwy chłop http://tinyurl.com/peecy9r

lemioniadka: http://tinyurl.com/mlg5g7f dla ciebie a pospólstwo piło: http://tinyurl.com/m7qbemw

nowalijki: http://tiny.pl/qb4fn

szczęsliwa młodzież (po wypiciu lemoniadki): http://tinyurl.com/kbashlr

a tu twoja nostalgia: http://www.komunizm.eu/

Tylko nie rycz!!!

MW

Sam pisałe¶ powyżej głupcze, że masz połowę lat co ja, więc co ty możesz
takieg wiedzieć o życiu w PRLu, poza tym co łykasz wyrywkowo z żydomediów.
PRL to był stosunkowo krótki, a zarazem wystarczaj±co długi powojenny okres
i  abstrahuj±c od nazwy państwa, trwa on do dzi¶. Najgorszy okres PRLu był
od zbrodnbiarza Jaruzela, od 13 grudnia 1981 roku, od momentu de facto
założenia przez niego tego dzisiejszego, kurewskiego systemu
kapitalistycznego, nazywanego obecnie obiegowo RP III, a będ±cego niczym
innym, jak najgorszy PRL, czyli bis przedgomułkowy....

Data: 2014-12-17 22:38:22
Autor: andal
boukun, 4u
On Wed, 17 Dec 2014 18:30:44 +0100, El Comandante wrote:

[...]

sluzzyl zs
MW

Sam pisałeś powyżej głupcze, że masz połowę lat co ja, więc co ty możesz
takieg wiedzieć o życiu w PRLu, poza tym co łykasz wyrywkowo z
żydomediów. PRL to był stosunkowo krótki, a zarazem wystarczająco długi
powojenny okres i  abstrahujÄ…c od nazwy paĹ„stwa, trwa on do dziĹ›.
Najgorszy okres PRLu był od zbrodnbiarza Jaruzela, od 13 grudnia 1981
roku, od momentu de facto założenia przez niego tego dzisiejszego,
kurewskiego systemu kapitalistycznego, nazywanego obecnie obiegowo RP
III, a będącego niczym innym, jak najgorszy PRL, czyli bis
przedgomułkowy....

gomulkowy wcale nie byl lepszy

sluzyl zydom/syjonistom calkiem niezle

Data: 2014-12-18 00:27:32
Autor: El Comandante
boukun, 4u
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m6t0ku$b85$4speranza.aioe.org...
[...]

Do czasu..., dlatego zeszli do opozycji i stworzyli KOR..., który teraz gnębi bezlitośnie Polaków...

Data: 2014-12-18 04:54:56
Autor: MarkWoydak
boukun, 4u

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Jakiego innego my¶lenia mozna oczekiwać od takiego jak ty ¶winiopasa.

MW

Data: 2014-12-18 09:59:33
Autor: El Comandante
boukun, 4u
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6tmo3$3kf$9news.albasani.net...

[...]

Tępaku, urodziłe¶ się głupcem i zdechniesz głupcem...

boukun, 4u