boukun: Moje autorytety

Data: 2011-11-27 22:23:46
Autor: A. Filip
boukun: Moje autorytety
"boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
1. Adolf Hitler
2. Józef Stalin
3. Edward Gierek

boukun

Dzięki tobie znieważanie Edwarda Gierka (tak jak u ciebie
"towarzystwem") ma szansę kiedyś trafić do KK :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Po św. Agnieszce napije się wół na ścieżce.

Data: 2011-11-27 22:32:28
Autor: boukun
boukun: Moje autorytety

Użytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ljbrwi7pw4-BBRchin.huge.strangled.net...
[...]

Tylko, że to nie byłem ja, patrz adres...

boukun

Data: 2011-11-27 22:51:41
Autor: A. Filip
boukun: Moje autorytety
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

Zwróciłem uwagę z opóźnieniem ale już postnąłem na temat podszywacza z
GW news serwera.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ręka rękę myje.