boukun od 1988 roku na ZASIŁKU

Data: 2012-07-03 09:53:19
Autor: Szambe
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU
nie splamił łap robotš. Siedzi i doi żone, teœcia oraz państwo...

Data: 2012-07-03 10:07:47
Autor: Lord Donald
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU
W dniu 03.07.2012 09:53, Szambe pisze:
nie splamił łap robotą. Siedzi i doi żone, teścia oraz państwo...

To i tak lepiej od tych pseudo biznesmenów którzy szuflują gnój na zachodniej niewoli a ich bachory i żona żreją z socjalu ,kształcą się i leczą z państwowego wichtu, z podatków ludzi którzy uczciwie pracują w kraju.

Data: 2012-07-03 11:50:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lord Donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:jsu98l$gvc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzisz jakąś różnicę? Przecież on jest jak te "bachory i żona", a jego żona "szufluje gnój na zachodniej niewoli".

Data: 2012-07-03 12:00:29
Autor: boukun
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU

Użytkownik "Szambe" <szambe@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:4ff2a53c$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
nie splamił łap robotš. Siedzi i doi żone, teœcia oraz państwo...

Nie prawda, na zasiłku byłem tylko od 1995 roku do 2003 roku (walczę jeszcze o przyznanie kilku miesięcy do 15 marca 2004, do czasu, jak mnie wypędzono z Niemiec). Trzeba dodać, że wypracowanym zaiłku dla bezrobotnych. Ja się dosyć w życiu natyrałem i tak za długo pracowałem. W Niemczech powiedziałem sobie, że będę pracował maksymalnie 5 lat na ciężkim, szkodliwym dziale w zakładach chemicznych, pracowałem blisko 7, to i tak przekroczyłem swoje założenia...

boukun

Data: 2012-07-03 13:28:51
Autor: Andy Niwinski

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jsug4j$rmu$1mx1.internetia.pl...

[...]

WeŸ boczek nie pierdol, żeœ ty kiedykowiek w życiu ciężko pracował. Jeszcze cię w zakładzie pamiętajš bumelancie. Jumałeœ jak popierdolony, toœ się "dorobił". I dupy niemieckim pedałom dawałeœ, w podzięce cię na kopach wynieœli. Tylko za słabo cię w łeb kopneli, dlatego teraz sadzisz takie farmazony...

Data: 2012-07-03 13:32:10
Autor: boukun
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomoœci news:jsul1k$lhe$1news01.versatel.de...

[...]

Musiałbym być takim niewolnikiem i sprzedawczykiem jak ty...

boukun

Data: 2012-07-03 13:43:26
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Przecież musi kogoœ za swoje lenistwo i zwišzane z tym niepowodzenie odbić i przypie***dala się do wszystkich dookoła zapominajšc, że to on sam jest Ÿródłem klęski i niepowodzeń.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swojš karierę politycznš".

Data: 2012-07-03 13:47:50
Autor: boukun
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomoœci news:4ff2dadf$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W polityce polskiej tu nie chodzi o mnie błaŸnie, to chodzi o ogół Polaków...

To niepowodzenie Polski, ten stan w ogonie Europy to sprawa reżimu Tuska, ale także wszystkich innych bandziorów od 1989 roku, sprzedajšcych Polskę i niszczacych Polaków...

boukun

Data: 2012-07-04 10:01:50
Autor: leszek niewiadomski
boukun od 1988 roku na ZASIÂŁKU
Am 03.07.2012 13:43, schrieb Bogdan Idzikowski:

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w
wiadomości news:jsul1k$lhe$1news01.versatel.de...

Użytkownik "Szambe" <szambe@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Weź boczek nie pierdol, żeś ty kiedykowiek w życiu ciężko pracował.
Jeszcze cię w zakładzie pamiętają bumelancie. Jumałeś jak
popierdolony, toś się "dorobił". I dupy niemieckim pedałom dawałeś, w
podzięce cię na kopach wynieśli. Tylko za słabo cię w łeb kopneli,
dlatego teraz sadzisz takie farmazony...

Przecież musi kogoś za swoje lenistwo i związane z tym niepowodzenie
odbić i przypie***dala się do wszystkich dookoła zapominając, że to on
sam jest źródłem klęski i niepowodzeń.

Nie czytaliscie koledzy? On niedawno pisal, ze dla osoby z jego kwalifikacjami i wyksztalceniem nie ma w Polsce pracy! Teraz pytanie: o jakie tu kwalifikacje i wyksztalcenie chodzi?
ln.

Data: 2012-07-04 10:59:31
Autor: Wacek
boukun od 1988 roku na ZASIÂŁKU
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał

[...]

STARSZY ŚMIECIOWY MENEL D/S ORGANIZACJI
ZASOBÓW JABOLI I DENATURATU

Swoją drogą ma rozwinięte stanowisko, nie?

Data: 2012-07-04 17:59:35
Autor: boukun

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jt0t9e$h28$1online.de...
[...]

Jakie by nie było, dla większości Polaków nie ma już godziwej pracy w Polsce, ta była tylko w PRLu...

boukun

Data: 2012-07-04 23:36:14
Autor: leszek niewiadomski
Am 04.07.2012 17:59, schrieb boukun:

[...]

W PRLu - o ile sie nie myle - pewna grupe obywateli klasyfikowano jako "pasozytow spolecznych" i dobra wladza dbala o godziwe zajecie dla nich. A teraz?
ln.

Data: 2012-07-05 00:02:10
Autor: boukun

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jt2d0f$ut1$1online.de...
[...]

Ja jedynie jaki okres w Polsce przepracowałem, to od deski do deski w PRLu. Dzięki PRL mam wypracowany kapitał początkowy, o którego wielkość się dzisiaj muszę sądzić...

A teraz nie ma nic, ludzie muszą wegetować do usranej śmierci...

boukun

Data: 2012-07-06 20:02:14
Autor: pluton
[...]

Biedny kurwa wypedzony. zapisz sie do stainbach.

Nullification

Data: 2012-07-03 16:34:11
Autor: jadryœ
W dniu 2012-07-03 09:53, Szambe pisze:
nie splamił łap robotš. Siedzi i doi żone, teœcia oraz państwo...

Wyczuwam nutę zazdroœci, i to wcale nie małš...

Data: 2012-07-03 16:41:53
Autor: Andy Niwinski

"jadryœ" <rg@yachoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:jsuvu9$314$4node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-07-03 09:53, Szambe pisze:
nie splamił łap robotš. Siedzi i doi żone, teœcia oraz państwo...

Wyczuwam nutę zazdroœci, i to wcale nie małš...

No wy to tak macie, TOWARZYSZE...

Data: 2012-07-03 16:47:15
Autor: jadryœ
W dniu 2012-07-03 16:41, Andy Niwinski pisze:

[...]

I ty Kostek nie okazuj tak ostentacyjnie zazdroœci,. A swojš drogš boukun nie jest mi towarzyszem, a nawet gdybym go kiedyœ spotkał to niewykluczone że dałbym w twarz za "Solidarnoœć" i pomoc w obalaniu komuny, w wyniku czego ja i wielu uczciwych ludzi utraciliœmy wolnoœć.

Data: 2012-07-03 17:06:36
Autor: Neko
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU
Użytkownik "jadryœ" <rg@yachoo.com> napisał

[...]

Tak tak... Lenin wiecznie zywy. Juz to słyszeliœmy, towarzyszu...

Data: 2012-07-04 09:39:17
Autor: Jadryœ
W dniu 2012-07-03 17:06, Neko pisze:
[...]

Nie przypominam sobie żebyœ był moim towarzyszem..

--
Kapitalizm jest chorobš (zarazš) z którš należy walczyć..
Instalujšc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-07-03 17:21:38
Autor: Bogdan Idzikowski
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU

Użytkownik "jadryœ" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomoœci news:jsv0mr$nb7$1node1.news.atman.pl...
[...]

A na drzewach zamiast liœci będš wisieć komuniœci. Spadaj na Kubę w poszukiwaniu utraconej wolnoœci. Nawet o paszport nie musisz się martwić, bo w obecnej "niewoli" możesz go mieć w domu, komuchu!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swojš karierę politycznš".

Data: 2012-07-03 17:45:20
Autor: boukun
[...]

Za stary jesteœ... i nic tu nie pomoże odwracanie kota ogonem od zbrodniarza Jaruzelskiego, który 13 grudnia 1981 roku zabrał nam bezpowrotnie wolnoœć...

boukun

Data: 2012-07-04 09:39:12
Autor: Jadryœ
W dniu 2012-07-03 17:45, boukun pisze:

[...]

Istotnie, ale tylko jeżeli chodzi o doœwiadczenia życiowe to jesteœ dla mnie młokosem. - bo wiekowo to jestem od ciebie młodszy.
Kostek napisał "Towarzysze" ale przecie twoimi towarzyszami byli Wałęsa, Geremek czy Borusewicz a nie ja czy Jaruzelski.

Data: 2012-07-04 15:23:01
Autor: Klin
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU
W dniu 2012-07-04 09:39, Jadryś pisze:

Istotnie, ale tylko jeżeli chodzi o doświadczenia życiowe to jesteś dla
mnie młokosem. - bo wiekowo to jestem od ciebie młodszy.
Kostek napisał "Towarzysze" ale przecie twoimi towarzyszami byli Wałęsa,
Geremek czy Borusewicz a nie ja czy Jaruzelski.

   gdyby ten system się utrzymał pewnie nie mógłbyś teraz korzystać
   z internetu. Pamiętasz jak zagłuszano WE uważasz, że pozwolono
   by na net.

Data: 2012-07-04 13:28:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 04 Jul 2012 15:23:01 +0200, Klin napisał(a):

[...]

   gdyby ten system się utrzymał pewnie nie mĂłgłbyś teraz korzystać z
   internetu. Pamiętasz jak zagłuszano WE uwaĹźasz, Ĺźe pozwolono by na
   net.

Weź mi lepiej wytłumacz dlaczego by pisać w necie swobodnie i wyrażać to co myślę potrzebuję korzystać z anonimizera?

Data: 2012-07-04 15:33:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <stardust@lazyjones.org> napisał w wiadomości news:jt1ge0$e8$1dont-email.me...
[...]

Dziwne! Piszę swobodnie to, co myślę. Podpisuję się nazwiskiem i imieniem. Mieszkam sobie beztrosko i nikt nie przychodzi o szóstej rano do mojego domu, by mnie aresztować w świetle jupiterów i kamer telewizyjnych. Może dlatego, że Kaczyński z Ziobrem stracili władzę?

Data: 2012-07-04 13:39:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 04 Jul 2012 15:33:26 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Rzeczywiście dziwne.

Data: 2012-07-04 13:43:45
Autor: Observatore
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Dziwne! Piszę swobodnie to, co myślę. Podpisuję się nazwiskiem i imieniem. Mieszkam sobie beztrosko i nikt nie przychodzi o szóstej rano do mojego domu, by mnie aresztować w świetle jupiterów i kamer telewizyjnych. Może dlatego, że Kaczyński z Ziobrem stracili władzę?

ROTFL. Za PRL-u nr 1 tez tak  mogliscie *pisac swobodnie* jesli zwalczaliscie przeciwnikow komuchow:)

Sprobujcie zaczac krytykowac ostro obecny PRL-bis, tak jak ten internauta, ktory zartowal sobie z Komoruskiego:

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/sad-dla-roberta-f-tworcy-strony-antykomorpl-
za-obrazanie-prezydenta_266838.html

Data: 2012-07-04 13:58:12
Autor: Observatore
Gen. S. Petelicki zaczal ostro. publicznie krytykowac,
...nierzad Hermana i *musiala popelnic samobojstwo*. Podobnie jak Lepper, ktory za duzo gadal publicznie o aferzystach komunistycznych:

http://www.youtube.com/watch?v=_8JfL4ZX-To

Nic sie nie zmienilo, bo to PRL_bis, wiec sie nie ludzcie Idzikowskij:))

Data: 2012-07-04 18:10:23
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff44628$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A DO MNIE PRZYSZLI, BO STOJĘ PO INNEJ STRONIE BARYKADY...

BOUKUN

Data: 2012-07-04 20:12:10
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

Nie zdziwię się jakby i do mnie przyszli, bo ta barykada to ma chyba więcej
niż dwie strony. Pozdrawiam!

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-04 15:29:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ff443b7$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ba. Jak w PRL przywiozłem zabawkowy komputer Commodore VC-20, później Atari i drukarkę igłową musiałem je zarejestrować podczas kontroli celnej. To samo było z odbiornikiem satelitarnym. Obowiązkowa rejestracja na poczcie.
Takie to były czasy i obyczaje. Totalny zamordyzm i kontrola.

Data: 2012-07-04 18:12:12
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff44528$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co za pech, że wtedy nie miałeś Intel Core drugiej generacji...
Cóż za głąb kapuściany...

boukun

Data: 2012-07-04 20:20:56
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Ale czy to było po PRL-owskiej stronie granicy?

Coś mi się wydaje że w którymś z Bajtków lub Komputerów z tamtych czasów
był wywiad z jakimś partyjnym który twierdził że w kwestii importu
komputerów Partia, matka nasza podjęła decyzję którą można było skwitować
słowami "nie przeszkadzać".

W innych barakach naszego obozu (ale nie we wszystkich) było inaczej. --
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-05 08:43:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:q99690asl5mk.1m00z78raz20w$.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Co za głupie pytanie: "Ale czy to było po PRL-owskiej stronie granicy?"
A po jakiej? Myślisz, że Niemców interesowało, co ja od nich wywożę?

Ja tu ci życie opisuję, nie jakieś wypowiedzi!

Data: 2012-07-05 15:46:59
Autor: Grzegorz Z.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

No właśnie, z tym że ja miałem "C64C" przywiezionego z Niemiec przez
znajomego, co prawda był to już 1988 rok i nie przypominam sobie by wtedy
miały miejsce tego rodzaju problemy. Skoro w Twoim przypadku był to VIC-20
to może miało to miejsce wcześniej, zanim ta zmiana celna została
wprowadzona, tego nie wiem bo zaczynałem od Atari 800XL kupionego w 1986
roku w Pewexie.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-04 18:09:27
Autor: boukun
[...]

Ten system co teraz mamy, to wyłącznie zasługa Jaruzelskiego i stanu wojennego, to podwaliny pod obecny system. Gdyby nie stan wojenny, Polska byłABY DZISIAJ KRAJEM WOLNYM I MLEKIEM I MIODEM PŁYNĄCYM...

BOUKUN

Data: 2012-07-04 23:29:12
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-04 15:23, Klin > pisze:
[...]

Trudno prorokować co by było. Np. w Jugosławii była swoboda pod każdym względem. A więc dlaczego po upadku RWPG nie miałoby być i u nas swobody.. Doskonale pamiętam tą dywersyjną stację radiową. To w niej słyszałem instrukcje jak rozbijać tarcze ZOMO.

Data: 2012-07-04 18:07:49
Autor: boukun
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU

Użytkownik "Jadryœ" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomoœci news:jt0sde$ru6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie, w Jeleniej Górze nie było żadnego Wałęsy,
Geremka czy Borusewicza, moimi towarzyszami byli Stasiu Œmigiel z zakładowej Solidarnošœci i cała załoga Zakładów Mięsnych w Jeleniej Górze, koledzy z bloku i inni znajomi z Jeleniej Góry...

A tu sš polskie ofiary twojego zbrodniarza http://www.polishhistoricalsociety.org.au/Ofiary_stanu_wojennego.pdf

boukun

Data: 2012-07-04 23:29:04
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-04 18:07, boukun pisze:

[...]

Ty ze Stasiem byliœcie tylko posłusznymi wykonawcami poleceń "góry", czyli Wałęsy, Mazowieckiego itd.

Data: 2012-07-05 00:05:03
Autor: boukun
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomoœci news:jt2ck7$rui$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie prawda, z własnej i nieprzymuszonej woli zawiesiłem na uboju œwini krawat ZSMP, oszołomiłem jš, poderżnšłem gardło i powiesiłem na haku...

Jak wchodziłem na halę z rozwartymi palcami w kształcie V, to cała załoga uboju wyła, Jarek, Jarek!!!

boukun

Data: 2012-07-05 23:26:04
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-05 00:05, boukun pisze:

[...]

A krawat z powrotem na szyi?

No tak, miałeœ swoje 5 minut sławy.. Ilu z tych durni, którzy w œlepym amoku bili ci brawo, dzisiaj jest zadowolonych ze zmian jakie dla nich wywalczyłeœ?

Data: 2012-07-05 08:45:57
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Twoim towarzyszem był twój własny ojciec i razem kradliœcie mięso i razem wynosiliœcie za bramę zakładu.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swojš karierę politycznš".

Data: 2012-07-05 20:16:25
Autor: boukun
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomoœci news:4ff53827$0$1296$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Spierdalaj łazęgo, przypierdalaj się do swojego ojca kurwiarza i złodzieja złodzieju. Takiego bydlaka sprzedajnego spłodził, gdyby wiedział co wyroœnie, to by se chuja wbił w œcianę i kapelusz powiesił.

boukun

Data: 2012-07-03 18:10:30
Autor: u2
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU
W dniu 2012-07-03 09:53, Szambe pisze:
nie splamił łap robotą. Siedzi i doi żone, teścia oraz państwo...

Zazdroscisz.

Data: 2012-07-06 20:00:51
Autor: pluton
boukun od 1988 roku na ZASIŁKU
nie splamił łap robotš. Siedzi i doi żone, teœcia oraz państwo...

Jeszcze sie taki nie urodzil, co by doil panstwo. On doi nas.

Nullification

boukun od 1988 roku na ZASIŁKU