brak 3 sesji Alior

Data: 2011-04-20 20:32:49
Autor: Wemif
brak 3 sesji Alior
Tak sie zastanawiam czym mozna wytlumaczyc brak
3 sesji przychodzacej elixir w Aliorze? Czy to jakis
problem techniczny czy biznesowy moze powodowac, ze tej sesji u nich nie ma? Bo logicznego nie widze,
a konta bez tej sesji bym na pewno nie wybral jako glownego, wiec bank traci pewnie klientow.

a.

Data: 2011-04-20 22:51:32
Autor: mx
brak 3 sesji Alior
[...]
głównego, wiec bank traci pewnie klientow.

Ale ma trzy wychodzące, w bardzo dobrych godzinach. Jedne z najpóźniejszych, do wysyłania super, np. do mB, db czy Citi (9->12, 13->15, 15->18), które mają darmowe karty. No konto główne nadaje się jak mało który. A w $, €, itp. też dobry.

Data: 2011-04-20 23:39:27
Autor: Piotr Gralak
brak 3 sesji Alior
Wemif napisa³(a):
[...]

to zdecydowanie decyzja biznesowa. dla mnie równie¿ dyskwalifikuj±ca. nawet taki zatwardzia³y bank jak ING wycofa³ siê ostatnio z tego kiepskiego patentu :)

Data: 2011-04-21 06:28:24
Autor: xbartx
brak 3 sesji Alior
Dnia Wed, 20 Apr 2011 23:39:27 +0200, Piotr Gralak napisał(a):

to zdecydowanie decyzja biznesowa. dla mnie również dyskwalifikująca.
nawet taki zatwardziały bank jak ING wycofał się ostatnio z tego
kiepskiego patentu :)

Alior się świetnie nadaje jako konto do wykonywania przelewów. Sesje wychodzące o najpóźniejszych godzinach, darmowe info ma email o uznaniu/
obciążeniu konta, powiadomienie na email dla 3 wskazanych przez nas osób o wyjściu przelewu - tego nie ma w żadnym banku. Także z tą 3cią przychodzącą da się jakoś żyć ;)

--
xbartx

Data: 2011-04-21 08:58:23
Autor: RobertS
brak 3 sesji Alior

[...]

może i do tego się nadaje bdb, ale nie potrafi wysłać przypomnienia o spłacie kk co w innych bankach jest normą, podejrzewam, że nie chodzi o brak możliwości technicznych tylko chęć dodatkowego zarobienia na kliencie...

imho ten bank nie gra fair

RobertS

Data: 2011-04-21 07:47:38
Autor: Olgierd
brak 3 sesji Alior
Dnia Thu, 21 Apr 2011 08:58:23 +0200, RobertS napisał(a):

[...]

Wątpię, to raczej standardowe problemy techniczne. Jeśli chodzi o podejście do klientów to najnowsze zmiany w TOiP są zdecydowanie proklienckie.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-04-21 01:12:03
Autor: MK
brak 3 sesji Alior
On 21 Kwi, 09:47, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Dnia Thu, 21 Apr 2011 08:58:23 +0200, RobertS napisa³(a):

> mo¿e i do tego siê nadaje bdb, ale nie potrafi wys³aæ przypomnienia o
> sp³acie kk co w innych bankach jest norm±, podejrzewam, ¿e nie chodzi o
> brak mo¿liwo¶ci technicznych tylko chêæ dodatkowego zarobienia na
> kliencie...

W±tpiê, to raczej standardowe problemy techniczne.

Je¶li chodzi o podej¶cie do klientów to najnowsze zmiany w TOiP s±
zdecydowanie proklienckie.

--
:-) Olgierd
Lege Artis ==http://olgierd.bblog.pl

A ja szczerze watpie, naliczyli mi oplate za spoznienie za to, ze
zaksiegowali III sesje nastepnego dnia. Reklamacji nie uznali i
jeszcze zostalem zbesztany za za pozne wyslanie przelewu ;).
Przygotowanie tej odpowiedzi zajelo im ponad 2 miesiace.

MK

Data: 2011-04-21 10:17:17
Autor: Olgierd
brak 3 sesji Alior
Dnia Thu, 21 Apr 2011 01:12:03 -0700, MK napisał(a):

A ja szczerze watpie, naliczyli mi oplate za spoznienie za to, ze
zaksiegowali III sesje nastepnego dnia. Reklamacji nie uznali i jeszcze
zostalem zbesztany za za pozne wyslanie przelewu

Od 1 maja 2011 r. nie będzie takiej -- za fikcyjne "coś" -- opłaty. Wreszcie się skapowali, że tak nie wolno.

Data: 2011-04-21 23:18:47
Autor: Piotr Gralak
brak 3 sesji Alior
MK napisa³(a):

[...]

to ju¿ zwyk³e chamstwo. poleci³bym ci arbitra, ale z w³asnego do¶wiadczenia wiem, ¿e nic on nie wart.

PG

Data: 2011-04-21 11:02:22
Autor: xbartx
brak 3 sesji Alior
[...]

A to już inna sprawa. Tak jak napisałem do przelewów jest to mój podstawowy bank. Raz że interface www jest naprawdę dobry i poukładany, to do tego są jeszcze darmowe powiadomienia na maila, za które np w mbanku musimy płacić.

--
xbartx

brak 3 sesji Alior