bractwo MOTOCYKLOWE

Data: 2014-12-12 21:17:23
Autor: Johnny
bractwo MOTOCYKLOWE
Użytkownik "silverpit" lubi se pojojczyc jako moja starka:

Witam serdecznie! Mówi się, że jazda motocyklem to coś wspaniałego.

Czy ja wiem... Mówi się też, że to niebezpieczna rozrywka.

Pojechałem do innego mechanika sprawdzić czy regulacja została zrobiona. Okazało się, że nic nie było ruszane. Straciłem więc 150zł. za "regulację" oraz bak paliwa.

A spotkałeś kiedykolwiek fachowca, który by pochwalił robotę poprzednika? Zawsze ten "pierwszy" to partacz i zdzierca. Dopiero ten drugi odkrywa przed Tobą prawdziwe arkana wiedzy. Oczywiście do czasu, gdy nie znajdzie się ten "trzeci". Z benzyną masz rację, ale to idzie wyjaśnić bez palenia mostów.

Przestałem także jeździć z kolegą na zloty bo zauważyliśmy, że tam też można spotkać tego coraz więcej. Każdy jedzie po to aby pochwalić się tym jaki to on ma motocykl, albo świeżo kupionymi akcesoriami.  Te podzielone, lansujące się grupki po kilka osób przyprawiają mnie o mdłości

Hmmm, to chyba na jakieś inne zloty jeździmy. Z reguły przegląd maszyn na takich zlotach jest adekwatny do siły nabywczej naszego społeczeństwa. Większość stanowią używki, salonówek mało, zresztą nie to jest istotne. Jak kogoś nie znasz, te nie przypinaj mu od razu łatki "lansujacych sie grupek". Weź browara w łapę, przybij piątkę, a nie podpieraj ściany jak moja stara na festynie, w nadziei, że wyrwie księcia na białym koniu. Przy browarze atmosfera sie rozluźni - pogadasz, poznasz ludzi, poruszysz kwestię agnostycyzmu poznawczego u Kanta i wtedy już będziesz miał pewność, że to naprawdę przydupasy ;-)

Teraz już wiem, że lepiej zebrać jednego, dwóch kumpli i zamiast na zlot jechać choć raz na jakiś czas na jakąś dłuższą wycieczkę.

Jedni lubią jeździć po samotności, drudzy w peletonach. Wszystko ma swoje zady i walety. Ja zwykle jeźdzę sam, bo męczy mnie dialogowanie na urlopie. Chociaż ostatnio myślę, że na taki blond plecaczek bym się zdecydował ;-)

Pozdrawiam Johnny

bractwo MOTOCYKLOWE