boukun tęskni za komuną

Data: 2017-12-05 06:43:45
Autor: Totalna Opozycja
boukun tęskni za komuną
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
news:p049j8$1ug1$1gioia.aioe.org...
Albin Siwak - Bez strachu - WSPOMNIENIA STARE I NOWE - czyli jak
ujarzmiano Polskę i Polaków.

Buuuhahahhahahahaha! Zatęskniłes za komuną? ;-)))

"Albin Siwak - polski robotnik, murarz, później działacz i polityk PZPR,
członek Biura Politycznego KC PZPR.".

CL

Data: 2017-12-05 08:40:00
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
Użytkownik "Totalna Opozycja"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ktoś na scp mądrze napisał:

PZPR, to bardzo rozlegly ruch spoleczny byl i wbrew pozorom, poza
skrzydlem antynarodowym, szerokim centrum, istnialo rowniez, liczace
sie, skrzydlo narodowe.

boukun

Data: 2017-12-05 03:21:26
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
Czyli najgorsze kanalie - Moczarowcy

Data: 2017-12-05 13:20:50
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
Czyli najgorsze kanalie - Moczarowcy

Najgorsze kanalie to piłsudczykowcy syjoniści sensacyjni. PZP to
 po okrągłym żłobie syjoniści w PiS PO No i nieliczni narodowcy w
 których nie ma niestety w parlamencie bo zniewalający Polskę
 syjoniści ich nie dopuszczą
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-05 05:51:53
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
Dlaczego syjoniści to wg. ciebie kanalie? Że chcieli odbudować Izrael?
Każdy naród ma prawo do posiadania swojej ojczyzny - jak Polacy odzyskali swoje państwo, tak Żydom zaczęli pomagać, aby odzyskali własne i tam się przenieśli.
Były na przykład takie arabskie klany, które pomagały syjonistom w zakładaniu Izraela uznając ich prawo do takiego państwa. Niby dlaczego ja miałbym nie lubić syjonistów? Tylko dlatego, że nie lubił ich towarzysz Gomułka?

Data: 2017-12-05 16:42:22
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]

Bo zniewolili Polskę, chcą rządzić światem, uważają się za rasę
 panującą. Każdy naród ma prawo do posiadania swojej ojczyzny ale
 niestety Polacy są przez nich zniewoleni i przez głupi popisowy
 elektorat
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-05 08:31:49
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
Jak żyję nie zauważyłem, żeby Żydzi polską rządzili. Ani Jaruzelski ani Kiszczak ani ich najcenniejszy współpracownik Lech Wałęsa nie byli Żydami.
Żydzi mieli duży wpływ na społeczeństwo poprzez gazety takie jak "Nie" i GazWyb, ale nikt nie miał tego obowiązku kupować! Z drugiej strony wygląda to kuriozalnie, że taki "antysemicki nar?d" pozwolił dwóm Żydkom nasrać sobie do głowy.. Buuu ha-ha! (idę zaraz z tym na ściepe).

Data: 2017-12-05 17:35:29
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Jak żyję nie zauważyłem, żeby Żydzi polską rządzili. Ani Jaruzelski ani Kiszczak ani ich najcenniejszy współpracownik Lech Wałęsa nie byli Żydami.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Buuuaaaahhhhaaahhhhhhaaaa!!!!!

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937

boukun

Data: 2017-12-05 09:13:16
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
Bubel to ubecki prowokator - tradycyjnie chce przekierować trop z komucha na Żyda.

Data: 2017-12-05 14:34:01
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
Na komuch?w i sowieciarzy. Nie mieszają katów z ich ofiarami..

Data: 2017-12-06 08:31:06
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Na komuch?w i sowieciarzy. Nie mieszają katów z ich ofiarami.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Buuuaaaaahhhhaaahhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
A ty żydowski prowokator, znamiennie chcesz odwrócić uwagę od okupacji
żydowskiej, pomstując prymitywnie na pokojowych Rosjan.....

boukun

Data: 2017-12-05 18:43:10
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Bubel to ubecki prowokator - tradycyjnie chce przekierować trop z komucha na Żyda.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2017-12-05 12:27:18
Autor: Totalna Opozycja
boukun tęskni za komuną

Ktoś na scp mądrze napisał:

PZPR, to bardzo rozlegly ruch spoleczny byl i wbrew pozorom, poza
skrzydlem antynarodowym, szerokim centrum, istnialo rowniez, liczace
sie, skrzydlo narodowe.

Nie wciskaj mi tu swojej ideologii o komunizmie z ludzką twarzą.  Komuch zawsze był i pozostanie komuchem, a tym samym kanalią która akceptowała zbrodnie komunizmu.

CL

Data: 2017-12-05 13:22:11
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną

Ktoś na scp mądrze napisał:

[...]

Po 1989 roku PZPR jest w PO i PiS, najgorsze kanalie i okrągło
 stołowy szumowiny
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-05 16:29:56
Autor: Totalna Opozycja
boukun tęskni za komuną
[...]

Wymień kto z komuchów jest w PO bo ja mogę ci zaczynając od Piotrowicza
wymienić kto z komuchów jest w PiS. Tęsknisz za komuną, prawda?

CL

Data: 2017-12-05 16:43:29
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]

Komu na komunię nierówna komuna po 89 roku to najgorsza zaraza i
 zniewolenie Polski totalne, PO to wszystko ubeckie
 dzieci
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-06 07:27:48
Autor: Totalna Opozycja
boukun tęskni za komuną
[...]

Masz na mysli tych: https://tinyurl.com/ycpp2o5a ?

A może te "resortowe dzieci":

St.Piotrowicz - PZPR
Marcin Wolski -PZPR
A.Kryże - PZPR
R.Terlecki - ojciec w PZPR
Zb.Ziobro - ojciec w PZPR
B. Kempa - ojciec w PZPR
R.Ziemkiewicz - ojciec w PZPR
M.Centkiewicz - ojciec w PZPR

http://polityka.org.pl/viewtopic.php?t=345&start=1155

"Największy przekręt PZPR to założenie PIS i przejęcie władzy jako prawica."

CL

Data: 2017-12-06 02:31:15
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
Jaki znów Centkiewicz jełopie? Bo jeśli masz na myśli Centkiewicza z IPN, to jego ojciec był nie tylko w PZPR, lecz również w UB (mówił o tym w jednym z wywiadów).
Dla mnie osobiście ważniejsze od tego, skąd człowiek pochodzi, jest to, co aktualnie robi. Jeżeli np. Ktoś miał rodziców komuchów, to jest duże prawdopodobieństwo tego, że sam będzie zachowywał się toksyczne, poprzez toksyczne wychowanie. Jednak nie jest to regułą, gdyż takie dziedzictwo można pokonać, jeżeli się tylko tego chce - i to właśnie po czynach, czyli po owocach poznajemy szczerość intencji.

Data: 2017-12-06 13:19:16
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ojciec moher, synek moher, nie da się z tego wyleczyć Polaków...

boukun

Data: 2017-12-06 13:08:20
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
Co widzisz chorego w "moherach"? Chyba sam powinieneś się leczyć (a przynajmniej nie powtarzać wyzwisk wymyślonych przez Michnika).

Data: 2017-12-06 23:07:28
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]

To mój filmik, akurat na temat

https://youtu.be/uAB6caaFiao

i ten

https://youtu.be/vZvdANZ8X08
i ten
https://youtu.be/bYgseUTQ2Zg

boukun

Data: 2017-12-06 15:03:07
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
Mam w dupie twoje filmiki..
Moja matka słucha Radia Maryja, ja czekam na toruński aquapark, a jak będą zniżki, to sobie kupię moherowy beret.
Na pohybel GWnianym!

Data: 2017-12-07 00:03:48
Autor: u2
boukun tęskni za komuną
W dniu 07.12.2017 o 00:03, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Mam w dupie twoje filmiki..
Moja matka słucha Radia Maryja, ja czekam na toruński aquapark, a jak będą zniżki, to sobie kupię moherowy beret.
Na pohybel GWnianym!

pierdolisz:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-12-06 15:43:55
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
  głodnej cipie chleb na myśli?  Niech się Polska tobie przyśni...

Data: 2017-12-07 00:48:17
Autor: u2
boukun tęskni za komuną
W dniu 07.12.2017 o 00:43, jacekbialy80@gmail.com pisze:
   głodnej cipie chleb na myśli?  Niech się Polska tobie przyśni...

spierdalaj białasku, zdrajco ubecki:)

Data: 2017-12-07 12:18:57
Autor: stevep
boukun tęskni za komuną
W dniu .12.2017 o 00:43 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

  głodnej cipie chleb na myśli?  Niech się Polska tobie przyśni...

Zanim spoczniesz w ciemnym grobie niech się jarusiów kot (a nie Wyborcza)  przyśni tobie.

--
stevep

Data: 2017-12-07 08:52:09
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2017-12-07 12:16:31
Autor: stevep
boukun tęskni za komuną
W dniu .12.2017 o 00:03 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Mam w dupie twoje filmiki..
Moja matka słucha Radia Maryja, ja czekam na toruński aquapark, a jak  będą zniżki, to sobie kupię moherowy beret.
Na pohybel GWnianym!

Będę musiał się poświęcić i policzyć, ile razy na dzień w twoich postach  występuje GW.
--
stevep

Data: 2017-12-07 14:54:42
Autor: Presidente de San Escobar
boukun tęskni za komuną
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

> [...]

> Na pohybel GWnianym!

Będę musiał się poświęcić i policzyć, ile razy na dzień w twoich postach  występuje GW.

Tutaj pyszczy i się ślini a potem czyta GW namiętnie.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-08 07:32:44
Autor: stevep
boukun tęskni za komuną
W dniu .12.2017 o 14:54 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

występuje GW.

Tutaj pyszczy i się ślini a potem czyta GW namiętnie.

Jak to tępy pisowiec.

--
stevep

Data: 2017-12-06 13:24:43
Autor: Totalna Opozycja
boukun tęskni za komuną

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p08n87$1lq5$1gioia.aioe.org...
[...]

Boukun obrzezany mimo że śmierdzi ruskim szwabem na kilometr. Pani premier! Jak żyć? ;-)))

CL

Data: 2017-12-06 13:39:03
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Hi, hi, hi, Kawecki, jacek biały w jednym stali domku... Cały POPiS...:))))))))))))))))

boukun

Data: 2017-12-06 14:01:16
Autor: Totalna Opozycja
boukun tęskni za komuną

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p08oda$1nff$1gioia.aioe.org...
[...]

Kto jest ten Kawecki? To twój ziomal?

http://forum.gazeta.pl/forum/w,28,160666697,160666697,Jaroslaw_Kaczynski_TW_Balbina.html

CL

Data: 2017-12-06 20:37:40
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

https://pbs.twimg.com/media/DQYWvRUXcAE9n3f.jpg:large

boukun

Data: 2017-12-06 13:56:17
Autor: stevep
boukun tęskni za komuną
W dniu 2017-12-06 o 11:31, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Eeeee, a co z dziadkiem Tuska w Wermachcie?

--
stevep

Data: 2017-12-06 09:06:48
Autor: jacekbialy80
boukun tęskni za komuną
W jakim wehrmachcie?

 https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_101I-380-0069-37,_Polen,_Verhaftung_von_Juden,_SD-M%C3%A4nner.jpg

Przecież to jest Totenkopf-Kommando do mordowania cywilów.

Data: 2017-12-06 08:32:09
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Całe PO!

boukun

Data: 2017-12-06 13:22:53
Autor: Totalna Opozycja
boukun tęskni za komuną

[...]

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/byli-w-pzpr-sa-w-pis/kr311b2

W Y M I E Ń  K T O !?

CL

Data: 2017-12-06 13:37:11
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]

https://dorzeczy.pl/kraj/16370/Lista-PZPR-owcow-i-wspolpracownikow-SB-w-PO-Kukiz-odpowiada-na-akcje-Piotrowicze.html

boukun

Data: 2017-12-06 14:00:32
Autor: Totalna Opozycja
boukun tęskni za komuną

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p08o9q$1na4$1gioia.aioe.org...
[...]

"Kukiz'15 i publikuję listę 23 polityków związanych z PO, którzy - jak twierdzi - byli w przeszłości związani z PZPR i SB:"

Z tej listy oszołoma Kukiza ponad połowa nie miała nic współnego z PZPR.

PO liczy ok 17 tys,. członków! Znalazłes kilku którzy nie sa w PO.
Tu masz podopowiedzi:

http://ewinia.nowyekran.pl.neon24.pl/post/139527,ks-tadeusz-isakowicz-agenci-banderowcow-dzialaja-w-pis

https://www.salon24.pl/u/zobacze/685358,agenci-sb-nagradzani-przez-pis

http://www.tokfm.pl/blogi/walduszko/2016/11/agent_sluzb_usa_przeniknal_do_rzadu_pis/1

https://koduj24.pl/agent-tomek-o-opetaniu-i-oszalalych-postawach-przedstawicieli-pis/

http://wolnosc24.pl/2016/12/07/czy-kijowski-i-mazgula-to-agenci-sluzb-specjalnych-pis-u-oto-poszlaki-ktore-na-to-wskazuja-komentarz/

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/co-zawierala-teczka-jaroslawa-kaczynskiego/mpg2g60

http://www.tokfm.pl/blogi/zboralski/2015/08/30_rocznica_akcji_hiacynt_objela_rowniez_jaroslawa_kaczynskiego/1

http://forum.gazeta.pl/forum/w,28,160666697,160666697,Jaroslaw_Kaczynski_TW_Balbina.html

Szukaj Szarik! Szukaj!

CL

Data: 2017-12-06 20:36:56
Autor: boukun
boukun tęskni za komuną
[...]

A te w EU parlamencie? Huebner :)))))) Kim był tatuś?