boukun ty masz w domu krzyz nad drzwiami wejsciowymi?

Data: 2009-05-16 22:09:41
Autor: jacek_placek_01
boukun ty masz w domu krzyz nad drzwiami wejsciowymi?
to ty jednak kryptokatol jesteś :)

http://www.youtube.com/watch?v=QqcH1T1olTo&feature=channel

ale domek masz niezły jak na bezrobotnego :)
Pozdrawiam :)

Data: 2009-05-16 21:50:15
Autor: Andrzej Kokakolski
jacek_placek_01 <kt@poczta.pl> napisał(a):
to ty jednak kryptokatol jesteś :)

http://www.youtube.com/watch?v=QqcH1T1olTo&feature=channel

ale domek masz niezły jak na bezrobotnego :)
Pozdrawiam :)

Na utrzymanie domku, boukuna i dzieci pracuje jego zona.
Ta cala impreza jak i sam domek sa mocno przeplacone: dzieci bez matki,
w dodatku uczace sie obijania, pasozytnictwa i cwaniactwa.

AK

PS Malzonka nie ma na imie Wanda ;)

Data: 2009-05-17 00:00:22
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guncem$kkp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie maluj wszystkiego w czarnych kolorach. Mamy dzisiaj równouprawnienie i emancypację. Gdybym chciał zatrudnić służącą w domu, musiałbym pójść za marne grosze do jakiejś niewolniczej pracy i robić na służbę, a dzieci ojca by nie miały. A tak, gospodarzę sam i dzieci mają ojca, to samo, co by miały umiejącą wszystko zrobić matkę , a ojca za granicą.

boukun

Data: 2009-05-16 22:36:23
Autor: boukun

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:gun6lp$b7t$1atlantis.news.neostrada.pl...
to ty jednak kryptokatol jesteś :)

http://www.youtube.com/watch?v=QqcH1T1olTo&feature=channel

ale domek masz niezły jak na bezrobotnego :)
Pozdrawiam :)

Kiedyś nie byłem bezrobotny, no i jestem wybitnie uzdolniony i zaradny.

Już tu kiedyś tłumaczyłem, że zakupiłem ten krzyż przed pierwszym chodzeniem księdza po kolendzie i pozostał ten krzyż nie tyle jako tradycja, bo tak było u mnie w domu ile jako przyzwyczajenie. Nie chce mi się go ściągać, jakoś przyzwyczaiłem się do tego.

boukun

Data: 2009-05-16 22:43:01
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gun8m3$rc6$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
dobra dobra:-)
awe

Data: 2009-05-16 22:56:06
Autor: jacek_placek_01
boukun ty masz w domu krzyz nad drzwiami wejsciowymi?

rozumiem ze powiesiłeś go jako polisę, bo może ON i jest :)
a jak zdejmiesz to może Ci się fortuna odwróci :)
Albo żona przestanie przysyłać ojro ;)

Jeszcze weź dokręć to kółko od kosza nad garażem żeby tak nie dzwoniło jak wali w niego piłka, pół dzielnicy wkurzasz :)

Data: 2009-05-16 23:02:37
Autor: boukun

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:gun9cq$gvt$1atlantis.news.neostrada.pl...

rozumiem ze powiesiłeś go jako polisę, bo może ON i jest :)
a jak zdejmiesz to może Ci się fortuna odwróci :)
Albo żona przestanie przysyłać ojro ;)

Strachy na lachy...
ON czyli kto, Jezus zmartwychwstały? Czy może jakiś bliżej nieokreślony Bóg?
Nie ma żadnego Boga.

Jeszcze weź dokręć to kółko od kosza nad garażem żeby tak nie dzwoniło jak wali w niego piłka, pół dzielnicy wkurzasz :)

Kosza zrobiłem sam z grubej pleksy, wyciąłem wyżynarką według starego wzoru z kosza zakupionego w Niemczech w markecie i zostało mi kółko z tamtego. Teraz się już wygięło i muszę je odkręcić i pomyśleć nad jakimś nowym. Konstrukcję do kosza też sam wymyśliłem i ocynkowałem ogniowo. Zawieszony jest według normy NBA, chyba 3,23 m od poziomu bramy.

boukun

Data: 2009-05-16 23:09:33
Autor: jacek_placek_01
boukun ty masz w domu krzyz nad drzwiami wejsciowymi?
norma NBA chyba mówi cos o tym ze kolo ma byc poziomo :).

Data: 2009-05-16 23:28:16
Autor: boukun

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:guna61$ilg$1atlantis.news.neostrada.pl...
norma NBA chyba mówi cos o tym ze kolo ma byc poziomo :).

To już mówiłeś. Przymierzam się do tego, żeby jeszcze pleksę podkleić taśmą jaką przykleja się do samochodów listwy przydrzwiowe, mam akurat taką w domu dwustronną, to dodatkowo będzie amortyzować uderzenie w pleksę i uelasyczni kontakt z konstrukcją. A kółko muszę całkiem nowe zmienić, stabilniejsze. Te się wygięło, bo jest na takim zawiasie, jaki wymyślili dla mosówki w marketach.

boukun

Data: 2009-05-16 14:49:30
Autor: mwisniewski2008
On 16 Maj, 23:28, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jacek_placek_01" <k...@poczta.pl> napisał w wiadomościnews:guna61$ilg$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

wygięło, bo jest na takim zawiasie, jaki wymyślili dla mosówki w marketach.

Bekon,
pokaz jeszcze moze, jak wlanczasz mikrofalowke ...i  wylanczasz...

Data: 2009-05-16 23:56:40
Autor: boukun

Użytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:41e77032-363a-4111-91e6-851d91067407s31g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Bekon,
pokaz jeszcze moze, jak wlanczasz mikrofalowke ...i  wylanczasz...

Przeważnie, za pomocą dwóch przycisków. Włączam 1 i start (szybkie podgrzewanie na 1000wat) i otwieram. Przeważnie tylko herbatę podgrzewam.

boukun

Data: 2009-05-17 00:35:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

Przeważnie, za pomocą dwóch przycisków. Włączam 1 i start (szybkie
podgrzewanie na 1000wat) i otwieram. Przeważnie tylko herbatę podgrzewam.

No i wreszcie mamy odpowiedź bekona dlaczego ma krzyż nad drzwiami.
Ma go z powodu swego snobizmu, tak jak mikrofalówkę. ;)
--
Pit

Data: 2009-05-16 16:29:49
Autor: mwisniewski2008
On 17 Maj, 00:35, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
boukun wrote:
> [...]

No i wreszcie mamy odpowiedź bekona dlaczego ma krzyż nad drzwiami.
Ma go z powodu swego snobizmu, tak jak mikrofalówkę. ;)

Co tam krzyz...ma zdjecie swojej Ex , na polpietrze - tam sie modli o
kolejne eurosy, ktore ona wycycka od swojego niemiaszka...

Bekon ma niezly uklad ze swoja byla i chyba ten Niemiec tez w to gra:
Niemiec placi - Bekon za te pieniadze wychowuje dzieci ( z
oszczednosci urzadzil chalupe ) , a bekonowa-ex ma czas na
zaspokajanie Niemca.

To sie nazywa pojednanie polsko-niemieckie.

Data: 2009-05-16 17:17:55
Autor: mwisniewski2008
On 17 Maj, 01:29, mwisniewski2...@googlemail.com wrote:

> [...]

oszczednosci urzadzil chalupe ) , a bekonowa-ex ma czas na
zaspokajanie Niemca.

To sie nazywa pojednanie polsko-niemieckie.

Zapomnialem jeszcze, ze Bekonowi sie to kalkuluje, bo jego pociag do
kobiet ( juz abstrahujac od aparycji ex-malzonki) w najmniejszym
stopniu nie dorownuje jego lenistwu - a w kazdym razie do regularnej
pracy zarobkowej.

I tak wszyscy sa zadowoleni.

Data: 2009-05-17 00:16:39
Autor: raff
mwisniewski2008@googlemail.com pisze:
[...]

Niestety to niemozliwe. Nie byloby suspensu.

R.

Data: 2009-05-17 05:39:52
Autor: Tzva Adonai
boukun ty masz w domu krzyz nad drzwiami wejsciowymi?
jacek_placek_01 <kt@poczta.pl> napisał(a):
to ty jednak kryptokatol jesteś :)

Jaki tam kryptokatol.. Typowy Polak... Krzyż wisi, bo tak wypada...

Data: 2009-05-16 23:07:55
Autor: mwisniewski2008
On 17 Maj, 07:39, "Tzva Adonai" <tzva_adonai.WYT...@gazeta.pl> wrote:
jacek_placek_01 <k...@poczta.pl> napisał(a):

> to ty jednak kryptokatol jesteś :)

Jaki tam kryptokatol.. Typowy Polak... Krzyż wisi, bo tak wypada...

Co innego, gdyby mial menore...

Data: 2009-05-17 09:30:51
Autor: Porucznik Rżewski
Użytkownik jacek_placek_01 napisał:

to ty jednak kryptokatol jesteś :)

E tam - typowy żydek, który się maskuje.

boukun ty masz w domu krzyz nad drzwiami wejsciowymi?